Wel aardig filmpje, wel mooi die ayda ofzo, multiplayer vond ik er nog niet echt uit zien, die gasten bewogen nogal houterig, en die rook is super cool!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Geinig. Rook is inderdaad wel spectaculair, zal wel wat vergen van je systeem.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
idd erg kewl.
helaas is het meestal met "nieuwe bekende" games dat ze zeer veel eisen van een systeem. Ik persoonlijk vind dat zeer zonde omdat niet iedereen de beschikking heeft over een zware PC.
Aan de andere kant, ik heb wel een "zware pc" en het zou zonde zijn om hem niet te gebruiken
helaas is het meestal met "nieuwe bekende" games dat ze zeer veel eisen van een systeem. Ik persoonlijk vind dat zeer zonde omdat niet iedereen de beschikking heeft over een zware PC.
Aan de andere kant, ik heb wel een "zware pc" en het zou zonde zijn om hem niet te gebruiken
je had wel ff kunnen resizen maar idd erg mooi ik heb er 1 als back ground nu
nu nog het filmpje cheken
Verwijderd
Pictures zien er lekker gedetaileert uit 
ff filmpje kijken.K hopen wel dat Unreal 2 een beetje goed te draaien is op me relatief ouwe systeem
ff filmpje kijken.K hopen wel dat Unreal 2 een beetje goed te draaien is op me relatief ouwe systeem
Ik zal maar geen nieuw topic hiervoor openen.
WAnneer komt nu unreal 2 uit?
Zijn er al dates bekend?
WAnneer komt nu unreal 2 uit?
Zijn er al dates bekend?
w00t
Verwacht wordt Maart 
UT2 in Mei
Ga ik echt niet spelen
UT2 in Mei
Ga ik echt niet spelen
dat trek mijn bak niet echt geloof ik.
COOOOOOOOl, vind het echt vermakelijk dat sommige mensen spellen als Ghostrecon en MOHAA nog mooi vinden, dit zijn pas beelden
Ik ben je sletje niet 
Ziet er gaaf uit, misschien trekt mijn bak het ook nog wel.
NOT!
Ziet er gaaf uit, misschien trekt mijn bak het ook nog wel.
NOT!
Sjeezus hey 
Er komen nu allemaal coole spellen uit waar mijn peeceetje veel te traag voor is
Zou GTA 3 wel goed doen denk je?
Er komen nu allemaal coole spellen uit waar mijn peeceetje veel te traag voor is
Zou GTA 3 wel goed doen denk je?
Pagina: 1