Waar de intake ??

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ik ben dezig om mijn compjoetertje in een soortement van ikea meubel te bouwen, ik heb nog wat vototjes van de onbewerkte kast:
plaatje 1 (300k)
plaatje 2 (300k)
plaatje 3 (300k)

inmiddels zijn alle hoeken afgerond en mooi gefreesd, tering wat kwam daar een stofwolk van...
als alles gesloten is is ie heeeerlijk stil :), maar na een tijdje ook heeerlijk warm :(
dus moet er een intake op, ik dacht zelf zon grote 12cm fan, op 5 a 7 volt laten lopen, maar waar plaats ik deze??

jullie ideejen zijn van harte welkom :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Offtopic: Dat elastiekje met die mecado eraan :o :D

Ik zou zeggen bovenin, warme lucht stijgt op werd mij vroeger op school verteld :D

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
dat stukje mecano doet nog steeds zijn werk :D alleen heb ik em ff teruggeduwd, hij was losgesprongen en hoorde eigelijk in zon sleuf te zitten....

warme lucht stijgt op, moet er dan niet van ONDERop koude lucht aangevoerd worden? het gaat om de intake, de outtake zit bij de bong, die onderste fan is de outtake

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik zou zeggen waar die normaal ook komt, Voor/Onder of Voor/Zij dus. Maar of dat makkelijk te doen is? En zou je trouwens dat fannetje bij die pijp achter niet wat beter vast maken, dat ding vliegt daluk weg :) .

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ja, dat wordt dus rechtsonder vanuit pic 2 gezien.

Maar dan zit ik met het probleem dat ik niet weet of mijn hardeschijfje dan wel koud genoeg blijft, en een extra intake zie ik eigelijk niet zitten, dan komt t geluid weer allemaal terug :'(