Jullie ervaring met Creative

Pagina: 1
Acties:

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 21:52
Dag allemaal,

Ik zit sinds kort te denken over een nieuw geluidssysteem. Nu zag ik een het reclame krantje van Office Center een geluidssetje voor iets van 160 euro, genaamd Creative FPS 1600. Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met dit setje? Of hebben jullie nog een voorkeur voor een bepaalde geluidsset. Ik kijk veel DVD's op de comp dus er moet wel een beetje pit in die speakertjes zitten.

Any sugestions?

The JavaScript GoT Tracker

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zijn grappige speakertjes..maar ik kan je zeggen dat die 160 EURO erg duur is!..dat betaal je namelijk voor dat set met GULDENS,..jawel 160 oud-nederlandse munt eenheden :)
zelfs met btw aftrek is et nog te duur..maar ligt eraan..voor gewoon bij je computertje oor games is het een best dingetje :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik heb sinds een week de Creative Inspire 5.1 5300. Supergeluid voor een leuke prijs. :P

http://www.tweakers.net/pricewatch/20727

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 16:14
Mijn ervaring zijn zeer goed, ik had vroeger de Creative 128 PCI en nu de Live! 5.1 + de DTT2200 5.1 boxenset. Ben er erg gelukkig mee.

Powered by KPN

Verwijderd

mwah wel aardig maar ik ben blij dat ik nu een klipsch setje heb =]

Voor het geld is het natuurlijk heel erg leuk.

• tweakduke
  • Laatst online: 19:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
klipsh is zeer goed ja
de nieuwe audigy player is ook zeer goed =)
maar de inspire 5700 schijnt zeer slecht te zijn
en de 5300 juist weer redelijk goed
vind ik wel grappig =)

Tweakers Discord

• MickMack
  • Laatst online: 12-08 21:52
En als je nou moest kiezen tussen of:

- Creative FPS1600 voor 69 euro
- DTT2200 Digital voor 140 euro

Welke zou je dan kiezen? Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze twee. Uit de DTT2200 kan je denk ik wel vet geluid halen, maar uit de FPS1600 weet ik het nog zo net niet. Aan de andere kant is 69 euro niet zo bruut veel voor een paar speakers. :?

The JavaScript GoT Tracker

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 19:24 schreef MickMack het volgende:
En als je nou moest kiezen tussen of:

- Creative FPS1600 voor 69 euro
- DTT2200 Digital voor 140 euro

Welke zou je dan kiezen? Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze twee. Uit de DTT2200 kan je denk ik wel vet geluid halen, maar uit de FPS1600 weet ik het nog zo net niet. Aan de andere kant is 69 euro niet zo bruut veel voor een paar speakers. :?
fourpointsurround is heel wat minder tof met DVD's enzo, verder is DVD ook praktisch het enige dat al je boxjes laat werken. Sommige spellen doen het ook wel, maar niet veel.

Maar er zit wel véél verschil tussen fourpointsurround en 5.1

Verwijderd

Ik heb zelf de DTT 2500.. ben erg tevreden.. :)

• [911]
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:34
Koop anders de DTT 3500, bevalt heel goed en is niet duur meer. Hij staat in de pricewatch voor iets van 550 gulden.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Heb de Creative FPS1600 pas een maand in huis, maar ik geniet er iedere dag van! Het geluid vind ik mooi helder en de bas klinkt lekker vol. Heb ik gekocht bij Takeitnow. Setje kost daar nu 71.39 incl btw. 8-)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Yep,ik heb hem ook hoor heel mooi setje ik geniet er veel van.
Pagina: 1