Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Kun je je modem pingen?
uitvoeren>ping 10.0.0.138
Is het wel een 10 Mbit hub en niet een 100 Mbit only?
Je moet 'm dus met een STRAIGHT kabel in de uplink pluggen. (of met een cross in één van de poorten).
uitvoeren>ping 10.0.0.138
Is het wel een 10 Mbit hub en niet een 100 Mbit only?
Je moet 'm dus met een STRAIGHT kabel in de uplink pluggen. (of met een cross in één van de poorten).
Euh, als ik de modem op 10.0.0.138 niet via de webbrowser kan bereiken, zegt dat dan hetzelfde??
Een nieuwe hub kopen is de enigste oplossing.Op zaterdag 05 januari 2002 20:00 schreef dirkdirk het volgende:
Shit, je zo wel eens gelijk kunnen hebben met die 100 mbps Hub HAvana!
Doet ie het dan echt niet? Oplossing voor?
Ja dat dacht ik al...
Een 100 Mbit hub ga sowieso niet werken, dus een nieuwe hub kopen is de enige oplossing 
10.0.0.138 verschilt wel iets van pingen, maar is in principe hetzelfde: een request sturen...
pingen is alleen sneller
Vandaag trouwens nog een modempie getweaked.. ging lekker, alleen was die Sitecom
hub verrot (maar 2 van de 6 poorten werkten). Dat is al de 3e (!) keer dat ik een Sitecom hub tegenkom dat maar gedeeltelijk werkt
10.0.0.138 verschilt wel iets van pingen, maar is in principe hetzelfde: een request sturen...
pingen is alleen sneller
Vandaag trouwens nog een modempie getweaked.. ging lekker, alleen was die Sitecom
Oke, ik ben allang blij dat ik nu eindelijk weet waar het aan ligt. Stom toevallig trouwens maar van mijn hub (merk: Target) zijn ook 2 van de 5 poorten verrot 
Maar misschien valt dit nog onder de garantie, dat zou wel goed uitkomen
(Het tweaken ging idd errug simpel en werkt perfect!)
Maar misschien valt dit nog onder de garantie, dat zou wel goed uitkomen
(Het tweaken ging idd errug simpel en werkt perfect!)
YES!!! Nieuw hubje gehaald en nu werkt het perfect. 
OFF TOPIC//
Is het trouwens link om de roots van je hard-disk te delen over het netwerk als je een internetaansluiting via dezelfde hub hebt?
WIndows (XP) zegt dat namelijk.
Of zit er in die modem van alcatel al een goeie firewall?
OFF TOPIC//
Is het trouwens link om de roots van je hard-disk te delen over het netwerk als je een internetaansluiting via dezelfde hub hebt?
WIndows (XP) zegt dat namelijk.
Of zit er in die modem van alcatel al een goeie firewall?
hmm, de titel klopt niet met de vraag meer. Misschien een nieuwe topic openen?
als je je alcatel getweakt heb ben je niet meer te pingen, het wordt dan voor de gem. boef al een stuk lastiger om binnen te komen. zelf heb ik ok nog een vuurmuur dan dan zit je volgens mij ech wel safe.
Maar zit er ook een vuurmuur in die alcatel, of kan dat helemaal niet?
ping beveiliging uitschakeln lijkt me stug. je kunt wel poorten forwarderen.
er zit, naar men zegt een vuurmuur in die alcatel. desalnietteplus heb ik toch op iedere pc erachter een extra vuurmuur.
er zit, naar men zegt een vuurmuur in die alcatel. desalnietteplus heb ik toch op iedere pc erachter een extra vuurmuur.
Pagina: 1