Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dat zou het abonnement in een keer anderhalf keer zo duur maken. Reken maar dat dat bij veel mensen (niet in de laatste plaats bij mij) in het verkeerde keelgat zou schieten. Dat kunnen ze gewoon niet maken.
Op de prijspagina staan overigens nog gewoon de oude prijzen, zonder enige tekenen dat het duurder zou worden.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Anoniem: 33714
iddOp zaterdag 05 januari 2002 12:51 schreef KaAzKoP het volgende:
voor 53 k/s nog meer vragen als 100 piek zeker.

idd ik haal een ENKELE x hooguit 60kb/secOp zaterdag 05 januari 2002 12:51 schreef KaAzKoP het volgende:
maar het feest is ook niet langer als 5 sec, ik zou het ook schandalig vinden, en dan ga ik wel terug naar wanadoo (

DJ Javier Morales
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Misschien wordt het wel goedkoper
Uhm, oh nee, het is kpn, dat bedrijf dat op het randje staat. Hmm, het zal dan misschien wel duurder worden ja.

Nou, dat zou echt een ***-actie zijn die ook veel abonnees niet zullen pikken
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Als Basic al omhoog gaat dan moet het fast Abbo ook omhoog gaan, anders kan je net zo goed meteen overstappen op Fast Mxstream want het verschil is dan erg klein.
Tevens is de link die jij geeft niet goed want het trefwoord is niet gevonden.
En een maand van te voren aankondigen dat er een prijsverhoging komt zonder een officiele mededeling.... denk het niet.
Zowel, dan maar een andere provider.
Anoniem: 13114
Dit ontken noch bevestig ik...(en je weet wat dat normaal betekent)Op zaterdag 05 januari 2002 12:43 schreef bbrother het volgende:
Iemand hier een bevesteging op?
Maar ik hoop van niet, anders ga ik denk ook opzoek naar iets anders (Cistron?). Vind het zo al te duur dus....
En jij werkt bij de KPN/of 1 van de ISP ?Op zaterdag 05 januari 2002 13:49 schreef ml1 het volgende:
[..]
Dit ontken noch bevestig ik...(en je weet wat dat normaal betekent)
Maar ik hoop van niet, anders ga ik denk ook opzoek naar iets anders (Cistron?). Vind het zo al te duur dus....
Als dit zo mag zijn ga ik ook maar wat anders zoeken.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
De islam kan uw vrijheid schaden
Ach dat is nog helemaal niet slecht.. hier vragen ze tot 800 piek per 2 maanden voor 7KOp zaterdag 05 januari 2002 12:51 schreef KaAzKoP het volgende:
Anoniem: 11029
Anoniem: 39820
Alsof ze het zullen vertellen aan jou.Op zaterdag 05 januari 2002 16:07 schreef Maurice16 het volgende:
Nou door kpn bevestigd van dit verhaal klopt niks de prijzen blijven ongewijzigd. Wie het niet geloofd kan bellen met Mxstream 080069787326
Bullshit dusbbrother screef met een vriend op IRC het volgende:
[16:57:59] <Xcelsius> van toestraks nog hee dat mxstream duurder wordt he
[16:58:02] <Xcelsius> is nix van waar
[16:58:09] <Xcelsius> heb kpn aan de lijn gehad
[16:58:11] <bbrother> nee he
[16:58:13] <bbrother> dacht ik al
[16:58:29] <bbrother> wat zeiden die
[16:58:36] <Xcelsius> dat dach ik dus ook al dus gewoon lul koek
[16:58:43] <Xcelsius> hij zei effe na vragen
[16:58:52] <Xcelsius> op heel die afdeling wisten ze van nix
DJ Javier Morales
En denk jij dat ze dat daar weten of dat je een bevestiging van hun zult krijgen?Op zaterdag 05 januari 2002 17:01 schreef bbrother het volgende:
[..]
Bullshit dus
De islam kan uw vrijheid schaden
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
volgens mij kan dat wel ja, bij prijswijzigingen of wijzigingen van de algemene voorwaarden.Op zaterdag 05 januari 2002 17:31 schreef ikbenveldmuis het volgende:
STEL dat ze het zouden doen, en je bent nog niet van je jaarcontract af, want dat heb ik, mag ik het contract dan zo stopzetten
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
en zulk soort dingen hoor je toch wel vaker en blijkt niet te kloppen..
