Toon posts:

shared-vidmemory onboard 3d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een compaq pc vrij goedkoop geweest met een sis kaart onboard en zonder agp slot dus die sis kaart zit rechtstreeks op moederbord tprobleem is ik zit nu met een voodoo 2 en ik zou een betere pci 3d kaart der willen opsteken maar ik had al is een tnt 2 kaart deropgestoken maar da gaf conflicten met die sis kaart op mijn moederbord
nu heb ik iets gehoord van performante pci kaarten dat die gemaakt zijn voor computers met zo een onboard sis of intel kaart? is dit zo? graag een oplossing
bedankt

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

De SIS kaart in het bios uitschakkelen en dan die andere PCI kaarten installeren.

Nuff Said

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:20
SiS kaart hoort zichzelf uit te schakelen als je PCI kaart de eerste videokaart is. Kan je als het goed is in je BIOS aanpassen (maar natuurlijk niet in een Compaq |:( )

Je zegt dat je al een Voodoo2 hebt, zorg dat je nog een voodoo2 erbij krijgt en zet ze in SLI, evensnel of sneller dan een TNT2 en geen conflicten :)

Verwijderd

Kijk eens op de site van compaq, misschien moet je een jumper overzetten om de sis kaart uit te schakelen.
*D
Op zaterdag 05 januari 2002 14:45 schreef gee-t het volgende:
hallo ik heb een compaq pc vrij goedkoop geweest met een sis kaart onboard en zonder agp slot dus die sis kaart zit rechtstreeks op moederbord tprobleem is ik zit nu met een voodoo 2 en ik zou een betere pci 3d kaart der willen opsteken maar ik had al is een tnt 2 kaart deropgestoken maar da gaf conflicten met die sis kaart op mijn moederbord
nu heb ik iets gehoord van performante pci kaarten dat die gemaakt zijn voor computers met zo een onboard sis of intel kaart? is dit zo? graag een oplossing
bedankt