Toon posts:

[RtCW] goede servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ehb vandaag RtCW tog maar orgineel gekocht zodat k het goed online kan spelen.
en nu vroeg ik mijn af op welke servers spelen de andere tweakers?en welke servers zijn relaxt?

alvast thnz

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 18:41

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

http://wolf.manifestation.org/
Had je hem toch niet hoeven te kopen >:) , en je benadeeldt niemand die het spel wel echt gekocht heeft.
En uiteraard is dit geen link naar warez, aangezien het perfect legaal is om een server te draaien met de serial check disabled.
Als je btw de plug-in installeerd, kun je alle info zien voordat je connect, zoals spelers, ping tijden en rules.

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

Verwijderd

Topicstarter
he wat zeur je nou ik heb hem tog gekocht terwihjl ik um illegaal had nu moet je niet zieken

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 13:31 schreef mr.oncreatief het volgende:
ja ik ehb vandaag RtCW tog maar orgineel gekocht zodat k het goed online kan spelen.
en nu vroeg ik mijn af op welke servers spelen de andere tweakers?en welke servers zijn relaxt?

alvast thnz
Ik denk dat de tweakers hiero meestal gewoon Internet games refreshen en dan de laagste ping met de meeste spelers uitzoeken. Zo doe ik het althans...
En dan kom je vaak Nederlanders tegen :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:48
Chill hij zeikt helemaal niet, hij zecht alleen dat je hem dan toch niet hoefde te kopen (met een evil grin er achter) omdat er op die server niet op serials wordt gechekt.

Dat betekend niet dat je een kneus bent dat je het wel hebt gedaan, goede spellen moet je gewoon echt kopen.

Dat is ook de reden dat ik het niet ga kopen, ik vind de multi beetje teleurstellend. Wel grappig voor een paar keer maar ik speel het nu nooit meer.

Edit: ff iets toegevoegd.

There is no magic.

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 18:41

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Jepp. Ik heb hem niet gekocht. Heb het even overwogen, maar vond het niet een zo heel bijzonder spel (single player dan).
In de hoop dat MP beter was heb ik dus ff gezocht hoe ik dat kon uitproberen. Die oplossing heb ik dus gevonden, en na een paar games was het wel duidelijk. Voegt nix toe, sterker nog, er zijn games die MP een stuk interessanter hebben geimplementeerd. Misschien met mindere graphics, maar dat is bij mij al lang niet meer het belangrijkste.

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Ik speel meestal op mijn eigen server's daar is het wel altijd volle bak en zo niet dan kan ik overwegen om op een andere public te spelen. Hehe ping 0-1 ruled :)
BTW ik heb er 2 draaien omdat ik een goede uplink heb, Ik kan er zelfs meer draaien maar dat trekt mun PC niet echt :)30% CPU belasting bij 32 ppl en een zwaare map en ik wil zelf ook nog spelen. Maar igg als ik dus een public zoek dan is het idd de laagste ping (hoger dan 1 met ingame browser speel ik niet op >:) ) en dan een server met wat ppl en een lueke map.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Pagina: 1