[CS] Ping van 180 met draadloos isdn

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik hoor van mensen dat je met isdn een ping van 40 kunt halen. Waar zei wel en ik niet dan :'(

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
ping hangt af van veschillende dingen:
-Snelheid verbinding
-Snelheid van de server waarop je speelt
-Snelheid van je PC
-Snelheid van je internet provider

Ik denk dat het eerder aan de server ligt waar je op speelt. Als deze in USA staat dan is dat het probeem.

Je hebt gelijk dat je ping sneller kan, maar het beste wat ik van ISDN gezien heb is tussen de 60/100.

Op onze CS server was dat ;)

• D-Jay
  • Niet online
Op zaterdag 05 januari 2002 20:02 schreef Yavi het volgende:
ping hangt af van veschillende dingen:
-Snelheid verbinding
-Snelheid van de server waarop je speelt
-Snelheid van je PC
-Snelheid van je internet provider

Ik denk dat het eerder aan de server ligt waar je op speelt. Als deze in USA staat dan is dat het probeem.

Je hebt gelijk dat je ping sneller kan, maar het beste wat ik van ISDN gezien heb is tussen de 60/100.

Op onze CS server was dat ;)
Ik speel altijd CS op Nederlandse servers.
PC specs zijn goed, 1,4 GHz 152 DDR 3com netwerkkaart (want ik internet via het netwerk)
Ik heb als ISP MyWeb
Allemaal factoren die positief zouden moeten werken op mijn snelheid

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 11:53
Ik zou op zoek gaan naar een andere ISP, MIJNWEB staat er niet om bekend een van de snellere te zijn...

En die 'persoon' met die ping van 40, was dat ook in CS of bv. in Q2 of 3.
De pings van die verschillende spellen zijn namelijk niet altijd met elkaar te vergelijken.

P.S. bel je al met 2 lijnen in of niet?

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
met 1 lijn moet het te doen zijn.

Ik denk dat MyWeb de storende factor is. Studeer je toevallig? Je kunt meestal wel een mooi inbel adres krijgen via je Hoge shool of Universiteit, de TUE heeft prachtig inbel nummertjes.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:22
een hoge ping idd.. ik zou kijkenof je een andere provider kunt nemen want Myweb sucks idd als een stier. Misschien kun je wish proberen daaar heb ik altijd goede ervaringen mee gehad

Strava | AP | IP | AW

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:53
Met zonnet ISDN haalde ik altijd goeie snelheden en pings :) (speelde geen CS dus daar ga ik het niet mee vergelijken)

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:17
Nou ik heb ook ISDN (via Planet) en als ik UT speel zit ik meestal rond de 100. Dit kan dus ook wat hoger zijn. Soms speel ik met ping 130 (tja, dan schiet je 10 keer iemand een headshot maar dan mis je dus toch omdat je hem wel raakt op jouw computer maar niet op de server). Soms heb ik ping 69. Dit is echt sterk afhankelijk van welke server en ook welke dag. Op sommige dagen door de weeks is het erg druk op Internet. Ping 40 met ISDN, tja ik weet het niet. Dan moet je toch wel erg dicht bij de server zitten en weinig collisions (op netwerkverkeer) hebben. Want ping 40 is eigenlijk iets wat je meestal haalt met LAN-party's of zo.

"The fastest code, is the code that is never called."

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik was die persoon met ping 40 :)
quake 3 server van wanadoo, ping tussen 25 en 40, maar zit zelf dan wel met wanadoo hometime online,dus zelfde netwerk.
Echter boven de 60 kom ik vrijwel nooit?!
Betaalde providers zijn vaak sneller -D-Jay-..doe eens niet zo eigenwijs :P
Zoals iemand hierboven al zei, Wish eens proberen. Ik heb opgezegd, dus na 8 januari is er altijd een plekkie voor je vrij :) Wish C&D is een tijd *** geweest qua stabiliteit..maar wel een prima ping -als- ie het dan deed..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1