gamespy en msn kunnen me game's niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik had het al met midtown madnes 1 met homm3 en nu ook met close combat 5 hij vind me game's niet in msn, en in gamespy zegt hij dat hij het niet kan vinden of ik mis een patch maar al me game's zijn uptodate ( ik kon vroeger btw wel speelen maar nu opeens niet ) ik wordt er niet goed van ( close combat 3 speelde ik altijd tot een half jaar geleden maar nu kan hij dus me game's niet meer vinden msn en gamespy wat doe ik fout :? :( :"( )

ow ja soms als ik ze instal vind gamespy ze helemaal niet en als hij ze vind ( juist ja :( ) dan vind :? hij ze niet op die path dus ik al paar keer andere locatie geinstald en path gewijzigt :?

alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Hebbik ook wellis gehad jah, ik ben daarna gewoon van die spellen afgestapt..maar kzal ff meelezen want is voor mij ook handig om te weten :P

• Roberto
Op zaterdag 05 januari 2002 16:46 schreef Mech-Ruleert het volgende:
Hebbik ook wellis gehad jah, ik ben daarna gewoon van die spellen afgestapt..maar kzal ff meelezen want is voor mij ook handig om te weten :P
ja en het vreemde is dat rouge spear en close combat 3 het wel deden ( ik speel ze nu niet meer dus ik kan niet testen maar ik heb nixx verwijderdt van gamespy en msn )

Verwijderd

Tis nie mogelijk dat Gamespy en MSN het zelf verkloot hebben zeker :P
Als je een oplossing heb gevonden, post het ff!

• Roberto
Op zaterdag 05 januari 2002 16:54 schreef Mech-Ruleert het volgende:
Tis nie mogelijk dat Gamespy en MSN het zelf verkloot hebben zeker :P
Als je een oplossing heb gevonden, post het ff!
als ik ene oplosiong heb gevonden ? nee daar moeten ( willen :) ) de andere tweakers me me helpen en nee ik ben er 6 maanden niet geweeest dus ik kan nixx hebben verkloot en alles is uptodate :? dus het is niet mijn fout. ( denk ik :) )

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Gamespy heeft een lijst spellen die ze ondersteunen, hoe het met MSN is weet ik niet ik denk ongeveer het zelfde.

• Roberto
Op zaterdag 05 januari 2002 22:55 schreef Soccubus het volgende:
Gamespy heeft een lijst spellen die ze ondersteunen, hoe het met MSN is weet ik niet ik denk ongeveer het zelfde.
ze onder steunen het want closcombat 3 en 5 ( 1,2,4 ook ) zijn van microsft en staan ook in de suported list dus hoe kan dat nu dat hij somige game's gewoon niet kan vinden :?

Verwijderd

ik had er ook last van met AvP2, maar toen ik de demo uninstallde kwam het na een par keer gamespy opnieuw opstarten en laten scannen weer goed.
heb het ook met Giants CK gehad, maar dat trok na een tijdje ook weer bij, nou doe ik wel een reinstall van windoos elke 3 mnd. dus dat kan ook wel helpen, verder weet ik niet echt waar het probleem zit, waarschijnlijk heeft het te maken met een reg. entry die niet spoort ofzo, misschien is het mogelijk om ergens in gamespy of dat andere ding waar je het over had, dmv het editen van ini files ofzo games toe te voegen, zou het niet weten eigenlijk

• Roberto
ik heb gamespy al 11x ( ja echt :( ) ge-rieninstald en op zelfs een andere HD maar het blijft gewoon verkloot en msn krijg ik helemaal niet aan de praat :( dus welke reg zou ik moeten editen met gamespy ( kan ik teminste cc3 weer speelen :) ) cc5 moet persee op MSN :( :r

• Roberto
^^^^^KICK^^^^^

Verwijderd

kun je niet een INI filetje bewerken met je favoriete tekstbewerker (of notepad) en het even fixen? zomaar een stom ideetje hoor (gebruik geen gamespy)

Verwijderd

Kan je toch zelf instellen :?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Gamespy is zowiezo een vage programma.

dikzak

• Roberto
Op zondag 06 januari 2002 21:43 schreef Chello200 het volgende:
Gamespy is zowiezo een vage programma.
jah maar nu weet ik nog geen oplosing want andere game's kon hij wel vinden maar nu ook geen midtwonmadnes ( IS LEGAAL :) ) en ander game's en de rooms zijn gewoon open er ziten zat anderen in de room dus de rooms zijn ook niet down met gamepsy krijg ik een path fouth of patch en met MSN kan hij de game niet vinden ( wat igg het zelfde is als game spy :( ) help :? :( :'(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op dinsdag 08 januari 2002 16:22 schreef RS_003 het volgende:

[..]

jah maar nu weet ik nog geen oplosing want andere game's kon hij wel vinden maar nu ook geen midtwonmadnes ( IS LEGAAL :) ) en ander game's en de rooms zijn gewoon open er ziten zat anderen in de room dus de rooms zijn ook niet down met gamepsy krijg ik een path fouth of patch en met MSN kan hij de game niet vinden ( wat igg het zelfde is als game spy :( ) help :? :( :'(
Heb je welles geprobeerd om gamespy opnieuw de HD te laten scannen voor spellen, mischien een domme vraag.
Pagina: 1