ik heb een vraag over het painten met counterstrike. ik heb wel eens gezien dat ze er ook fotos painten. Ik vraag me af hoe ze dat nou doen. ik kan alleen maar kiezen russen een ball 8 en nog wat andere plaatjes.
Je kunt zelf je eigen logo's maken idd, moet wel aan een paar voorwaarden voldoen.
Eens kijken wie er het eerst een link/verhaal boven water tovert
Eens kijken wie er het eerst een link/verhaal boven water tovert
Ik ook, maar hoe? 
Ik wil ook zo'n spraypaint
Ik wil ook zo'n spraypaint
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Gevonden met de search.
http://connect.to/deviln
Waarom ging deze niet onmiddelijk op slot? Naaaah, hij is natuurlijk al een tijdje niet meer langsgweest (ik dacht dat iedereen dit onderhand wel wist?)
http://connect.to/deviln
Waarom ging deze niet onmiddelijk op slot? Naaaah, hij is natuurlijk al een tijdje niet meer langsgweest (ik dacht dat iedereen dit onderhand wel wist?)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dit is het eerste wat ik altijd uitzet in CS.
Die
paints op de muur/grond. 
Het enige wat leuk is, is een ladder maken, en kijken hoe die newbies erin trappen en proberen die ladder te beklimmen
Die
Het enige wat leuk is, is een ladder maken, en kijken hoe die newbies erin trappen en proberen die ladder te beklimmen
Zoiets bedoel je? 

Deze heb ik een keer gemaakt voor mijn clan, ik gebruik zelf een andere (zal m nog effe posten)
Je moet een bitmap maken, en die moet aan de volgende eisen voldoen:
- breedte x lengte in pixels moet kleiner zijn dan 12228
voorbeeld: 96 x 112 pixels = 10752 pixels.
- breedte en lengte in pixels moeten beide een veelvoud van 16 zijn
- minimaal 1 pixel moet Rood-000 Groen-000 Blauw-255 zijn.
Daarnaast wordt deze kleur blauw doorzichtig, wat je natuurlijk voor bepaalde plaatjes kunt gebruiken.
Verder moet je er op letten dat het plaatje heel erg onscherp wordt, dus je kunt niet al te kleine lettertjes maken.
Verder moet je kijken of je een progje kunt vinden dat je bmp-tje omzet in een decal voor CS.
Wacht, ik zal het zo effe online zetten voor je, met nog een plaatje van mijn huidige spray

Deze heb ik een keer gemaakt voor mijn clan, ik gebruik zelf een andere (zal m nog effe posten)
Je moet een bitmap maken, en die moet aan de volgende eisen voldoen:
- breedte x lengte in pixels moet kleiner zijn dan 12228
voorbeeld: 96 x 112 pixels = 10752 pixels.
- breedte en lengte in pixels moeten beide een veelvoud van 16 zijn
- minimaal 1 pixel moet Rood-000 Groen-000 Blauw-255 zijn.
Daarnaast wordt deze kleur blauw doorzichtig, wat je natuurlijk voor bepaalde plaatjes kunt gebruiken.
Verder moet je er op letten dat het plaatje heel erg onscherp wordt, dus je kunt niet al te kleine lettertjes maken.
Verder moet je kijken of je een progje kunt vinden dat je bmp-tje omzet in een decal voor CS.
Wacht, ik zal het zo effe online zetten voor je, met nog een plaatje van mijn huidige spray
Fok! goed ideeOp zaterdag 05 januari 2002 14:14 schreef The Fox het volgende:
Dit is het eerste wat ik altijd uitzet in CS.
Diepaints op de muur/grond.
Ik had altijd een ct decoy
altijd ct joinen decoy neer pleuren er zelf in de buurt blijven wachten dat hun de clip leeg rossen op de decoy en dan kom ik in actie
Damn wat lame eigenlijk
Damn wat lame eigenlijk
Das niet lame, das tactiekOp zaterdag 05 januari 2002 15:00 schreef SaURoN het volgende:
Ik had altijd een ct decoyaltijd ct joinen decoy neer pleuren er zelf in de buurt blijven wachten dat hun de clip leeg rossen op de decoy en dan kom ik in actie
![]()
Damn wat lame eigenlijk![]()
Ah, ik zie dat het al gelukt is? 
Dit is de mijne nog even

Erg goed toepasbaar zoals je ziet om je kills te markeren
Dit is de mijne nog even

