Toon posts:

Celly 1ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abit be6-II mobo en wil graag een nieuwe celly processor er op zetten (1 ghz). Echter de biosupdate die ik heb ondersteund celly tot 800mhz. Is het nu wel mogelijk om een celly 1 ghz op het mobo aan de praat te krijgen? Misschien door de instellingen middels user define?

Verwijderd

cellies zijn multiplyer gelocked, dus zolang je mobo 100MHz ondersteunt en de jouste voltage kan leveren zou het geen probleem moeten zijn. BX borden ondersteunen tm de celly 1.1GHz.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt. Maar hoe kom ik te weten wat de juiste voltage etc is?

Verwijderd

Je mobo regelt het voltage vanzelf, je hoeft niks te doen, gaat vanzelf. alleen moet je soms als je een oude 66mhzfsbcelly erop hebt gehad een jumper omzetten voor de FSB, (100> ipv 66> ) (anders loopt je celly op 660mhz ipv 1000 ,da's zonde)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op zaterdag 05 januari 2002 15:00 schreef Sjansma het volgende:
Ok bedankt. Maar hoe kom ik te weten wat de juiste voltage etc is?
Omdat jouw bord de Celeron 800 ook ondersteund, weet je zeker dat 'ie de juiste spanning levert voor de 1000. De 800 en de 1000 zijn afgezien v.d. multiplier exact hetzelfde, en aangezien het bord geen invloed heeft op de multiplier (vanwege de lock) gewoon die 1000 er op prikken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Ik heb een be6-!!

hij werkt perfect met een celly 1000
hij gelooft alleen dat het een celly 667 is :D

maar elke tweakert kent de fsb op 100 zetten (in mijn geval 120 >:) )

voltage is ook geen probleem pakte die meteen goed bij mij

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 16:43 schreef Ceaser het volgende:
Ik heb een be6-!!

hij werkt perfect met een celly 1000
hij gelooft alleen dat het een celly 667 is :D

maar elke tweakert kent de fsb op 100 zetten (in mijn geval 120 >:) )

voltage is ook geen probleem pakte die meteen goed bij mij
bios update?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Op zaterdag 05 januari 2002 17:11 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

[..]

bios update?
dat zal het wel fixen, moet alleen wel zeggen dat het gaaf staat in sandra als je daar ziet dat je een cel667 op 1200 hebt draaien :7

maar het zal het probleem waarschijnlijk wel oplossen want de laatste keer dat ik me bios geupdate had was nog voordat de celly's met 100MHz fsb erwaren
Pagina: 1