🌞🍃
Nope, daar is officieel in ieder geval nog geen sprake van.Op zaterdag 05 januari 2002 15:36 schreef rdgf het volgende:
Misschien wordt dan ook gelijk de snelheid verhoogd?
FF wat knippen en plakken uit een mail die ik gisteren heb ontvangen:
From: KPN Telecom [info@mxstream.nl]
Sent: vr 4-1-2002 14:31
Geachte heer [knip],
Mxstream zal in zijn huidige vorm ongewijzigd blijven.
Mochten er in de toekomst snellere varianten worden geboden dan wordt
dit via de http://www.mxstream.nl site bekend gemaakt.
Met vriendelijke groet,
[knip]
KPN Telecom
[knip]
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
eborn bedankt voor het quoten van de briefDit is de brief:
Geachte heer/mevrouw,
Met uw Mxstream aansluiting behoort u tot de sterk groeiende groep mensen die een hoge kwaliteit internetverbinding via de telefoonlijn heeft. KPN hecht grote waarde aan het intact houden van de hoge kwaliteit.
Om het huidige hoge kwaliteitsniveau van uw Mxstream verbinding ook in de toekomst te waarborgen is het noodzakelijk om de tarieven van uw Mxstream abonnement aan te passen. Met ingang van 1 februari 2002 geldt daarom voor uw Mxstream Basic aansluiting het abonnementsbedrag dat u aan KPN Telecom betaalt van e 27,95 per maand.
KPN Telecom blijft ook in de toekomst borg staan voor een optimale werking van uw supersnelle breedbrandverbinding.
Kijk voor meer informatie op www.mxstream.nl. Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u e-mailen naar info@mxstream.nl Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren op uw e-mail
Hoogachtend
KPN Telecom
KPN ISP TOTAAL
Mxstream Basic 22,69 vanaf 22,24 vanaf 44,92
Mxstream Extra 29,50 vanaf 49,92 vanaf 79,41
Hmm, was je me net voor!

Jaja, ik begrijp het. Maar is wel vreemd. Zo heb je een hele brief over zitten kloppen, en zo is die weer weg (althans, zo lijkt het dan)
Ik heb ondertussen een mail naar XS4All gestuurd om te vragen of zij ook een verhoging gaan doorvoeren.
eborn heb jij MSN oid? email mag ook want als jij wilt mag jij die brief faxen naar Mxstream.[geef ff een gil]
Hun horen idd ook steeds meer van dit soort berichten en zij zouden graag dit bericht in hun bezit krijgen.
Nogmaals het is dikke onzin!, check alleen de datum maar/2 feb is onzin.
De brief is van 4 februari 2002 en ondertekend met:
Ir. J.A. Wildeboer
directeur Business Unit Boardband Networks
Is dat een KPN afdelingOp maandag 07 januari 2002 16:28 schreef eborn het volgende:
Ir. J.A. Wildeboer
directeur Business Unit Boardband Networks
Misschien kun je die naam ff doorgeven via 0800-69787326 optie 1.
Is gratis, en ik werd meteen geholpen
??????De brief is van 4 februari 2002 en ondertekend met:
Ik heb nu mxstream helpdesk aan de lijn, die weten van niets. Ik ga de brief nu faxen! (als ik mijn faxmodem aan de praat krijg)
Okay bedankt!, blijft raar dat maar een paar mensen zo'n brief hebben ontvangen.Op maandag 07 januari 2002 16:32 schreef eborn het volgende:
Het is geen mailtje maar een brief per post!
Ik heb nu mxstream helpdesk aan de lijn, die weten van niets. Ik ga de brief nu faxen! (als ik mijn faxmodem aan de praat krijg)
Post komt hier meestal op dinsdag dus ik ben benieuwd, ik heb die gabbers van Mxstream
[ 8-)] gevraagd of ze iets over dit "gerucht" op de site kunnen zetten. Dit bericht veroorzaakt nogal wat verwarring, hoop dat ze dit doen.
Een Mxstream Basic maandabonnement kost 22,69 plus de prijs van het maandabonnement bij uw Internet Service Provider (vanaf 22,24)
Een Mxstream Extra maandabonnement kost 29,50 plus de prijs van het maandabonnement bij uw Internet Service Provider (vanaf 49,92)
De bovenstaande prijzen zijn inclusief BTW.
Als KPN écht de prijzen zou verhogen zouden we dat heus wel horen van de KPN zelf! En stél dat (STEL DAT) de prijzen omhoog zouden gaan...
er is altijd nog zoiets als een consumentenbond!
