Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik heb het al gevonden. Ik heb de functie /s gebruikt bij de makecurrent functie. Nu werkt t perfect!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Voor wie geïnteresseerd is heb ik even een paar screenshots van een test siteje online gezet.
Klik hier
Dit is toch geen spam neem ik aan?
Klik hier
Dit is toch geen spam neem ik aan?
S*ck my E&#^&
Nee, ik wacht nog steeds op de SDKOp zaterdag 05 januari 2002 19:52 schreef Yarvieh het volgende:
Ben je ook al aan de gang met myServices of de Alerts SDK?
Verwijderd
Van beide zijn al alpha sdk's te krijgen hoor?Op zaterdag 05 januari 2002 19:55 schreef ErectionJackson het volgende:
Nee, ik wacht nog steeds op de SDK
Verwijderd
Voor de myservices SDK moet je je even opgeven op betaplace.com
Voor de alerts is een apart beta program volgens mij maar daar kan ik de login/pass zo snel niet van vinden, staan ergens op die betaplace newsserver maar waar ook al weer...Participate in the .NET My Services Technical Preview
Join the Technical Preview and get access to the Technical Preview release. Use the login information below.
User ID: netmyservices
Password: nmsrocks (December 17, Announcement)
Ik had me daar al ingeschreven, maar geen link kunnen vinden?
Verwijderd
Je krijgt na 'n tijdje (2 dagen als het goed is, maar ik had me tussen kerst en oud en nieuw ingeschreven en kreeg gister het mailtje) een mailtje met je betaID en password waarna je 't wel kan downloaden.
K, dan wacht ik daar even op. tnx!
Pagina: 1