Ik heb hem al 2 mnd. ofzo om uit te proberen, maar hij werkt dus gewoon kut bij mij. Ik heb wel een vaag probleem met een 2.x versie, namelijk haperen als de PC veel doet. Ligt het nou aan mij of herken je de problemen (2.X/3.0)?
3.0 werkte bij mij ook KUT
... Wat voor CPU heb je en hoeveel geheugen ...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ik heb sinds enkele weken ook de Beta2 van Winamp 3.0 en ik moet zeggen dat deze heel goed werkt.
Nog geen foutmeldingen, problemen, of andere haperingen oid tegengekomen.
Voor mijn part is Beta2 = Final Release !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Mischien voor een "Lite"versie, maar zeker niet de full... Ik mis nog veel te veel opties wat wel in de 2.xx series zittenOp zaterdag 05 januari 2002 19:20 schreef skeletonman het volgende:
Ik heb sinds enkele weken ook de Beta2 van Winamp 3.0 en ik moet zeggen dat deze heel goed werkt.
3.0 kan helemaal niet omgaan met grote playlists.....das wel vrij waardeloos...heb immers een playlist van een kleine 14.000 mp3's .....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:41 ]
Verwijderd
bij mij heb ik problemen met de skin Probe, hij geeft de player niet meer in beeld. En ik vindt dat Thinger ding ook niet alles,al die visualisatie dingenjes schokken in het begin, en dan hapert de muziek. Voor de rest zonder al die opties te gebruiken werk beta 2.5 goed.
Verwijderd
Ik heb 1 keer winamp 3.0 erop gehad en vond het zo kut dat ik maar meteen weer 2.7 erop heb gezet
Ik heb alle versie's er van uitgeprobeert... (*hint* *hint* de Alpha versies vond ik echt
Maar die beta's vindt ik toch wel ok..

Maar die beta's vindt ik toch wel ok..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
als ik skin erop wil zetten begint ie te flipen iemand meer last van ?[b]
.........Voor mijn part is Beta2 = Final Release !
heb 2.72 ben lbij genoegt, het werkt toch? Waaron dan upgraden?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
jah met skin gaat ie vet vaag doen.. als je dan winamp reboot(jaja zo lang duurt dat
) heeft ie weer oude skin, na een tijdje weer niet. allemaal vage zooi ik w8 op final releas
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
sjah.. ze moeten helemaal weer gaan graven.. hoe ze dat hebben geprogt in winamp 2.xxOp zondag 06 januari 2002 00:22 schreef TrehT het volgende:
jah met skin gaat ie vet vaag doen.. als je dan winamp reboot(jaja zo lang duurt dat) heeft ie weer oude skin, na een tijdje weer niet. allemaal vage zooi ik w8 op final releas
Volgens de FAQ is dit zo'n beetje de meestgevraagde functie, het zit er alleen gewoon nog niet in. Maar er is beloofd dat dit soort dingen allemaal in de final zitten, dus afwachten maar.Op zondag 06 januari 2002 03:15 schreef DaGuru het volgende:
versie 3 ondersteunt de 'jump'-functie onder de J toets niet eens meer
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Verwijderd
Hij bevalt me goed, vooral die meerere playlists kan ik mooi op genre indelen en die crossfader is ook wel beter.
Verwijderd
ik had zo de "goeie" gewoonte om per CD die ik had op MP3 gezet een bestandje t emaken met als naam
"-= Artiest - Naam_CD =-" zonder extensie
dan kreeg ik in Winamp heel mooi de naam van de CD in mijn Playlist. heb er enkel dagen aan gewerkt.
toen ik eens 3.** installeerde krijg ik geen namen van CD's meer te zien grrrr
waarom moeten producten die nu een maal goed zijn altijd zoveel veranderen ?
"-= Artiest - Naam_CD =-" zonder extensie
dan kreeg ik in Winamp heel mooi de naam van de CD in mijn Playlist. heb er enkel dagen aan gewerkt.
toen ik eens 3.** installeerde krijg ik geen namen van CD's meer te zien grrrr
waarom moeten producten die nu een maal goed zijn altijd zoveel veranderen ?
offtopic:
na zoiets ben ik gewoon gestopt met Flash te gebruiken. Flash4 kon ik goed mee werken, Flash 5 komt uit en kan gewoon geen knopje meer aanmaken.
na zoiets ben ik gewoon gestopt met Flash te gebruiken. Flash4 kon ik goed mee werken, Flash 5 komt uit en kan gewoon geen knopje meer aanmaken.
Ik heb nog niks als herrie gehad met winamp 3.0. Afsluiten deed ie niet, bleef gewoon lekker hangen. Bij de meeste skins vrat ie cpu-power, wat resulteerde in een slecht lopend seti-koetje, en happerende mp3's.
Ik blijf voorlopig dus nog lekker bij de ouwe
Ik blijf voorlopig dus nog lekker bij de ouwe
tää on taas niin tätä
Verwijderd
Ik heb een tijdje winamp 3 gebruikt maar dingen als de id3 editor ontbrak, de standaard presets ontbraken. Geen reden dus om 3 te gebruiken...
