help! colin mcrae2-update werkt niet!?!?

Pagina: 1
Acties:

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag het officiele spel van colin mcrae2 gekocht en wil de gaan gebruiken met mijn ffb-stuurtje en onder xp. ik heb dus in een eerder topic gelezen dat je dan patch 1.09 moet draaien en dan zou het moeten werken....

\dus ik dubbelklik op de update en dan op install update en dan verschijnt de foutmelding: failed to open cmr.exe. for updating....

wie weet wat ik hier aan kan doen?? :(

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

bij mij deed ie het zonder patch meteen goed :?
misschien moet je hem opnieuw uitproberen zonder patch

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Misschien een US patch geinstalleerd over een European versie van Colin McRae?

• Fuelke
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Dit nog al eens langsgekomen (een paar dagen terug). Sla er de search maar eens op na. BTW, als je de Bestsellers versie hebt weet ik niet zeker of je die patch er wel over kan installeren (op de site van Codemasters staan er alleen voor de originele en voor de Platinum-versie)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• sjempie
  • Niet online
ik ga het nu maar eerst eens proberen zonder patch... je hoort het zo!

alvast bedankt! ;)

• sjempie
  • Niet online
EIKELTJE...... (ik dus...) ffb werkt gewoon al zonder patch.... ikke dom...

alleen wat nog niet goed gaat: het stuur staat als ik 'm fysiek recht heb in het spel naar links... nu maar even proberen te calibreren ergens ??

• Fuelke
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Dat kan als je nadat je het stuur als controller geselecteerd hebt op OK drukt, dan verschijnt er iets waarbij je de assen kan calibreren. Suc6

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• sjempie
  • Niet online
Voor de info: ik heb een mailtje gestuurd naar codemasters en die weten me te vertellen dat de bestsellers versie van deze game al de update in zich heeft! dus alles werkt zoals het hoort!
Pagina: 1