Hallo!
Ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen dus ik zet het maar hier neer.
Ik heb een P2 233 en daar wil ik graag oudere spelletjes op spelen. Dus heb ik er de banshee van een vriend in gezet.
Bij hem deed ie het nog wel.
Ik heb eerst C: geformateerd en toen ging ik Win2k instaleren. Maar tijdens het booten blijft ie altijd hangen! (dat blauwe streepje)
Ik wil graag weten wat het probleem zou kunnen zijn voordat ik allemaal dingen ga doen waar ik eigenlijk geen tijd voor heb! En ik kan wel Wat tijd vrij maken maar niet al te veel.
Configuratie:
P2 233+fan + 1x case fan
Een 200 Watt voeding met zon oude aansluiting met 2 van die blokjes.
8gig schijf
1x 100/10mbit netwerk kaartje
1x 10Mbit netwerk kaartje (beide realtek/unex)
1x Isa geluidskaartje
Als ik mijn oude vga kaart erin doe boot ie wel. Maar daar heb ik dus weinig aan!
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen dus ik zet het maar hier neer.
Ik heb een P2 233 en daar wil ik graag oudere spelletjes op spelen. Dus heb ik er de banshee van een vriend in gezet.
Bij hem deed ie het nog wel.
Ik heb eerst C: geformateerd en toen ging ik Win2k instaleren. Maar tijdens het booten blijft ie altijd hangen! (dat blauwe streepje)
Ik wil graag weten wat het probleem zou kunnen zijn voordat ik allemaal dingen ga doen waar ik eigenlijk geen tijd voor heb! En ik kan wel Wat tijd vrij maken maar niet al te veel.
Configuratie:
P2 233+fan + 1x case fan
Een 200 Watt voeding met zon oude aansluiting met 2 van die blokjes.
8gig schijf
1x 100/10mbit netwerk kaartje
1x 10Mbit netwerk kaartje (beide realtek/unex)
1x Isa geluidskaartje
Als ik mijn oude vga kaart erin doe boot ie wel. Maar daar heb ik dus weinig aan!
Wat zou het probleem kunnen zijn?