Simkaart kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 12.698 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Wie weet hoe ik mijn simkaart kan kopieren?? Ik wil nu dus 2 simkaarten met hetzelfde nummer die tegelijk overgaan waneer ik gebeld wordt want, ik heb nu een carkit met een telefoon die ik wil laten zitten in d4e auto en wil een andere meenemen.

bestaat er een apperaat om een 1 op 1 kopie te maken van die kaart??

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik dacht dat je daar een speciaal abo voor moest hebben, maar dat weet ik niet zeker.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Ik was vanmiddag bij de tel winkel en je kan een Duo kaart kopen voor 40+ Euro(!).

Het zou me ook niks uitmaken waneer ik de hele tijd een uit moet hebben, ik wil gewoon niet de heletijd telefoons wisselen.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50

Sick Nick

Drop the top!

Je kan een dualsim accu nemen, zijn 25 piek ofzo. Heb ik ook, telefoon uit en aan om van kaart te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
ik wil juist NIET van sim kaart wisselen, ik heb EEN abo en TWEE telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50

Sick Nick

Drop the top!

Whoooops, ik vat hem al.
Wat jij nu wil kan niet, sorry. Je moet maar gewoon kiezen voor 1 telefoon of steeds de simkaart eruit halen en in de andere stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb een cloner en lege sim kaartjes gevonden, maar de prijs :'(
€ 97 voor het toestel en € 19 voor een blanco kaartje...

http://ucables.com/products/simcards/

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 18:27 schreef Sick_Nick het volgende:
Whoooops, ik vat hem al.
Wat jij nu wil kan niet, sorry. Je moet maar gewoon kiezen voor 1 telefoon of steeds de simkaart eruit halen en in de andere stoppen.
Ik wil dus niet 2 x 1 simkaart in de tlefoon, maar ik wil 2x dezelfde, 100% identieke simkaart in 2 verschillende telefoons, zodat iuk een telefoon 24 uur perdag, 7 dagen per week in mijn auto kan laten zitten en die andere telefoon in mijn zak kan dragen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 18:32 schreef Duracell het volgende:
Ik heb een cloner en lege sim kaartjes gevonden, maar de prijs :'(
€ 97 voor het toestel en € 19 voor een blanco kaartje...

http://ucables.com/products/simcards/
Thanks dat is wat ik zoek, nu nog iets voor een redelijke prijs :) :) of iemand die zoiets voor mij kan solderen of een malig zo'n ding kan kopiereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 13:13

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook een vaste telefoon in de auto en een mobieltje. Ik zit op het libertel corporate netwerk, en hier is het niet mogelijk om twee telefoons tegelijk over te laten gaan. dit zuigt dus behoorlijk. Ik heb wel 2 dezelfde simkaarten, maar de telefoon die ik het laatst heb gebruikt gaat over. de ander dus niet. :r Om dit te voorkomen moet ik als ik in de auto stap: a. mobiele tel. uitzetten en b. de autotelefoon aanzetten. (en vice versa wanneer ik weer uit de auto ga)

Ik weet niet of dit aan libertel ligt, maar ik denk het niet. Als je wel een oplossing vindt, dan ben ik heel erg benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Ik heb een smartcard lezer/schrijver en ik heb ook van die schijf kaartjes alleen ik heb geen software om een complete sim-kaart te kunnen copieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32306

Welk netwerk heb je eigenlijk? Bij Libertel is het gratis staat op de site:
Wat kost Libertel DuoKaart?
Libertel DuoKaart kunt u éénmalig, gratis aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Ik heb helaas KPN, hier kost zo'n kaartje meer dan 40 Euro! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 13:00

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

het tegelijkertijd overlaten gaan van de kaartjes in onmogelijk.
Je zou de carkit-telefoon eerst uit moeten zetten voordat je de "losse"GSM gebruikt,en vice-versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Op zaterdag 05 januari 2002 21:26 schreef weeraanmelden het volgende:
het tegelijkertijd overlaten gaan van de kaartjes in onmogelijk.
Je zou de carkit-telefoon eerst uit moeten zetten voordat je de "losse"GSM gebruikt,en vice-versa.
Als je de één aanzet, wordt de ander automatisch van het netwerk geknikkerd, dus dat hoeft niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 13:13

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op zaterdag 05 januari 2002 21:29 schreef tjetta het volgende:

[..]

Als je de één aanzet, wordt de ander automatisch van het netwerk geknikkerd, dus dat hoeft niet :)
Moet dus wel.... lees mijn vorige post maar. Zet ik de ene telefoon niet uit dan gaat die gewoon over. Ondanks het feit dat ik die andere telefoon heb aangezet. :?
Dit is mij trouwens ook uitdrukkelijk gezegd door libertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Op zondag 06 januari 2002 13:37 schreef Killkees het volgende:

[..]

