Ik heb gehoord over een aantal mods voor UT die ook te maken hebben met Dragonball Z, welke zijn dat en kun je gelijk ook een linkje posten?
Het is beter als je iets langer wacht dan een kwartiertje 
Homepage van DragonballUT
Je moet gewoon zoeken met google
Verwijderd
Op deze site zijn ook plaatjes te vinden:
hxxp://mutation.unrealism.com/interviews/dbut_1.shtml
Gewoon met google zoeken SIMPEL!
Je moet er ff http://mutation.unrealism.com/interviews/dbut_1.shtml van makenOp zaterdag 05 januari 2002 20:03 schreef Stevio4u het volgende:
Op deze site is een nieuwe DBZ UT MOD
in de maak:
[url="hxxp://mutation.unrealism.com/interviews/dbut_1.shtml"]hxxp://mutation.unrealism.com/interviews/dbut_1.shtml[/url]
Op zaterdag 05 januari 2002 19:56 schreef R.T.B het volgende:
als opeens iedereen zou gaan replyen zou ik echt opkijken hoor echt : [afbeelding] doen.

Kan je wel zeggen ja.... sjees man... na 16 minuten al kicken
Op zaterdag 05 januari 2002 20:13 schreef wfvn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan je wel zeggen ja.... sjees man... na 16 minuten al kicken

LOL, zeker regelmatige bezoeker van FXP-boardsOp zaterdag 05 januari 2002 20:03 schreef Stevio4u het volgende:
Op deze site zijn ook plaatjes te vinden:
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Is het ook in je opgekomen dat hij misschien nog helemaal niet uit is....
of dat het geen gratis beschikbare mod is?Op zaterdag 05 januari 2002 20:25 schreef wfvn het volgende:
Is het ook in je opgekomen dat hij misschien nog helemaal niet uit is....
warez requestOp zaterdag 05 januari 2002 20:17 schreef R.T.B het volgende:
ik wil weten waar ik de dbz mod van ut kan downloadne!!!
Verwijderd
geneuzelOp zaterdag 05 januari 2002 20:54 schreef Goten het volgende:
[..]
warez request
maar ehh, RTB heb hier een linkje voor je
http://forums.beyondunreal.com/search.php?s=e6835ee7a54c57bb5121918717ced54d&action=showresults&searchid=67325&sortby=lastpost&sortorder=descending
nee een warez request..Op zaterdag 05 januari 2002 21:03 schreef YouSuk het volgende:
[..]
geneuzel
Verwijderd
nee geneuzel, hij vraagt om een modOp zaterdag 05 januari 2002 21:04 schreef Goten het volgende:
[..]
nee een warez request..
niet om het spel
uit de faq van de DBUT-homepage:
.... hij's nog niet uit en dus nog niet neer te halen.
Wat betreft dat Warez-request..... volgens mij is dat dus onzin..... er wordt nergens gesproken over registreren, copyright of prijzen.
Er wordt alleen gezegd dat hij nog niet te downloaden is (wat dus nog makkelijk kan betekenen dat het freeware zal worden... maar of het ook freeware zal blijven betwijfel ik...)
So hold your breathCan i allready download it? No, we are working hard on this project and you will see all progress on this website.
Wat betreft dat Warez-request..... volgens mij is dat dus onzin..... er wordt nergens gesproken over registreren, copyright of prijzen.
Er wordt alleen gezegd dat hij nog niet te downloaden is (wat dus nog makkelijk kan betekenen dat het freeware zal worden... maar of het ook freeware zal blijven betwijfel ik...)
dit bedoelde ik dusik wil weten waar ik de dbz mod van ut kan downloadne!!!
lighten up man... GEEN WAREZREQUESTOp zaterdag 05 januari 2002 21:11 schreef Goten het volgende:
[..]
dit bedoelde ik dus
Verwijderd
ik hoop toch wel dat je weet wat mod inhoudOp zaterdag 05 januari 2002 21:11 schreef Goten het volgende:
[..]
dit bedoelde ik dus
-->modification, is een toevoeging/aanpassing van een bestaand spel
geen warez request dus
jup maar als ik nu de url geef naar bfp dan is dat toch ook warez?Op zaterdag 05 januari 2002 21:15 schreef YouSuk het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat je weet wat mod inhoud
-->modification, is een toevoeging/aanpassing van een bestaand spel
geen warez request dus
Nee... dat is als je een url post naar een programma wat gewoon verkocht wordt en dus geen freeware is...; Is het echter naar een demo van een programma, dan mag het dus ook gewoon.Op zaterdag 05 januari 2002 21:16 schreef Goten het volgende:
[..]
jup maar als ik nu de url geef naar bfp dan is dat toch ook warez?
Hier wordt niet gesproken over © of over kosten of weet ik wat... geen warez dus
ok je hebt gelijk
ik kan je nu wel zeggen dat als je een link naar BFP neerzet je wel een waarschuwing krijgt, je zal iig neit de eerste zijn..
Op zaterdag 05 januari 2002 20:02 schreef ziemon_ het volgende:
Het is beter als je iets langer wacht dan een kwartiertje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()