Okee, laten we dit topic gebruiken om meetings af te spreken...welke noorderlingen hebben pc's af te staan en spulletjes te geven? Kunnen jullie volgend weekeinde? Moeten we dan ook knutselen, of zijn het werkende pc's?
Mooie actie.
Jammer dat ik zelf niet vel spullen heb, anders had ik wel meegedaan.
Kan ik ook ergens wat opsturen? Liggen toch nog wel een paar bruikbare onderdelen hier, maar te weinig om te komen.
Kan ik ook ergens wat opsturen? Liggen toch nog wel een paar bruikbare onderdelen hier, maar te weinig om te komen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik weet niet, je mag het best naar mij sturen...maar misschien moeten we even wachten of dat handig is, waar gaat het psies om? Ik kan bijvoorbeeld best al spelletjes ontvangen, andere onderdelen bijvoorbeeld zijn lastig, als blijkt dat ik ze weer door moet sturen naar een ander..hmmm!Op zaterdag 05 januari 2002 17:28 schreef LiquidSilver het volgende:
Mooie actie.
Als jij nu aangeeft wat je te geven hebt, en in welke omgeving je woont: misschien reageert er dan iemand uit je buurt die dat onderdeel nodig heeft! (om onze pc in elkaar te zetten bedoel ik
http://forum.fok.nl/showtopic.php/92447/1/25 Dit is de link naar het fokgedeelte...
wat is het mail adres voor het noorden ?
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Noord Brabant gaat dus volgende week zondag, de 13e dusOp zaterdag 05 januari 2002 22:27 schreef ikbenveldmuis het volgende:
iedereen uit noord-brabant en eventueel net over de grensjes, mail zo snel mogelijk je adres naar tweakers_fok@hotmail.com
zet ook even de tijd erbij dat je zeker thuis bent, op 13 januari 2002!
een niet-fokker was bereid om te rijden, door heel noordbrabant, dus iedereen mailen please!
iemand die nog iets heeft ofzo, ook mailen
we gaan niet voor nix rijden!!!
dus pleas mail zo snel mogelijk
icq kan ook, 120613880 is nog steeds mijn icq nummer
als je mij wilt meeten, en wie wil dat nou niet, mailen!
je moet uiteraard wel wat hebben dat je weg wilt geven!
thnx in ieder geval voor iedereen die wat weg gaat geven, iedereen die nix weg gaat geven, zoek wat op, mail mij, en begin dit zinnetje opnieuw
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
denk dat je catootje moet mailenOp zondag 06 januari 2002 12:56 schreef wizzard het volgende:
wat is het mail adres voor het noorden ?
Dit heeft volgens mij weinig raakvlakken met [forum=15], in SG staat dit beter
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik heb zelf ook wel wat losse onderdelen nog wel, als iemand een adres geeft ofzo wil ik het wel opsturen
edit/ niet goed begrepen Catootje woont blijkbaar in het noorden dus..
edit/ niet goed begrepen Catootje woont blijkbaar in het noorden dus..
Verwijderd
He luitjes!
Allereerst: goeie actie! Als jullie dit goed doorzetten, evt. met m'n hulp, kun je echt iets goeds doen voor die kids daar. Ik heb samen met iemand een paar jaar geleden een Sega Megadrive II met partij spellen achtergelaten in het AMC (was toen nog goed spul). Absoluut geweldig, want ze hadden toen enkel 1 SNES die gerouleerd moest worden. Als je ziet hoe dit kids erop reageren maakt dat het echt de moeite waard.
Er zijn verschillende organisaties zowel binnen het AMC als in heel Nederland die acties als deze en excursies etc. organiseren. Ik denk dat als je contact met deze mensen opneemt je meteen een stuk verder komt. Dan heb je ook meteen een contactpersoon richting het AMC.
Is er al iemand bezig met het opzetten van een website? Hoe wordt deze actie verder gecoordineerd? Ik bied bij deze m'n hulp aan. Zal eens rondkijken en vragen of iemand een spelcomputer kwijt kan. Ik denk dat ik wel iets kan regelen.
Nog een laatste tip: don't blow it up to big. Je moet niet aankomen zetten met 20/30 pc's. Daar is (volgens mij dan) geen ruimte voor. Bedenk je wel dat het personeel en/of de ouders de kinderen moete begeleiden in veel gevallen. Overleg eerst met het AMC voordat je zwaar gaat inslaan.
Allereerst: goeie actie! Als jullie dit goed doorzetten, evt. met m'n hulp, kun je echt iets goeds doen voor die kids daar. Ik heb samen met iemand een paar jaar geleden een Sega Megadrive II met partij spellen achtergelaten in het AMC (was toen nog goed spul). Absoluut geweldig, want ze hadden toen enkel 1 SNES die gerouleerd moest worden. Als je ziet hoe dit kids erop reageren maakt dat het echt de moeite waard.
