Toon posts:

Meerdere nummers + internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
WE hebben hier een isdn centrale met 2 lijnen en vier nummers, nu belt windows xp uit via het eerste nummer, maar dat is niet mijn nummer, hoe kan ik instellen dat hij via mijn nummer belt onder windows xp, onder win 98 had je hier een optie voor, maar die kan ik onder win xp niet vinden.

bvd,

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niemand helpen???

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik denk dat je in de isdn-centrale moet aangeven welk nummer onder welke poort valt.(dus je moet je compu/modem aansluiten aan de stekker die aan de poort met jouw nummer zit).

Je moet dus niet in windows klooien, maar in de isdn centrale.

Verwijderd

Dit moet je wel in Windows instellen, want de ISDN-lijn gaat niet via de telefooncentrale...

Verwijderd

Topicstarter
Waar dan precies???
Bij win 98 was het bij de isdn wizard, maar bij win xp kan ik het niet vinden, weet jij dan waar???
bvd,

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zaterdag 05 januari 2002 20:33 schreef ikweethetecht nietmeer het volgende:
Waar dan precies???
Bij win 98 was het bij de isdn wizard, maar bij win xp kan ik het niet vinden, weet jij dan waar???
bvd,
Bij je modem instellingen lijkt me zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 20:35 schreef Heineken het volgende:

[..]

Bij je modem instellingen lijkt me zo.
Daar staat geen modem geinstalleerd, ik heb hem bij netwerk ofzoiets geinstalled, ging vanzelf en daar kun je niks aanpassen.

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
wat voor centrale heb je?
* quattrovox
* isdn homevox
* webvox
* smartvox
* vox chicago 370/390
* siemens
* samsung
?

Verwijderd

Als je in Win98 wel je nummer kon instellen en in Win XP ineens niet is de driver misschien nog beta ofzo? Kijk eens naar een nieuwe driver want je zou het toch moeten kunnen instellen via Configuratiescherm.

Verwijderd

als je ergens in de inbelverbinding CLID tegenkomt, zet daar je nummer maar in dat je wilt als afzender. Soms zonder de eerste 0 dus 9 cijgers, soms werkt het pas met 10 cijfers

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 11:57 schreef snars het volgende:
als je ergens in de inbelverbinding CLID tegenkomt, zet daar je nummer maar in dat je wilt als afzender. Soms zonder de eerste 0 dus 9 cijgers, soms werkt het pas met 10 cijfers
Waar kan ik dit vinden, want ik zie het namelijk niet???

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 09:01

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

ik zit nu zelf op ads, maar wat ik nog weet,
bij xp werkte het isdn modem al zonder drivers te installen,
ik zou als ik jou was
het modem selecteren opnieuw installen
en dan krijg je dat menu waar je kan zeggen welk soort isdn je hebt en de nummers die er op zitten..
suc6

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 januari 2002 13:43 schreef Mr_Gee het volgende:
ik zit nu zelf op ads, maar wat ik nog weet,
bij xp werkte het isdn modem al zonder drivers te installen,
ik zou als ik jou was
het modem selecteren opnieuw installen
en dan krijg je dat menu waar je kan zeggen welk soort isdn je hebt en de nummers die er op zitten..
suc6
Ik heb het geprobeerd, maar het enige menu dat ik tezien krijg, is waar je nummers kunt instellen maar die zijn voor inkomende gesprekken en niet voor uitgaande gesprekken, dus het heeft geen effect op het nummer hier intevullen.

Weet er nog iemand raad???

Verwijderd

Topicstarter
niemand??? Weet ook niemand waarje dat spid ofzoeits kan invullen???

Verwijderd

heb je een webvox?? dan bel je niet via de centrale. even progje zoeken op e-tech
Pagina: 1