Toon posts:

CS draait niet goed op GeForce 2 MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus last van bovenstaand probleem, het zit namelijk zo: als ik aan het cs-en ben (is trouwens ook bij hl zo) gaat alles goed tijdens het spelen, maar als ik op esc wil rammen om terug te komen in het menu dan krijg ik alleen een zwart scherm. :(

Als ik gewoon op software speel heb ik dit probleem niet.

Ik heb de laatste Detonator XP Driver geinstalleerd.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Probeer eens te spelen in OpenGL, klinkt als een D3D probleem (D3D sux in CS).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem... is ook je menu helemaal klein als je een aantal keer op esc drukt? en als je alt-tab doet, gebeurt dan hetzelfde? dit is zeeer irritant...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-01 20:59
Een gf2 mx + lots of smoke is niet echt prettig.
Ligt ook een beetje aan je cpu + mem.

Ik vind een mx net te weinig voor acceptabele fps in cs.

Verwijderd

ik haal toch altijd stabiel 60/70 FPS met gf2 mx - 384 ram - win2k - duron 700@770

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:30
Denk dat je winXP hebt...

heb etzelfde met Win2k... en 98 niet

Komt denk ik door de OpenGl ondersteuning (ik draai iig OGL)

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Kijk 60 tot 70 frames is echt te weinig voor cs , 80 frames is acceptabel, hoger moet je ook echt niet gaan want dat kan lags veroorzaken.

Maar kheb zelf ook een MX gehad, kreeg de hele tijd blauwe schermen met Cs. Toen heb ik em teruggestuurd en er nooit meer wat van gehoord. * Da_RoNiN was zo dom om hem niet aangetekend op te sturen ;(

Koop gewoon voor een prikkie een geforce 2 of geforce 2ti , werkt een stuk beter en heeft ook veel meer power.

Kenners weten waarom

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een GF2MX gehad in mijn systeem en heb met Windows 2000 velen malen CS gespeeld en nog geeen enkele keer dit probleem tegengekomen :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 05 januari 2002 16:11 schreef Da_RoNiN het volgende:
Kijk 60 tot 70 frames is echt te weinig voor cs , 80 frames is acceptabel, hoger moet je ook echt niet gaan want dat kan lags veroorzaken.

Maar kheb zelf ook een MX gehad, kreeg de hele tijd blauwe schermen met Cs. Toen heb ik em teruggestuurd en er nooit meer wat van gehoord. * Da_RoNiN was zo dom om hem niet aangetekend op te sturen ;(

Koop gewoon voor een prikkie een geforce 2 of geforce 2ti , werkt een stuk beter en heeft ook veel meer power.
Waarom 80 frames, 9 van de 10 monitoren kunnen toch niet meer aan (refreshrate).
Bovendien kunnen je ogen maar een beperkt aantal frames per seconde waarnemen.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Waarom gaat het ineens over FPS die gast heeft problemen met het menu. Hebbik ook (of had ik voor format - nu weet ik het niet) is ontzettend irri. Ik ragde dan altijd gewoon 2 keer op esc en dan kom je weer in het hoofdmenu (hopelijk).

Wat je ook kan doen is het menu uit je hoofd leren en dan als je op esc drukt naar exit to main menu gaat en dan op enter raggen. Iets anders hebbik er ook nog niet voor gevonden.

There is no magic.

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Op zaterdag 05 januari 2002 16:13 schreef terw_dan het volgende:

[..]

Waarom 80 frames, 9 van de 10 monitoren kunnen toch niet meer aan (refreshrate).
Bovendien kunnen je ogen maar een beperkt aantal frames per seconde waarnemen.
Kijk voor een gewone gamer zijn die frames natuurlijk niet zo'n prob , maar als je eenmaal wat langer games speelt kom je er achter dat alle extra frames mooi meegenomen zijn.
Vooral bij een game als CS waar elke 100ste seconde dood of leven kan beteken zijn die frames van Mayor importance.

Kenners weten waarom

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Op zaterdag 05 januari 2002 16:11 schreef Da_RoNiN het volgende:

pardon ? ik zou blij zijn met 40 fps nu speel ik op 13 in combat als het ff me zit in normal 30 :( ( voodoo banshee 16 mb pci :r ) ( ow hij is tekoop D-) )
Pagina: 1