Er zijn verschillende organisaties zowel binnen het AMC als in heel Nederland die acties als deze en excursies etc. organiseren. Ik denk dat als je contact met deze mensen opneemt je meteen een stuk verder komt. Dan heb je ook meteen een contactpersoon richting het AMC.
Is er al iemand bezig met het opzetten van een website? Hoe wordt deze actie verder gecoordineerd? Ik bied bij deze m'n hulp aan. Zal eens rondkijken en vragen of iemand een spelcomputer kwijt kan. Ik denk dat ik wel iets kan regelen.
Nog een laatste tip: don't blow it up to big. Je moet niet aankomen zetten met 20/30 pc's. Daar is (volgens mij dan) geen ruimte voor. Bedenk je wel dat het personeel en/of de ouders de kinderen moete begeleiden in veel gevallen. Overleg eerst met het AMC voordat je zwaar gaat inslaan.
In overleg teruggemovedOp zondag 06 januari 2002 14:27 schreef JvS het volgende:
Dit heeft volgens mij weinig raakvlakken met [forum=15], in SG staat dit beter
Stuffis Generalis >> [forum=15]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
InderdaadOp maandag 07 januari 2002 13:29 schreef JvS het volgende:
even vergeten dat Fokkers wellicht geen toegang hebben tot SG
Met dank aan Negotiator
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zuid Nederland? ff mailen naar veldmuis op tweakers_fok@hotmail.com om een afspraak te makenOp zondag 06 januari 2002 14:29 schreef dredge het volgende:
Ik heb zelf ook wel wat losse onderdelen nog wel, als iemand een adres geeft ofzo wil ik het wel opsturen
Jeremy Clarkson
^^^
wel warm houden
wel warm houden
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Is het niet leuker voor die kids als we geld inzamelen en daar Playstations/Nintendo's voor kopen ?
PC's gaan vaak stuk en vereisen weer veel onderhoud etc...
PC's gaan vaak stuk en vereisen weer veel onderhoud etc...
Zijn er reeds afspraken gemaakt voor het noorden, en zo ja: welke?Op zaterdag 05 januari 2002 17:26 schreef Pcvooreenkind het volgende:
Okee, laten we dit topic gebruiken om meetings af te spreken...welke noorderlingen hebben pc's af te staan en spulletjes te geven? Kunnen jullie volgend weekeinde? Moeten we dan ook knutselen, of zijn het werkende pc's?
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd naar tweakers_fok@hotmail.com
Is dit correct, of moet ie voor het noorden toch naar catootje gestuurd worden?
Ja dusOp dinsdag 08 januari 2002 09:24 schreef Sundead het volgende:
edit:
Jeremy Clarkson
Ik krijg morgen nog een PC-tje en heb nog wel wat losse onderdelen liggen. (monitoren enzo)
Maar belangrijker is dat ik ook een Ford Courier (zo'n combo ding) heb met een berg laadruimte, dus als er een echt tekort aan vervoer is valt er wel wat te regelen.
(Als jullie het redden met vervoer dan neem ik liever geen dag vrij aangezien me dat toch aardig wat geld kost)
Ik zal mailen als ik de PC binnen heb en de onderdelen uitgezocht.
Ik woon btw in Eindhoven (altijd handig om te weten
)
Maar belangrijker is dat ik ook een Ford Courier (zo'n combo ding) heb met een berg laadruimte, dus als er een echt tekort aan vervoer is valt er wel wat te regelen.
(Als jullie het redden met vervoer dan neem ik liever geen dag vrij aangezien me dat toch aardig wat geld kost)
Ik woon btw in Eindhoven (altijd handig om te weten
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
NB wordt al opgehaaldOp dinsdag 08 januari 2002 22:24 schreef SHADOWCOM het volgende:
Ik krijg morgen nog een PC-tje en heb nog wel wat losse onderdelen liggen. (monitoren enzo)
Ik woon btw in Eindhoven (altijd handig om te weten)
als je ergens anders wilt gaan rijden, GRAAG!!!
btw: als iemand wat weg heeft te geven oid, graag een mailtje richting tweakers_fok@hotmail.com ipv een reply hier!
Verwijderd
Omgeving amsterdam, als er iemand is die daar spullen verzameld.. ik heb hier ook nog een hele zooi spullen klaar staan om opgepikt te worden...
Kick voor het goede doel 
Vorige mocht van GaMeOvEr, dus deze zal me ook wel niet bestraft worden
Vorige mocht van GaMeOvEr, dus deze zal me ook wel niet bestraft worden
Jeremy Clarkson
Pagina: 1