Moet dus wel.... lees mijn vorige post maar. Zet ik de ene telefoon niet uit dan gaat die gewoon over. Ondanks het feit dat ik die andere telefoon heb aangezet. :?
Dit is mij trouwens ook uitdrukkelijk gezegd door libertel.
Moet inderdaad ja. Op mijn werk maken we gebruik van KPN GRIPnr's. Per nr 2 telefoons. Als een collega zijn telefoon aan heeft staan en in zn kluis heeft liggen, kan ik mijn telefoon niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
[trap]

...dus er is hier niemand die hier een simkaart voor mij kan kopieeren???

[/trap]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telco
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Wat jij wil kan gewoon niet. Er gaat altijd maar 1 telefoon over, nooit twee. Wat jij vraagt is zoiets als 2 PCs met hetzelfde IP nummer... Duokaarten kunnen wel, dat zijn dus twee kaartjes met hetzelfde nummer, maar dan nog gaat er 1 telefoon over.

Mijn ervaring is overigens dat de telefoon die het snelst reageert het gesprek krijgt, niet die waar je het laatste gesprek op hebt gevoerd.

Vandaag geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
....Ok Ok ik begrijp dat er maar een gsm over kan gaan tegelijk, maar ik wil nog steeds graag 2 simkaarten....

kijk, ik ben nogal een slodervos, en ik vergeet vaak mijn telefoon, nu wil ik dat waneer ik in de autostap ik immer en altijd daar een telefoon heb zitten, deze wil ik er dan ook never nooit niet uithalen (mischien ooit eens bij verkoop van de wagen, maar das wat anders), er zit toch een ouwde nokia 5100 (oid)in , en die wordt toch never nooit niet gejat.

..ik wil dus een duokaart, maar wil niet 40 euro plus betalen aan de KPN, das alles.....

(edit)
typo's enzo
(/edt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ik kreeg er gewoon 2 van meneeer libertel toen ik erom vroeg, 1 voor in de auto en 1 voor thuis! Wel de ene uit en dan pas de andere aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 13:34 schreef gerritblaat het volgende:
Ik kreeg er gewoon 2 van meneeer libertel toen ik erom vroeg, 1 voor in de auto en 1 voor thuis! Wel de ene uit en dan pas de andere aan!!
Klopt, libertel vraagt niks voor een duokaart en KPN vraagt er veel te veel voor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4518

Er kan maximaal 1 telefoon op het netwerk te gelijk zitten in dit geval. Een duocard kan bij een flexibel allround abo gratis bij de andere kost het (geloof ik!!) 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik ga het deze week proberen: een simkaart lezer/schrijver heb ik namelijk al weken in huis zonder hem geprobeerd te hebben.

Ook heb ik een stel lege simkaartjes waarop je met de meegeleverde software tot 4 (!) GSM-nummers kunt programmeren: je moet echter wel steeds van pincode veranderen om zo'n nummer te activeren.

Het klonen van met name prepaid-kaartjes schijnt echter risicovol te zijn: je kunt zo'n kaartjes ook onherstelbaar beschadigen wanneer je hem aan het uitlezen bent.

Heeft er iemand inmiddels meer ervaring met het klonen van GSM-kaartjes???? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
niemand een tip? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001

Pogostokje

* twiet *

Je kan niet zomaar een SIM kaart copieren. Ook niet met zo'n cloner.
Dan zou het wel heel makkelijk zijn om op andersmans kosten te bellen he? ;)
Een SIM kaart bevat geheugendelen die afgeschermd zijn en die niet zondermeer zijn af te lezen van buitenaf, de SIM pleegt nog liever zelfmoord (letterlijk) dan dat hij dat vrijgeeft. Lees even wat over GSM security als je wilt weten hoe dat precies zit, het gaat wat ver om dat hier even uit de doeken te doen.

Een cloner kan over het algemeen wel je telefoonboekje overzetten of het saldo van je telefoonkaart (voor in cellen) uitlezen, maar dat is niet wat je zoekt.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Ik weet zeker dat het mogelijk is om met mijn software een simkaart te klonen.

Dit duurt echter wel vrij lang en er bestaat inderdaad het gevaar dat je tijdens het uitlezen van de simkaart hem onherstelbaar beschadigd.

Om dit risico te minimaliseren zou ik graag tips willen ontvangen van mensen die dit al hebben gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Ook heb ik een stel lege simkaartjes waarop je met de meegeleverde software tot 4 (!) GSM-nummers kunt programmeren: je moet echter wel steeds van pincode veranderen om zo'n nummer te activeren.
Hm.
En dat zou moeten werken?
Er klopt toch iets niet.
Een SIM kaart heet een nummer, het IMSI nummer. Da's niet geheim maar dat is wel waar het netwerk je aan herkent. Daarnaast wordt er op de simkaart bij het voor het eerst aanzetten een key gegenereerd door het netwerk die opgeslagen wordt op de SIM kaart in een zgn. high-security gebiedje. Daarmee wordt vervolgens ge-encrypt. Als je die niet weet dan zal die kaart niet kunnen werken. Die key kan je alleen weten als je de originele en werkende SIM kaart hebt en die kaart zo gek krijgt die key vrij te geven. En dat hoort dus niet te lukken. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Ik heb zojuist mijn Ben Prepais simkaart gekopieerd! :)

Het duurder wel even: enkele uren voor het inlezen van het origineel, maar het programmeren van mijn blanco simkaart duurder slechts 2 seconde of zo....

