Toon posts:

Counter-strike probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had elke keer met adsl een slechte en onstabiele ping tijdens het spelen van CS.
Dat probleem heb ik opgezocht in de tweakers search.
Daar stond dat ik bij control, audio en dan EAX enable aanvinken. Dit heb ik gedaan en het werkt echt.

Alleen heb ik nu slecht geluid.

Als ik de tweede en de vierde aanvink heb ik de ene keer wel een goed geluid en de andere keer weer niet.
Wel blijft de ping dan stabiel.

Wie weet een oplossing, misschien in de config van het spel.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dan het antwoord?????

Verwijderd

Wat voor Pc heb je??
Sommige instellingen vereisen zwaardere systeemeisen..

Verwijderd

Doordat je juist wat extra geluidopties hebt aangezet, heb je een stabielere ping gekregen? :?

Naja, ik heb verder al alles geprobeerd, probeer ik dit ook dan maar. :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
EAX en A3D moet gewoon uit, tenzij je een geluidskaart hebt die dat ondersteunt (bijv. Soundblaster Live). Het heeft geen ruk met je ping te maken.

Post eens je systeem, en dan met name je processor en videokaart... Zet alle programmaatjes op de achtergrond uit (ik ken iemand die draaide Kazaa en Audiogalaxy tegelijk en vroeg zich af waarom internet altijd zo traag was).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-01 20:59
Op zaterdag 05 januari 2002 14:07 schreef Captain Pervert het volgende:
EAX en A3D moet gewoon uit, tenzij je een geluidskaart hebt die dat ondersteunt (bijv. Soundblaster Live). Het heeft geen ruk met je ping te maken.

Post eens je systeem, en dan met name je processor en videokaart... Zet alle programmaatjes op de achtergrond uit (ik ken iemand die draaide Kazaa en Audiogalaxy tegelijk en vroeg zich af waarom internet altijd zo traag was).
EAX en met name A3d hebben wel erg veel invloed op je fps.
Je ping is met name afhankelijk van je verbinding:rate.

Met @home ed moet je rate 9999 ofzo doen, dan heb je een betere ping, minder loss en choke.
Etc.

Ik heb zelf een a3d en een eax kaart, maar eax sucked echt hard in vergelijking met a3d.
Pagina: 1