Toon posts:

Access probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een e-commerce systeem aan access gekoppeld nu heb ik een vraag hoe kan ik ervoor zorgen dat de producten die een klant besteld heeft op een rapport wordt afgedrukt ben al bezig geweest maar eleke keer komen er meerdere pagina's hoe krijg ik per klant een factuur met de daarop bestelde producten op een pagina.

ik kan eventueel de databeest ook wel even mailen als dat moet mail me dan maar even.

Mensen een prettig weekend

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 15:54 schreef Epe het volgende:
Ik ben bezig met een e-commerce systeem aan access gekoppeld nu heb ik een vraag hoe kan ik ervoor zorgen dat de producten die een klant besteld heeft op een rapport wordt afgedrukt ben al bezig geweest maar eleke keer komen er meerdere pagina's hoe krijg ik per klant een factuur met de daarop bestelde producten op een pagina.

ik kan eventueel de databeest ook wel even mailen als dat moet mail me dan maar even.

Mensen een prettig weekend
Dus eigenlijk heb je 2 vragen:

1. hoe kan ik ervoor zorgen dat de producten die een klant besteld heeft op een rapport wordt afgedrukt

2. hoe krijg ik per klant een factuur met de daarop bestelde producten op een pagina.

1. Kan je niet een template rapport maken en die dan dus iedere keer gewoon door je code laten invullen?..

2. wat voor pagina?

Verwijderd

Kun je de database eens opsturen naar pbirkoff@hotmail.com? Dan zal ik eens even kijken wat je precies bedoelt..

Verwijderd

Topicstarter
goedenavondavond mede tweakers sorry dat ik zo aandring maar dit is echt iets waarmee ik heel grote haast heb (opdracht voor school) internetpagina met ASP en ADO werkt perfect alleen nu het access gedeelte nog al1 de factuur dan.

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Het is een regel van GoT dat je niet je huiswerk post in de forums :) (voor verder info zie de FAQ)

There's no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Topicstarter
nou medetweakers dat zijn antwoorden waar ik wat aan heb. Huiswerk! t'is helemaal geen huiswerk. maargoed als jullie me niet willen helpen valt me tegen van jullie tweakers. (op een paar mensen uitgezonderd dan)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:30

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sorry hoor... Maar je probleem is niet zo heel duidelijk... Heb je niet een paar voorbeelden, stukjes code, wat je al geprobeert hebt ed.. Wat lukt wel, wat lukt niet, hoe ziet het eruit wat er wel uit komt, en wat is het verschil met hoe het eruit zou moeten komen?

En niet gelijk brullen dat tweakers niet behulpvaardig zijn!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

tip:
- maak een 'report' aan in access
- druk op f1

RTFM.. :)
Pagina: 1