Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Ja dat kan priema, de client heeft een optie dat hij alleen werkt als het apparaat aan de stroom zit. Wel aan te raden om dat aan te zetten watn anders is de accu in no time leeg 
Moet je wel eerst ff testen ivm de hitteproductie als de koe aanstaat. Laptops hebben namelijk niet zulke geweldige koelers...
Moet je wel eerst ff testen ivm de hitteproductie als de koe aanstaat. Laptops hebben namelijk niet zulke geweldige koelers...
...
Ja doe het op het werk op een 650mhz laptop. Alleen die zit wel op netspanning 
Anders gaat ie wel batterijen zuipen.
Anders gaat ie wel batterijen zuipen.
Viva la Netherlands!
ff getest en van die accu dat werkt, gaat ie netjes op pauze als je de stekker er uit trekt.Op zaterdag 05 januari 2002 14:56 schreef Haranaka het volgende:
Ja dat kan priema, de client heeft een optie dat hij alleen werkt als het apparaat aan de stroom zit. Wel aan te raden om dat aan te zetten watn anders is de accu in no time leeg
maar nu de hitte nog, je hoort de hele tijd die fannetjes razen als het koetje z'n werk doet. Warm wordt ie ook maar hij is nog niet vastgelopen.......
Als het geen problemen geeft doe ik ook even een rondje door de familie, die hebben ook nog wel wat laptops
mooi mooi, weer wat koetjes geboren 
Bedankt allemaal.
Bedankt allemaal.
wel ff kijken als je de familie rondgaat dat je je packetjes ook weer terugkrijgt gestuurt, anders moet je bij elk familie-bezoek floppies meenemen
Ik heb op een PIII 600 mhz laptop ECCp draaien en dat gaat perfect !
Dusja ... no problemo !
Dusja ... no problemo !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Dat komt wel goed, er is ergens een optie dat ie flusht als er verbinding is of als het nodig is.Op zaterdag 05 januari 2002 15:28 schreef marble het volgende:
wel ff kijken als je de familie rondgaat dat je je packetjes ook weer terugkrijgt gestuurt, anders moet je bij elk familie-bezoek floppies meenemen
Moet je wel zeker weten dat die lui er ook af en toe mee op internet komem, dat het niet van die Word only labtops zijnOp zaterdag 05 januari 2002 15:55 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, er is ergens een optie dat ie flusht als er verbinding is of als het nodig is.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ook dat komt goed, het zijn IE-only laptopsOp zaterdag 05 januari 2002 16:20 schreef bram538 het volgende:
[..]
Moet je wel zeker weten dat die lui er ook af en toe mee op internet komem, dat het niet van die Word only labtops zijn
Hier een P3-933 Kleptop, staat bijna 24 uur/dag aan op netspanning, behalve als ik in de auto zit... altijd koe erop, fan maakt beetje herrie, maar verder geen problemen.
Idd, geen slechte ervaringen met laptop. Dit is ook een laptop trouwens, en draait ook altijd koe op.
Hier idem koe draait "bijna" 24 uur per dag op flappie en temp blijft normaal. En als de stroom eraf gaat dan gaat koe op slaapstand en wordt weer wakker als ie prik krijgt.
Precies, daarom krijgt mijn pa er straks ook weer mooi een koe opOp zaterdag 05 januari 2002 16:28 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Ook dat komt goed, het zijn IE-only laptopseigenlijk vind ik dat zo zonde, laptop van een paar 1000 piek en dan alleen Word / Outlook / IE draaien .....
Wel ideaal aan de D.net client dat je helemaal kan instellen dat ie op pauze moet als ie niet op netspanning zit
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
De fan van me laptop is erdoor stuk gegaan
steeds aan en uit.
Dat is zoiezo slecht en heeft weinig met koe te maken, als je hem (koe) op idle zet op accu, en aan de stroom gewoon ff instelt dat de fan blijft draaien, dan is er echt niks aan de hand.Op zondag 06 januari 2002 15:45 schreef Piepeltjes het volgende:
De fan van me laptop is erdoor stuk gegaansteeds aan en uit.
Verwijderd
Je moet alleen met 1 ding rekening houden.
Je ventilator gaat wel vaak aan en kan op den duur defect gaan daar door.
Ik heb zelf UD / Think draaien op een 1Ghz laptop.
De laptop is nog geen jaar oud en ik heb pas mijn ventilator moeten laten vervangen.
Valt wel binnen de garantie dus maakt nog niet veel uit, maar hou daat rekening mee.
Je wil natuurlijk geen ruzie met je pa om een Koetje meer of minder.
Je ventilator gaat wel vaak aan en kan op den duur defect gaan daar door.
Ik heb zelf UD / Think draaien op een 1Ghz laptop.
De laptop is nog geen jaar oud en ik heb pas mijn ventilator moeten laten vervangen.
Valt wel binnen de garantie dus maakt nog niet veel uit, maar hou daat rekening mee.
Je wil natuurlijk geen ruzie met je pa om een Koetje meer of minder.
mijn ventilator gaat sowieso al niet aan of uit, hooguit harder of zachter...
Pagina: 1