Het IMSI en KI nummer heeft hij dus uitgelezen! >:)

P.S. Dit is geen bullshit verhaal en ik heb al gebeld met mijn kopie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Dan je mijn dan eens even mailen hoe je dat dan gedaan hebt? want ik heb hier ook zoon smartcard lezer/schrijvertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 22:43 schreef Gash het volgende:
Ik ga het deze week proberen: een simkaart lezer/schrijver heb ik namelijk al weken in huis zonder hem geprobeerd te hebben.

Het klonen van met name prepaid-kaartjes schijnt echter risicovol te zijn: je kunt zo'n kaartjes ook onherstelbaar beschadigen wanneer je hem aan het uitlezen bent.

Heeft er iemand inmiddels meer ervaring met het klonen van GSM-kaartjes???? :? :?
Maar _als_ het je lukt heb je wel twee kaartjes voor de prijs van 1 ? >:) Of gaan we dan de illegale toer op ?! Ja toch ?! ...
In ieder geval wil ik toch ff zeggen dat ik die soorten kaartjes alles behalve veilig vind. (Ze gaan binnekort ook van die dingetjes op onze paspoorten zetten. Zie het zo al voor mij dat één of andere hacker die kaartjes zelf kan beschrijven en op 1 2 3 een andere identiteit aanneemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Op zondag 17 februari 2002 14:54 schreef Blizard het volgende:

[..]

Maar _als_ het je lukt heb je wel twee kaartjes voor de prijs van 1 ? >:) Of gaan we dan de illegale toer op ?! Ja toch ?! ...
In ieder geval wil ik toch ff zeggen dat ik die soorten kaartjes alles behalve veilig vind. (Ze gaan binnekort ook van die dingetjes op onze paspoorten zetten. Zie het zo al voor mij dat één of andere hacker die kaartjes zelf kan beschrijven en op 1 2 3 een andere identiteit aanneemt).
Nee, je beltegoed staat niet op de simkaart: deze staat op de computer van de provider. Je kunt ook maar 1 simkaart tegelijk gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Hmm. ik lees op dit moment:
GSM Fraude, een waarschuwing

Gevaar Kopiëren SIM-kaart: Als je een bericht op je GSM ontvangt met het verzoek het nummer 141 45 51 14 terug te bellen, moet je dit NIET doen. Als je dit namelijk doet kan degene die jou dat berichtje heeft gestuurd op jouw kosten bellen.

En als je wordt gebeld door een persoon die zich voordoet als vertegenwoordiger van jouw provider en deze vraagt jou om de code 9# in te typen, doe dit dan niet en het liefst meteen op !!! Deze code zorgt ervoor dat men het nummer van jouw SIM-kaart kan lezen, deze kan kopiëren, toepassen op een nieuwe SIM-kaart en vervolgens op jouw kaart kan bellen.

Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Libertel.

(nu effe uitzoeken hoe je dit "legaal" zelf kan doen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:18
Op woensdag 12 juni 2002 19:11 schreef tweakerrrr het volgende:

Gevaar Kopiëren SIM-kaart: Als je een bericht op je GSM ontvangt met het verzoek het nummer 141 45 51 14 terug te bellen, moet je dit NIET doen. Als je dit namelijk doet kan degene die jou dat berichtje heeft gestuurd op jouw kosten bellen.

En als je wordt gebeld door een persoon die zich voordoet als vertegenwoordiger van jouw provider en deze vraagt jou om de code 9# in te typen, doe dit dan niet en het liefst meteen op !!! Deze code zorgt ervoor dat men het nummer van jouw SIM-kaart kan lezen, deze kan kopiëren, toepassen op een nieuwe SIM-kaart en vervolgens op jouw kaart kan bellen.

Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Libertel.

Hoax...waar is dit dan officieel bevestigd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 16:38

AMDFreak

Intel is zo..

Gaat volgens mij niet hoor.. Dat geeft volgens mij een dikke storing als jij beide telefoons aan hebt!!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 06:19
Op woensdag 12 juni 2002 19:11 schreef tweakerrrr het volgende:

Dit soort dingen circuleren al langere tijd op het internet en het komt mij over als broodje aap. Dan zou de data van jou sim-kaart gewoon met telefoon verkeer moeten worden meegezonden. De ontwerpers van terminals zullen dit soort dingen NOOIT maar dan ook NOOIT in hun software zetten, want daarvan zou onmiddelijk misbruik worden gemaakt.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1161506

go to aliexpress and for the sake of clarity, he will buy sim cards from there and pick up the hardwer with some coding, even to use the card twice as well with twice the call credit: D B y :P _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1161506

ga naar aliexpress en koop de hardwere en even voor de duidelk hij koop er gelijk legen sim kaarten bij en pak de hardwer met wat gecodeer lukt het zelfs om de kaar dubbel zo goed te gebruiken met twee keer zeveel beltegoed :D B y :P _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Double Kick of the year 2018!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kicken na 16 jaar? Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.