ik heb een foon gevonden, zit een paarse simkaart in, blijkt kpn te zijn
dus ik bel kpn, omdat hier meerdere topics stonden waarin stond dat de politie in dat soort zaken niet veel doet, en ze gewoon zelf houd
dus ik bel kpn, en die man zegt gelijk dat hij nix aan die telefoon heeft, en ik maar naar de politie moet gaan
ik heb even aangedrongen, en toen vroeg die man aan de telefoon vroeg om het simnummer, stonden 3 nummers op die geen van allen bekend waren bij kpn.
aangezien ik zelf ook niet graag mn foon kwijt zou raken, wil ik wel even verder zoeken en liever niet naar de politie gaan dus
iemand een idee wat ik nog kan proberen, of van welke provider die kaart zou kunnen zijn
de telefoon zelf is nogal erg nat, dus aanzetten doe ik maar niet.
er staan 3 nummers op;
000X000 (3 cijfers, letter, 3 cijfers)
000000 (6 cijfers)
0000000000000 (13 cijfers)
ik zal de nummers zelf maar niet hier wegzetten, weet niet of dat kwaad kan
wie weet wat het simkaartnummer is, en heeft er iemand een idee welke provider het wel zou kunnen zijn
de kant waar de chip opzit is compleet paars, de andere kant is zeg maar zo:
onderste staan dus 3x een nummer,
dat grote vlak is paars, en die kleinere vlakjes lopen over van paars naar heel licht blauw/wit
als iemand een idee heeft, bedankt
dus ik bel kpn, omdat hier meerdere topics stonden waarin stond dat de politie in dat soort zaken niet veel doet, en ze gewoon zelf houd
dus ik bel kpn, en die man zegt gelijk dat hij nix aan die telefoon heeft, en ik maar naar de politie moet gaan
ik heb even aangedrongen, en toen vroeg die man aan de telefoon vroeg om het simnummer, stonden 3 nummers op die geen van allen bekend waren bij kpn.
aangezien ik zelf ook niet graag mn foon kwijt zou raken, wil ik wel even verder zoeken en liever niet naar de politie gaan dus
iemand een idee wat ik nog kan proberen, of van welke provider die kaart zou kunnen zijn
de telefoon zelf is nogal erg nat, dus aanzetten doe ik maar niet.
er staan 3 nummers op;
000X000 (3 cijfers, letter, 3 cijfers)
000000 (6 cijfers)
0000000000000 (13 cijfers)
ik zal de nummers zelf maar niet hier wegzetten, weet niet of dat kwaad kan
wie weet wat het simkaartnummer is, en heeft er iemand een idee welke provider het wel zou kunnen zijn
de kant waar de chip opzit is compleet paars, de andere kant is zeg maar zo:
code:
1
2
3
4
5
| ________________________ |__/ | |__ paars | |__\___________________| \__000000000___________| |
onderste staan dus 3x een nummer,
dat grote vlak is paars, en die kleinere vlakjes lopen over van paars naar heel licht blauw/wit
als iemand een idee heeft, bedankt