Doe nou niet zo paniekerig en ga lekker downen met je 52 kb/s of 120 kb/s en zak lekker onderuit

Wel jammer, want als ze echt omhoog waren gegaan dan kon ik het abbo denk ik wel opzeggen, en dan een snellere provider/aansluiting kiezen
UPDATE: Een link naar de brief: http://fambus.dhs.org/brief_kpn.jpg
Sorry fout ip
Trouwens, nog even over dat "dan horen we het wel van KPN zelf". Deze brief (of zo lijkt het) komt van KPN Mxstream, dus dat geloof je dan op zich wel he
ik heb alleen Casema als alternatieve internetaanbieder. Zelfs mijn 1400boutmodem is dan nog sneller.Op maandag 07 januari 2002 16:57 schreef eborn het volgende:
[...]
Wel jammer, want als ze echt omhoog waren gegaan dan kon ik het abbo denk ik wel opzeggen, en dan een snellere provider/aansluiting kiezen
Hebben ze je faks al?
Anoniem: 18988
Er staan geen afzenders op, iets wat normaliter wel standaard is.
Zeg maar de layout van de brief is erg kaal..
Als het zwart/wit is ingescanned, dan kan het kloppen dat ik ook geen groen enzo tegenkom. Geloof niet zo in die brief..
mijn twijfels, maar goed...
Als de postbode me ook die brief voorschotelt dan ga ik eerst heel hard met me hoofd tegen de

... oh jah en mijn consumentenbondnr. opzoeken
... en niet betalen! Ik ben dan wel geen armoezaaier, maar ik vind dat die €€€€'s wel verdacht snel uit mijn porto vliegen!
Wie is die ingenieur die die brief heeft ondertekend dan? Even zijn huistelefoonnummer opzoeken op de KPN-CD-Foongids..!!
Mevrouw die ik aan de lijn had wist mij te vertelen dat haar manager, + de afdeling die over de tarieven van Mxstream gaat niets van een verhoging afwisten.Op maandag 07 januari 2002 17:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zou idd gaan denken dat er sprake is van miscommunicatie, of een trieste grap.
Ik hou mijn brievenbus in iedergeval scherp in de gaten
Kom, laten we em met z'n allen mailen. Wel netjes blijven!In de brief schreef Ir. J.A. Wildeboer het volgende:
Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren op uw e-mail.
Niet dus anders kunnen nooit zo veel mensen m krijgen, het is niet netjes van kpn om dit zomaar zonder aankondiging te doen.
Maar ik heb hem nu iets kleiner gemaakt (voor de mensen die er meteen vanaf het begin bijwaren)
Het wordt toch zo'n 5 euro duurde en dat is zo'n 20% op het deel dat je aan de KPN betaald (MxStream Basic). Zo'n grote prijsstijging is niet te verantwoorden met het excuus dat de kwaliteit op peil moet worden gehouden. Als de groep gebruikers groeit moet dat niet te kostte gaan van de bestaande groep klanten. Als het uitbreide van het netwerk veel geld kost bereken dit dan door in de aansluitkosten.
Het lijkt mij dat de kostte stijging meer ligt in het feit dat de KPN te kampen heeft met slechte bedrijfsresultaten en dat het niet verantwoord voor ze is een zulke krappe marge dan wel verliezen te draaien op een nieuwe dienst.
In feite zijn alle huidige MxStream gebruikers die sinds de start van de dienst (circa anderhalf jaar geleden) aangetrokken zijn door goede aanbiedingen en betaalbare abonnements kosten bedonderd. Ik herinner me zelfs dat de prijzen voor breedband internet in Nederland boven het gemiddelde van de EU liggen.
Een alternatief zal er wel niet zijn voor de meeste maar misschien kunnen we de handen ineen slaan en protest aantekenen tegen de KPN
Thx
Trouwens: 213.17.53.*, hou 's ff op om m'n imp te hacken?
Dat is het vaste IP van Ir. J.A. Wildeboer213.17.53.*, hou 's ff op om m'n imp te hacken?![]()
Anoniem: 44934
Wat een ratten!! Gewoon 20% erbovenop gooien.
Ik doe mee aan het mail-offensief, en roep iedereen op om dit ook te doen.
info@mxstream.nl
Anoniem: 32332
Zal ik je is wat vertellen ik heb op 29 december een me contract gepost (planet basic). Hadden ze dan wel mogen zeggen toch!Op maandag 07 januari 2002 17:25 schreef Techknow het volgende:
Ik heb de brief ook net ontvangen en ben enigszins best verbaasd.
