Mafiasven, bedoel je ZeeSiemensG3? das de beste unlocker voor alle versies die werkt ook onder windows.
En firmware flashen onder windows is niet verstandig, gewoon met SWup onder dos blijven doen, dan hangt je computer zich ook niet zo makkelijk op, en het blijft simpel. In firmware versie 21 zitten heel veel bug fixes, is lekker snel en Euro compatible.
P.S. meeste fabrieken zeggen dat om zo'n frondje te vervangen je een speciaal siemens toolkitje nodig hebt

dit vind ik maar vaag, ik heb nl. door een schroeverdraaien heel rustig de voorkant ietsje omhoog tillen dan met de nagel gewoon omhoog luchten en de bevistigingen achterin bij de accu losmaken met de nagel. toch alles netjes vervangen, niets is kapot, geen beschadigingen.
Dus alles ging helemaal toppi, alleen kreeg ik ef de trilmotor niet meer aan de gang, maar toen heb ik hem weer opengemaakt en bleek dat het pinnetje geen connectie maakte met de PCB, dus ef het pinnetje wat omgebogen naar boven en hij werkte weer helemaal toppi.
Mocht er ooit iets kapot gaan aan dit toestel kun je het zelf maken, want dit toestel zit zo simplistisch in elkaar, net een oude VW eend.