Garantie Geforce 2 kaart?

Pagina: 1
Acties:

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
Heb zojuist een Geforce 2 mx kaart om zeep geholpen, ik denk doordat ik er een pci videokaart naast zette. Het deed het een avond, maar vanochtend was het afgelopen. Er is niets aan de GF te zien, en ik heb hem ook nooit overgeklokt. Ik heb nog 2 maanden garantie, hoe groot is de kans ( als iker niet bij vermeld van die 2 videokaarten in 1 systeem >:) ) dat ik hem weer heel terugkrijg, of een vervanging krijg?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

vreemd want door een 2e videokaart gaat ie echt niet kapot hoor, dat kan gewoon niet. Tenzij ze elkaar hebben geraakt maar anders echt niet

iStockphoto

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
ja ik weet het ook niet :? , het was erg vaag, ik zette er daarom ook bij, het kan ook een andere reden hebben....

Verwijderd

ga gewwon rerug naar de winkel en zeg 'ja hij doet het niet meer hij viel opeens uit en toen deed hij het niet meer'. dan zeggen ze van ' ja we zullen er wel ff naar kijken'. en dan als hij kapot is ben je hem 2 weken kwijt omdat het moet worden opgestuurd. en dan krijg je een nieuwe

kortom - valt onder garantie :)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
of je mobo ziet de pci kaart al main vid card omdat pci videokaartin bios stond ingesteld :?

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
met een beetje geluk krijg je geluk krijg je gelijk een nieuwe mee. maar is gewoon garantie

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Lijkt me idd logisch dat je gewoon een nieuwe krijgt of dat hij terug gestuurd word naar de fabrikant. Maar op alle computer onderdelen zit toch een jaar fabrieksgarantie, ongeacht de garantie die de winkel er op geeft, ofnie ?!?

Verwijderd

op alle hardware zit 1 jaar garantie

behalve

maxtor HDD's 3 jaar garantie
iilyama,philips,sony monitoren 3 jaar garantie

meer weet ik er niet

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
okez, thnx!
Pagina: 1