Het wordt toch zo'n 5 euro duurde en dat is zo'n 20% op het deel dat je aan de KPN betaald (MxStream Basic). Zo'n grote prijsstijging is niet te verantwoorden met het excuus dat de kwaliteit op peil moet worden gehouden. Als de groep gebruikers groeit moet dat niet te kostte gaan van de bestaande groep klanten. Als het uitbreide van het netwerk veel geld kost bereken dit dan door in de aansluitkosten.
Het lijkt mij dat de kostte stijging meer ligt in het feit dat de KPN te kampen heeft met slechte bedrijfsresultaten en dat het niet verantwoord voor ze is een zulke krappe marge dan wel verliezen te draaien op een nieuwe dienst.
In feite zijn alle huidige MxStream gebruikers die sinds de start van de dienst (circa anderhalf jaar geleden) aangetrokken zijn door goede aanbiedingen en betaalbare abonnements kosten bedonderd. Ik herinner me zelfs dat de prijzen voor breedband internet in Nederland boven het gemiddelde van de EU liggen.
Een alternatief zal er wel niet zijn voor de meeste maar misschien kunnen we de handen ineen slaan en protest aantekenen tegen de KPN
Thx
Oja als je faxt fax dan gelijk de brief mee

Beetje saaie layout he als je andere brieven van mxtream zijn keurig netjes verzorgt, geloof die onzin nou maar niet.
UPDATE: De brief staat momenteel op een andere server, maar de link hier hierboven gepost is werkt nog steeds (automatische redirect)
Maar jah.. wat doe je tegen een prijsverhoging? Je mag je (jaar-)contract dan wel kunnen verbreken maar wie wil zijn ADSL nou kwijt? Niemand toch?
Iedereen zal wel denken *ach.. het is maar een paar €, dat dok ik dan maar*...
volgens mij hebben ze bij KPN op die € zitten wachten... dan lijkt de verhoging minder! Even kijken of de OPTA ook wat meer weet.
Waarom zoveel moeite het is niet waar, page 1 en 2 wel gelezen?Op maandag 07 januari 2002 17:50 schreef SquareHugo het volgende:
Zo... de consumentenbond slaat ook op tilt! Ze gaan er werk van maken.
Maar jah.. wat doe je tegen een prijsverhoging? Je mag je (jaar-)contract dan wel kunnen verbreken maar wie wil zijn ADSL nou kwijt? Niemand toch?
Iedereen zal wel denken *ach.. het is maar een paar €, dat dok ik dan maar*...
volgens mij hebben ze bij KPN op die € zitten wachten... dan lijkt de verhoging minder! Even kijken of de OPTA ook wat meer weet.
Als je een beetje nadenkt dan zul je zelf wel begrijpen dat de datum die daar genoemd wordt niet haalbaar is, in de brief staat dat je moet kijken op Mxstream.nl voor info. Maar daar staat geen info, kortom dit is zo nep als wat.
Ik geloof het wel. Ik heb de brief nu ook.Op maandag 07 januari 2002 17:43 schreven meerdere mensen het volgende:
[...] geloof die onzin nou maar niet.[...]
Nog een keer de link van eborn voor alle mensen die de brief alvast voor zichzelf willen uitprinten en op hun eigen deurmat willen leggen: http://fambus.dhs.org/brief_kpn.jpg
1. KPN heeft nog niets op de site staan, dat klopt, dat is door de helpdesk net bevestigd. Maar ik moest zelf ook op de site letter voor nieuws.
2. De brief is fake, zou kunnen maar hoe komen ze dan aan al die mxstream gebruiker adressen? Het zou kunnen dat dat ding naar elke Nederlander is verstuurd, maar dat lijkt me niet. Of er heeft iemand binnen KPN gelekt, dat is ook nog een optie.
De brief is zojuist trouwens de 100 hits gepasseerd
Anoniem: 26288
Geloof allemaal maar gewoon dat de brief klopt. Vorige week is in de nieuwsgroep xs4all.adsl al (nog niet officieel, maar dat is het nu wel) bekend gemaakt dat de prijzen worden verhoogd per 1 feb/2002.Op maandag 07 januari 2002 17:58 schreef eborn het volgende:
Op dit moment wijst alles erop dat het waar is:
1>Op maandag 07 januari 2002 17:58 schreef eborn het volgende:
dan ga ik nu de helpdesk bellen want ze zeggen eerst dat het niet klopt, tegen jouw en ik.
