ik heb dus een asus deluxe kaart ik zag op de doos dat je een videorecorder kon aansluiten op de video-out .
zou ik ook dan divx op videoband kunnen zetten?
zou ik ook dan divx op videoband kunnen zetten?
dat je de divx op tv kan kijken ?Op zaterdag 05 januari 2002 13:49 schreef Sequence het volgende:
lijkt me wel
videorecorder op videoout, en dan divx afspelen en opnemenwat zou anders het nut van een video out zijn?
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
dat is idd een beveiliging, genaamd MacrovisionOp zaterdag 05 januari 2002 14:05 schreef rellehenk het volgende:
Ik had ook een keer mijn Hardware DVD decoder aan mijn videorecorder gehangen. En toen wilde ik de DVD op video zetten. Het resultaat was een zeer slechte opname (zwart wit storend beeld). Is dit dan een beveiliging?
Dat gaat inderdaad niet goed. Dit omdat de CSS codes op de DVD ervoor zorgen dat hij niet gekopieerd kan worden.Op zaterdag 05 januari 2002 14:05 schreef rellehenk het volgende:
Ik had ook een keer mijn Hardware DVD decoder aan mijn videorecorder gehangen. En toen wilde ik de DVD op video zetten. Het resultaat was een zeer slechte opname (zwart wit storend beeld). Is dit dan een beveiliging?
Verwijderd
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Stereo en twee SCART aansluitingen hebben niks met elkaar te maken.Op zaterdag 05 januari 2002 16:47 schreef Smarron het volgende:
Moet je dan wel een stereo-video hebben, met 2 SCART-aansluitingen ?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Eerder een verkeerd snoertje, komt wel vaker voor (iig bij ASUS, en soms matrox. andere merken ken ik niet.) of het PAL/NTSC gebeuren staat ergens verkeerd ingesteldOp zaterdag 05 januari 2002 14:05 schreef rellehenk het volgende:
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Ok, maar dit antwoord ook niet op mijn vraag. Ik heb dus een mono videorecorder. Ik kan niks opnemen vanwege mijn videorecorder het signaal niet kan vinden. Mijn TV heeft 4 aparte videokanalen. De videorecorder kan dat niet ontvangen.Op zaterdag 05 januari 2002 16:51 schreef j-w het volgende:
[..]
Stereo en twee SCART aansluitingen hebben niks met elkaar te maken.
duur ? F2,50 voor betaaldOp zaterdag 05 januari 2002 16:25 schreef Osiris_NL het volgende:
Gewoon ff een of ander (duur) Scart-verloop-stuk-met-knopje-voor-in-en-uit halen.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
An sich wel ja... Sluit dat ding aan op je TV en je ziet beeld... Vervang de TV door een video en tja, dan kun je opnemenVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 12:59:
Ik heb sinds kort ook een TV-out.
Voorheen had ik namelijke en video-out en die werkt alleen nadat je je filmpje met een bewerkingsprogramma gerenderd hebt.......![]()
Wanneer ik nu mijn Tv-out aansluit op mijn videorecorder kan ik op ieder moment opnemen?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()