Erg goed toepasbaar zoals je ziet om je kills te markeren
zoek op www.planethalflife.com maar ff naar HLC
ik weet het allemaal niet meer zo precies, maar volgens mij was dat de afkorting van Half-Life Colour Spray Maker ofzow, en dat is een programmaatje waar je gewoon elke BMP in kan laden, die resizen naar een goede maat en em opslaan als spray die automatisch al als jouw spray geactiveerd staat.
Nadat je dat gedaan hebt moet je wat je ook doet NIET meer naar het customize menu gaan. Om de simpele reden dat dan je spray weer terugveranderd word naar een standaard HL spray
/edit sterker nog, ik heb het proggy hier nog op mn schijf staan.
over een minuut of 10 kun je het ook downloaden van www.xs4all.nl/~sjappie/HLC23.zip
ik weet het allemaal niet meer zo precies, maar volgens mij was dat de afkorting van Half-Life Colour Spray Maker ofzow, en dat is een programmaatje waar je gewoon elke BMP in kan laden, die resizen naar een goede maat en em opslaan als spray die automatisch al als jouw spray geactiveerd staat.
Nadat je dat gedaan hebt moet je wat je ook doet NIET meer naar het customize menu gaan. Om de simpele reden dat dan je spray weer terugveranderd word naar een standaard HL spray
/edit sterker nog, ik heb het proggy hier nog op mn schijf staan.
over een minuut of 10 kun je het ook downloaden van www.xs4all.nl/~sjappie/HLC23.zip
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
ghi ghi die n00bs staan al vaak genoeg tegen deuren aan te rijen die niet open kunnenOp zaterdag 05 januari 2002 15:45 schreef Xtuv het volgende:
Ik doe dan wel geen CS, maar in navolging van het ladder ID: maak een deur
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja in mijn geval heb ik iemand kapot geschoten dus dat weten ze dan toch welOp zaterdag 05 januari 2002 15:42 schreef tec het volgende:
Maakt ook lekker veel herrie .. PSSSHHJJT PSSSHHHJJT.. weet iedereen gelijk waar je bent.
ik heb het logo van tweakers als spuitlogo
wel lollig
wel lollig
Op lans is het fun om te sprayen ja ,maar online verraad het alleen maar je positie.
Trouwens er is op het Inet ook een mooi progje te downen waarmee je alleen maar een plaatje uit het lijstje te hoeft selecteren en dubbel te klikken. Als dat niet handig is
Trouwens er is op het Inet ook een mooi progje te downen waarmee je alleen maar een plaatje uit het lijstje te hoeft selecteren en dubbel te klikken. Als dat niet handig is
Kenners weten waarom
die heb ik, heet Half-Life-Logo-Creator...Op zaterdag 05 januari 2002 16:26 schreef Da_RoNiN het volgende:
Op lans is het fun om te sprayen ja ,maar online verraad het alleen maar je positie.
kweenie meer waar ik m vandaan heb maar dat proggie is super-relaxed....
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Kortom HLC wat hier boven staatOp zaterdag 05 januari 2002 16:47 schreef The_Operative het volgende:
[..]
die heb ik, heet Half-Life-Logo-Creator...
kweenie meer waar ik m vandaan heb maar dat proggie is super-relaxed....
zeer goede link met veel sprays:
www.edit-strike.nl
maarre ligt op dit moment plat en is over een week weer open
www.edit-strike.nl
maarre ligt op dit moment plat en is over een week weer open
ik heb een logo gemaakt met HLC maar ik zie hem niet ingame en ook niet bij die selectie van spray's wat doe ik fout ( skin is voor CS dus make skin for mod CS )
Je ziet hem nooit bij die selectie van sprays...als je een decal gemaakt hebt moet je zowieso NOOIT meer in het "customize"-menu van HL (CS in dit geval) komen want dan reset ie m.
Verder moet je een aantal handelingen verrichten in HLC:
Laad bmp
Locate Halflife (.exe)
Make a Color logo for mod: CounterStrike
Make Wad.
Als ie het goed gedaan heeft zie je een Time: rechtsonder staan in milliseconde.
Als ie dan nog geen sprays weergeeft moet je het denk ik meer in de instellingen van CS zoeken.
Laad bmp
Locate Halflife (.exe)
Make Wad.
Als ie het goed gedaan heeft zie je een Time: rechtsonder staan in milliseconde.
Als ie dan nog geen sprays weergeeft moet je het denk ik meer in de instellingen van CS zoeken.
ik heb hem dan gereset dan moet ik maar ff over nieuw doen dan thxOp zaterdag 05 januari 2002 18:09 schreef stefijn het volgende:
Je ziet hem nooit bij die selectie van sprays...als je een decal gemaakt hebt moet je zowieso NOOIT meer in het "customize"-menu van HL (CS in dit geval) komen want dan reset ie m.
Laad bmp
Locate Halflife (.exe)
Make Wad.
Verwijderd
er is ook nog een vergelijkbaar progje dat heet EZ Spray...Op zaterdag 05 januari 2002 16:26 schreef Da_RoNiN het volgende:
post urlOp zondag 06 januari 2002 00:29 schreef DjeV het volgende:
[..]
er is ook nog een vergelijkbaar progje dat heet EZ Spray...
Weet iemand dan waar ik een spray van een ct of terrorist kan vinden.
Het pcdecal filetje please...
Tnx
Het pcdecal filetje please...
Tnx
Pagina: 1