Toon posts:

Vorige onderdelen gebruiken of wachten op nieuwe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb van de week nieuwe onderdelen gehaald voor nieuwe computers maar de Asus V8200 GeForce 3 Ti500, 3c905B en m'n Iiyama beeldscherm krijg ik waarschijnlijk pas eind volgende week... Ik kan nu de volgende onderdelen tijdelijk gebruiken: Hercules 3D Prophet 2 Pro (GeForce 2 Pro), RTL8139 en een Digital beeldscherm. Maar krijg ik dan geen probs met drivers als ik de Hercules kaart vervang door de Asus V8200 enzo, en die andere onderdelen?

Dacht wel eens gehoord te hebben als je andere GeForce kaart erin doet dat je dan beter kan formateren en de detonator drivers enzo weer opnieuw moet installeren...

Maarja waar het op neer komt: Kan ik beter wachten of gewoon deze onderdelen tot eind volgende week gebruiken en dan de nieuwe erin.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik zou hem gewoon in elkaar zetten. Heb nooit problemen gehad met het wisselen van de videokaart... :)

alleen al omdat ik niet zou kunnen wachten tot eind volgende week

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

waarom zou je dat niet doen? omdat je geen zin hebt om windows opnieuw te reinstalleren? je bent toch bezig...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 19:03 schreef OProg het volgende:
alleen al omdat ik niet zou kunnen wachten tot eind volgende week
Ik kan ook niet echt wachten. Maar als het problemen geeft heb ik het er toch voor over om nog ff te wachten :).
Op zaterdag 05 januari 2002 19:10 schreef athlonkmf het volgende:
waarom zou je dat niet doen? omdat je geen zin hebt om windows opnieuw te reinstalleren? je bent toch bezig...
Omdat ik dan straks en eind volgende week opnieuw moet installeren? Wie weet hoe vol m'n computer dan alweer staat...

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Mijn hd's heb ik in een aantal partities opgedeeld :
- systeempartitie met WinXP ;
- datapartitie met (uiteraard) data zoals documente, mp3's en films ;
- en een programmapartitie met (uiteraard) programma's.

Als je het zo doet en je moet Windows een keer opnieuw installeren, dan is het een kwestie van de systeempartitie formatteren, Windows opnieuw installeren en de programma's die in het register verwerkt zijn even opnieuw installeren. Kleine moeite, kost misschien anderhalf uur. Als ik zulke hardware thuis zou hebben liggen zou ik niet kunnen wachten !

Bovendien : drivers verwijderen, kaartje verwisselen en driver installeren kan toch ook prima ? Zo niet, zie bovenstaande :)

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Verwijderd

Topicstarter
Dan doe ik het toch maar. Dan moet ik misschien maar een keer opnieuw installeren. Maar is meestal toch zo gedaan...

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
Gebruik niet de drivers van Hercules, maar de Nvidia Deto's, dan zal je bij t verwisselen echt geen problemen mogen verwachten!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46

Killjoy

Klingon lawn products

Ik zou de huidige hardware gewoon gebruiken en vervolgens een windows installatie doen zonder de specifieke driver van je videokaart. Probeer gewoon zoveel mogelijk software te installeren.

Draai vervolgens een ghost van je c: schijf en installeer daarna je drivers voor de videokaart. Wanneer je de nieuwe hardware terug hebt, dan kan je je ghost terugzetten en de drivers voor de nieuwe kaart installeren.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Pagina: 1