Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Hij kan alleen niet geweldig goed overweg met op ncurses gebaseerde applicaties
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Verwijderd
als je geen accountje hebt ergens op een linux bak heb je er waarschijnlijk geen ruk aan
Verwijderd
Ik heb wel een account op een linux bakVerwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2002 @ 14:04:
putty is in mijn ogen een van de beste ssh clients op dit moment
als je geen accountje hebt ergens op een linux bak heb je er waarschijnlijk geen ruk aan
Ik heb al heel wat dingen geprobeerd maar het is mij nog steeds niet gelukt
Hoe moet ik precies connecten ?
PC laten voordoen als Linux
Je blijft het wel proberen hé.....
[ Voor 70% gewijzigd door wizzzzzz op 26-01-2006 16:05 ]
Dan krijg je de login prompt van je linux bak te zien. Vanaf daar moet je maar aan de beheerder vragen wat je ermee moet. Mocht dat niet werken, probeer je de andere (telnet of ssh, afhankelijk van welke je eerst geprobeerd hebt) en als dat nog steeds niet werkt, vraag je aan je linuxbak beheerder hoe je moet connecten.
Als je dat niet te horen krijgt, heb je er niets te zoeken en als je niet weet wat en hoe je op deze manier iets kan doen is dat misschien maar beter ook
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
En hoe vind je dat: google 'putty docs' en je komt op die pagina.
[ Voor 26% gewijzigd door Wilke op 26-01-2006 16:08 ]
Dit topic is gesloten.
![]()