ADSL internet doet soms niks

Pagina: 1
Acties:

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Kheb dit probleem eigenlijk best vaak. Kzit dan gewoon te internetten en opeens doet mijn internet het niet meer. Dan moet ik eerst mijn comp opnieuw opstarten wil ie het weer gaan doen. Bestaat er een oplossing voor dit probleem. Of iig iets zodat ik niet steeds opnieuw op hoef te starten :P Kheb mxstream en zit bij planet met de slome versie van 512Kbps dl en Win 98 SE.

Aye aye captain

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Volgens mij is dit een bekend probleem met win98.

In windows 2000 heb ik er ieder geval nooit last van.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Als je teveel upload is je verbinding weg geloof ik, ik dacht dat je dan 1 filetje uit WinME moet gebruiken om dit op te lossen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat de oplossing, maar zoek het wel ff goed op voordat je systeemfiletjes gaat kopieren :)

• lowland101
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 19:20
Op zaterdag 05 januari 2002 22:26 schreef Pc123 het volgende:
Als je teveel upload is je verbinding weg geloof ik, ik dacht dat je dan 1 filetje uit WinME moet gebruiken om dit op te lossen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat de oplossing, maar zoek het wel ff goed op voordat je systeemfiletjes gaat kopieren :)
Klopt...

Je hebt het bestand _netpptp.sys_ nodig, wat in windows me
zit. (zie eventueel ook de faq. in deze groep: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/100#100 )

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Kheb wel XP naast mijn 98se geinstalleerd, maar dan heb ik nog dat probleem met mijn viperII |:( Kheb al wel de nieuwe drivers van jgc. Wel een kleine verbetering, maar dat vind ik niet genoeg om XP fulltime te gaan gebruiken. Maar nu weer ontopic. Dat upgraden van mijn modem. Heeft dat ook invloed op mijn snelheid? Iig thnx voor de replies en de oplossingen.

Aye aye captain