Shitzooi heb ik eindelijk die Heinrich voor ze flikker geschoten gaat die Himmler er vandoor.Wanneer kan ik zijn kop eraf schieten?
Verwijderd
dat ze eerst maar eens met vette mods komen
zodat je wat meer kneppers en nieuwe omgevingen krijgt,
dat lijkt mij vetter
zodat je wat meer kneppers en nieuwe omgevingen krijgt,
dat lijkt mij vetter
Verwijderd
Die mensen haden gewoon zin om een remake te maken, niet echt een opvolger. Dus er komt ook niet een opvolger van de remake ofzoets.
ik wil een mod met vettere gibs en dat je ook ledematen van lijken af kan schieten e.d.
me tooOp zaterdag 05 januari 2002 15:17 schreef Bert-Jan het volgende:
ik wil een mod met vettere gibs en dat je ook ledematen van lijken af kan schieten e.d.
nog ff en dan komt soldier of fortune 2ik wil een mod met vettere gibs en dat je ook ledematen van lijken af kan schieten e.d.
Verwijderd
kan ook bij RTCW , je bedoeld ledematen van de levendeOp zaterdag 05 januari 2002 15:17 schreef Bert-Jan het volgende:
Verwijderd
bij rtcw kan je geen ledenematen der afschieten , wel der af blazenOp zaterdag 05 januari 2002 20:38 schreef Smokehead het volgende:
[..]
kan ook bij RTCW , je bedoeld ledematen van de levende
Verwijderd
is mij ook goed, als het maar goed rond spetterdOp zaterdag 05 januari 2002 20:46 schreef arko19 het volgende:
[..]
bij rtcw kan je geen ledenematen der afschieten , wel der af blazen
[evenoverdetopictitelzeike modes] dan zou het deel 3 moeten zijn
[/evenoverdetopictitelzeike modes]
whehe wat een droge zinOp zaterdag 05 januari 2002 14:06 schreef dmeij het volgende:
Shitzooi heb ik eindelijk die Heinrich voor ze flikker geschoten gaat die Himmler er vandoor.Wanneer kan ik zijn kop eraf schieten?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
meningOp zondag 06 januari 2002 16:08 schreef kingofhill het volgende:
het spel zuigt nogal. lijkt te veel op quake qua uiterlijk. Mohaa is veel beter
In multiplayer vind ik RTCW veeeeel beter. De singleplayer van RTCW doe ik niet. Die levels die ik met de demo had gespeeld leken me veels te saai. Maar misschien ga ik volgende week nog wel ff een keertje singleplayer spelenOp zondag 06 januari 2002 16:08 schreef kingofhill het volgende:
het spel zuigt nogal. lijkt te veel op quake qua uiterlijk. Mohaa is veel beter
Voor de mensen die niet willen lezen de conclusie:
Multiplayer --> RTCW
Singleplayer --> MOHAA
Pagina: 1