Toon posts:

XP + Counterstrike + Ping + Shit + Conclusie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP geinstalleerd (kaal), en wilde Counterstrike spelen...
Dat ging dus voor geen MeTeR.. (ping van 40 , zodra je bewoog 150-300.)
Heb alle forums van Tweakers.net afgezocht , en kwam tot de conclusie dat er ontzettend veel BullScheisse opstond.

Bv.
Ga maar nieuwe Videokaart drivers downah (blahblah)
of (dit vind ik echt een goeie) je moet je muisinstellingen veranderen en ja acceleration uitzetten :9.... Download de nieuwe drivers van je Netwerkkaart...... Of dat wat met je TCP heb te makuh. :o <-Duh, Zuiguh :)

To da PoInT.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd , en er waren er 2 goed.

Soviesoah dat je je Alcatel (als je ADSL hebt) ff moet updaten met nieuwe software (www.mxstream.nl) als je kabel hebt , dan moet je ff verder lezen.

De meeste mensen die online spelen gebruiken GameSpy.
Maar als je met gamespy naar een server wilt gaan (in XP)
dan duurt het langer voordat het spel geladen is dan in Windows 2000 of 98 (dat viel mij gelijk op).

En nu de Conclusie : ga naar Cstrike.exe (retail) of HL.exe (Oldscool) Rechter muisknop -> Uitvoeren als -> en nu kompht ie : Mijn Computer en gegevens beschermen tegen ongeoorfartie activiteiten van computerprogramma's -> UITVINKEN ! (dus dat het vakje geen zwart (V)veetje bevat.)

hehe newbie taal , maar ik ben ook eens een newbie geweesdt.

Als je dat hebt gedaan , dan kom je gelijk in Half-Life Terecht. En dan nu..... ga naar : Multyplayer -> Internet games -> Refresh of update (als je nog nooit in Half-Life de servers hebt gedownload). Duurt wel ff , maar het is de moeite waard. (omdat de ping in XP (na de software update van je alcatel) 30! tot 80 is). Leggermaarnetaan wat voor server je kiest.

Dat betekend dus dat er geen gebruik van Gamespy meer word gebruikt, en dat je elke keer weer naar HL.exe of Cstrike.exe moet on de zelfde procedure uit te voeren.

Ik hoop dat er in de toekomst enevandeandere C++ Dewd komt, die dat vinkje permanent kan laten verwijderen, zodat we met z'n allen weer normaal kunnen gamen.

P.S. Er zijn ook mensen die 98SE hebben geupgrade naar XP, en hebben er geen last van... ik raad je aan om niet (of nooit) te upgraden van een microshaft product.

Groetjes,

ElenteX.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

handig, maar ik denk dat er in SP meer counterstrikers zitten :+

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Dit bewijst maar weer dat Mircrosoft zuigt.
En XP sux0rs , voor games.

Kenners weten waarom

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Probeer ook EAX te enablen, dat hielp bij mij iig

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Op zaterdag 05 januari 2002 16:14 schreef Da_RoNiN het volgende:
Dit bewijst maar weer dat Mircrosoft zuigt.
En XP sux0rs , voor games.
ja wat is nu de beste Game's OS ? win98 se ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 16:55 schreef RS_003 het volgende:

[..]

ja wat is nu de beste Game's OS ? win98 se ?
98 SE was ok , maar ik vind dat XP toch wel sneller en strakker loopt....

Het is een commercieel product , dus we moeten nog ff afw8en of er updates komen voor de Hardcore Gamers (er zijn trouwens XP tweaks op tweakers.net forum te vinden... Wel ff zoeken..)

Verwijderd

Hhaha jullie zijn de noobs hier...

Xp is uber bij mij thuis... maar wel pas na 200 tweaks verder :D Ik heb zelfs meer fps dan in win98

[url="http://www.tweakxp.com"]www.tweakxp.com[/url]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
damn dude, leer eens normaal typen :{
Pagina: 1