Als ik het goed begrijp is in SS2 The Mass goed, en geeft die de mede-passagiers goede krachten. Waarom vallen ze u dan aan ?
Ik vind the mass een beetje borg idee hebben, ze willen je volgens mij soort van assimileren, want ze zien tochnologie als het kwaad ofzo
.
Het zijn toch gewoon bemanningsleden die inderdaad geassimilate zijn?
Dus vroeger waren ze goed, maar nu gedragen ze zich door die computer zeg maar slecht.
Dus vroeger waren ze goed, maar nu gedragen ze zich door die computer zeg maar slecht.
Door die computer? Join the flesh hoor ik heel de tijd...Op zaterdag 05 januari 2002 19:20 schreef Kazanjian het volgende:
Het zijn toch gewoon bemanningsleden die inderdaad geassimilate zijn?
Later wel ja... maar ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd
Verwijderd
Technologie? niks technologie 
Alle mensen daar zitten bij "the many" en dat geeft ze foute krachten ("the many" is wel door een van die computers gemaakt, maar zij heeft de controle erover verloren
)
Zelf krijg je te maken met 2(?) computers die een beetje jou willen dwingen
Wat was het eigenlijk toch een prachtig spel... zooooo eng, zo'n goed verhaal
Alle mensen daar zitten bij "the many" en dat geeft ze foute krachten ("the many" is wel door een van die computers gemaakt, maar zij heeft de controle erover verloren
Zelf krijg je te maken met 2(?) computers die een beetje jou willen dwingen
Wat was het eigenlijk toch een prachtig spel... zooooo eng, zo'n goed verhaal
Hohoho, en ik dacht dat ik het verhaal zowat snapte.
Zijn er 2 computers !
Ja, je hebt Xerces en Shodan,Shodan lijkt goed,maar gebruikt jou om dat alien-ding te vernietigen,maar Xerces doet toch niets,of wel ?
Zijn er 2 computers !
Ja, je hebt Xerces en Shodan,Shodan lijkt goed,maar gebruikt jou om dat alien-ding te vernietigen,maar Xerces doet toch niets,of wel ?
Xerdes was geloof ik de beveiliging computer ofzo, die deed gewoon wat hem opgedragen werd. En die ander was dat virus.
Pagina: 1