Maar ik vindt uhm er wel stoer uit zien
Op mn vorige pc, PII 350, 64 MB, win98/ME werkte die errug brak. Nieuwe P4, 512MB WinXP,, werktie beter
Alleen, als ik bijv het playlist venster weghaal en terugzet, moet ik winamp minimaliseren en dan weer maximaliseren, anders kan ik nergens op klikken in dat venster. En ik mis idd de jumpfunctie, enne, weet iemand dit: Als een mp3tje geen id3 tag heeft, omdatie verwijderd is ofzow, of ik er dan eentje kan maken, bij winamp (3) kan ik niet bij de item properties
Alleen, als ik bijv het playlist venster weghaal en terugzet, moet ik winamp minimaliseren en dan weer maximaliseren, anders kan ik nergens op klikken in dat venster. En ik mis idd de jumpfunctie, enne, weet iemand dit: Als een mp3tje geen id3 tag heeft, omdatie verwijderd is ofzow, of ik er dan eentje kan maken, bij winamp (3) kan ik niet bij de item properties
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Een klasgenoot van mij had een oude notebook meegenomen (P100). winamp 2.xx draaide voor geen meter, terwijl 3 het wel goed deed erop, haperde niet meer.
dus het zal dan wel minder resources vreten.
dus het zal dan wel minder resources vreten.
Verwijderd
paar opmerkingen waarover ik niet tevreden ben over winamp 3.0 beta 2.5
-jump functie werkt niet (al eerder opgemerkt)
-opties nog niet volledig
-je kunt niet meer zappen met numpad
-zapt traag bij grote playlists
-zapt niet trug als shuffle aanstaat
-en er zitten nog steeds foute routines in die proc op 100% laten draaien en dus bijna computer laten crashen...(iemand hier verder ook last van!?!?)
kheb athlon900 met 640mb ram dus het behoort niet aan mijn pc te liggen
-en er zitten nog steeds foute routines in die proc op 100% laten draaien en dus bijna computer laten crashen...(iemand hier verder ook last van!?!?)
Nee, winamp 3 draait hier gewoon heel goed. en in plaats van de J gebruik ik tijdelijk gewoon ctrl+f in mijn mp3 map (winxp).Op zondag 06 januari 2002 16:43 schreef SFie het volgende:
paar opmerkingen waarover ik niet tevreden ben over winamp 3.0 beta 2.5
Ik vind het een geweldig programma! Winamp2 gebruik ik alleen nog vanwege de geweldige NiceMC plugin (www.nicemcmedia.com)
Waarom zou je die allemaal in je playlist willen als je toch maar 1/10 ervan luistert ?Op zaterdag 05 januari 2002 20:35 schreef kazz1980 het volgende:
3.0 kan helemaal niet omgaan met grote playlists.....das wel vrij waardeloos...heb immers een playlist van een kleine 14.000 mp3's .....
Mother, will they like this song?
Krijg met geen mogelijkheid de mp3s gekoppeld aan Winamp 3 
klote dus.
klote dus.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Bij mij doet ie het best. Beetje slome interface en je moet DirectSound uit laten..
Expanding the inexpandable
op mijn pII, 266mhz met 64mb ram en winxp loopt hij best aardig. Hij ziet er goed uit, alleen nog lang niet af.
Die extra skins zijn wel veel trager, en ook een stuk onduidelijker...
Ik denk wel dat dit hem helemaal wordt, maar ze moeten dan wel een beetje doorwerken. Alsie af is, wordtie zo mooi.
Het neemt wel een beetje Windows Media Player achtige dingen aan, zoals de Media Library etc. Ik hoop dat ze niet in de alpha's dezelfde crash-frequentie hebben als WMP.
Die extra skins zijn wel veel trager, en ook een stuk onduidelijker...
Ik denk wel dat dit hem helemaal wordt, maar ze moeten dan wel een beetje doorwerken. Alsie af is, wordtie zo mooi.
Het neemt wel een beetje Windows Media Player achtige dingen aan, zoals de Media Library etc. Ik hoop dat ze niet in de alpha's dezelfde crash-frequentie hebben als WMP.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Jeetje.. wat een boel CD's heb jij moeten back-uppen zegOp zaterdag 05 januari 2002 20:35 schreef kazz1980 het volgende:
misschien heeft hij ze allemaal wel ingezongenOp maandag 07 januari 2002 11:11 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Jeetje.. wat een boel CD's heb jij moeten back-uppen zeg
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
[zinloos]Op maandag 07 januari 2002 11:13 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
misschien heeft hij ze allemaal wel ingezongen
Lalalaaaaaaaaaalalaaaaa
[/zinloos]
Hmm ooit winamp3 geprobeerd. na 4 tot 6 minuten floep... winamp uit. De optie die erin zaten zagen er veel belovend uit, maar ik wacht gewoon tot de final release uitkomt
Ik verheug me er wel op.
-->
Pagina: 1