Toon posts:

Ben bij BEN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn nieuwe ben abonnement binnen. Weet imenad nog enige tweaks van dat netwerk? Bij Hi prepaid kon je nog enkele leuke opdrachten de ether in stooien en informatie terug krijgen over je abonnement of het netwerk.

:(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je doelt waarschijnlijk op cell-info etc. Dat is er sinds een tijd geleden al uit bij de KPN voor zover ik weet...

Aan Ben info kan ik je helaas niet helpen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom een :( ?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:53

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Op zaterdag 05 januari 2002 14:42 schreef Aikon het volgende:
Waarom een :( ?
hij heeft ben :'( |:( :(

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 09:49
wat is daar zo slecht aan ?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• Slipie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 09:57
Op zondag 06 januari 2002 18:04 schreef Mahler het volgende:
wat is daar zo slecht aan ?
Hahaha jij hebt dus nog nooit een telefoon met ben in je handen gehad

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 19:01 schreef Slipie het volgende:

[..]

Hahaha jij hebt dus nog nooit een telefoon met ben in je handen gehad
haha, ik lach iedereen uit die BEN uitlacht. Kzit nu al meer dan drie jaar bij BEN, nooit kl88 gehad, ook niet in het buitenland

:Y)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:53

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Op zondag 06 januari 2002 19:03 schreef Oracle het volgende:

[..]

haha, ik lach iedereen uit die BEN uitlacht. Kzit nu al meer dan drie jaar bij BEN, nooit kl88 gehad, ook niet in het buitenland

:Y)
je moet natuurlijk wel je telefoon gebruiken :P B-)

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zaterdag 05 januari 2002 13:04 schreef apophis13 het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe ben abonnement binnen. Weet imenad nog enige tweaks van dat netwerk? Bij Hi prepaid kon je nog enkele leuke opdrachten de ether in stooien en informatie terug krijgen over je abonnement of het netwerk.

:(
netmonitor bij nokia werkt veel leuker dan via die berichtjes ;)

Nokia = goed !

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 20:59 schreef Mystikal_Me het volgende:

[..]

lol ;)

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 20:59 schreef Mystikal_Me het volgende:

[..]

Hehe, ook ik ben vervent BENner en ik kan je vertellen dat ik mijn telefoon regelmatig gebruik en geen enkel probleem heb, dit in tegenstelling tot mijn Dutchtone telefoon die aanzienlijk slechter is in het bereik.

Verwijderd

Op zondag 06 januari 2002 22:10 schreef Donkey het volgende:

[..]

Hehe, ook ik ben vervent BENner en ik kan je vertellen dat ik mijn telefoon regelmatig gebruik en geen enkel probleem heb, dit in tegenstelling tot mijn Dutchtone telefoon die aanzienlijk slechter is in het bereik.
Hier hetzelfde (ook met d*). Ben® roelt. *D

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Ik heb sinds een paar maanden ook ben (overgestapt van Libertel naar Ben, dus het verschil was groot)
Wordt ik gebeld door een medewerker van Ben, zegt die :'meneer u valt soms weg' |:(

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 11:38 schreef Smirnoff het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden ook ben (overgestapt van Libertel naar Ben, dus het verschil was groot)
Wordt ik gebeld door een medewerker van Ben, zegt die :'meneer u valt soms weg' |:(
die had ik ook ja (ben zuigt namelijk wel in Vleuten) belt zo'n meiske van Ben me op of ik even tijd heb, dus ik zeg: "Jawel ik heb wel even tijd maar ik weet niet hoe lang mijn verbinding het hier uithoudt, die snapte ze niet :)"
De enige reden dat ben bij mij thuis in Vleuten zuigt komt omdat tegenover bij ons een van de call-centers van Dutchtone zit en die klote mast van hun op het dak alle andere signalen wegdrukt (KPN en Libertel hebben zelfs helemaal niks).

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Klopt, hier bij ons in huis heeft zelfs libertel vaak maar 1 streepje hooguit 2, alleen libertel viel niet weg :)
Pagina: 1