En nu ineens een ander verhaal, wie heb je aan de lijn gehad dan?
2>
Misschien een werknemer die niet tevreden is met zijn werkgever?
zelfs mijn opa zit thuis op je site te kijken!
Voor alle mensen die de brief nog niet hebben;
http://fambus.dhs.org/brief_kpn.jpg
veel leesplezier en eet smakelijk

Alsjeblieft eborn!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
We zitten nu trouwens al aan de 183 hits :-)
Want hun moeten toch ook iets weten lijkt mij, als het waar zou zijn [waar ik dus niet in geloof] dan moet je binnenkort denk ik ook een e-mail of brief van hun krijgen, want je moet volgens mij de mogelijkheid hebben om je abbo op te zeggen en dit gaat via de ISP.
Dus heeft iemand al toevallig gebeld met zijn/haar provider?
Bij KPN weten ze niets, ook de brief is een raadsel. hoe zit het met de providers.
Hebben jullie daarom zulke negatieve reacties, om de hits maar hoger te krijgen?Op maandag 07 januari 2002 18:22 schreef eborn het volgende:
Bedankt SquareHugo!
We zitten nu trouwens al aan de 183 hits :-)
Zo komt het namelijk wel over.
KPN laat je niks van te voren weten! Ze willen je geld, en dat is alles. Leer dat nou eens!
Dus ff een reken sommetje voor een xs4all fast account, 33.95 (nieuw tarief kpn) + 49.90 (tarief xs4all) = 83.85 euro inc btw dus 184.78 piek
ik ga de algemene voorwaarden van ADSL eens checken, misschien staat daar nog iets in waar wij wat mee kunnen.Op maandag 07 januari 2002 18:36 schreef SquareHugo het volgende:
KPN laat je niks van te voren weten! Ze willen je geld, en dat is alles. Leer dat nou eens!
Anoniem: 10808
En daarbij komt dat bij meer klanten er meer omzet is en dus meer winst om te investeren, althans dat zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn. Gewoon een misselijk makende prijsverhoging. Per maand is het wel niet veel maar per jaar best wel.
DJ Javier Morales
Je kunt je (1-jarig-)contract natuurlijk ontbinden omdat je het niet eens (zou) zijn met de prijsstijging.Op maandag 07 januari 2002 18:44 schreef Devil_2000 het volgende:
[...] ik ga de algemene voorwaarden van ADSL eens checken, misschien staat daar nog iets in waar wij wat mee kunnen.
Maar jah, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet meer zonder mijn ADSL-lijn! Bovendien heb ik hier geen goed alternatief (kabel van Casema is slecht hier, zelfs een 56k is sneller).
KPN ziet al onze €'s al blij tegemoed..
Anoniem: 18593
Dus voor mij hoeven ze de verbinding niet meer te verbeteren.
Ik weet het ook niet om eerlijk te zijn, ik ben zeer tevreden met Mxsteam.Op maandag 07 januari 2002 19:20 schreef SquareHugo het volgende:
[..]
Ik kan ook @home kiezen alleen dan heb je veel meer last van storingen en hoe het zit met de snelheid tijdens de piekuren is even afwachten.
Misschien houden we Mxstream, dan moet ik desnoods maar gaan bijbetalen.
Maar het lijkt mij niet meer dan normaal dat ze dan ook wat doen aan de upload, een upload van 7 kb/s is niet super.
In iedergeval ga ik pas verdere stappen ondernemen mocht het officieel bevestigd zijn door meerdere partijen.
stuur ze ook een leuke mailGeachte heer Wildeboer, Onder verwijzing naar uw schrijven van 4 januari jl. bericht ik u als volgt. Op 3 november 2001 heb ik het besluit genomen om in te gaan op een "speciale aanbieding" van mxstream om een jaarabonnement af te sluiten waarbij mij een éénmalige korting van EUR 90,00 op de abonnementskosten werd verstrekt, als ik nog voor 1 januari lid werd. Begin december ben ik na ontvangst van het thuispakket aan de slag gegaan en ik kan u meedelen dat ik tot op heden zeer tevreden ben over de door uw bedrijf aangeboden diensten. Ik ga er dan ook van uit dat u zich mijn grote teleurstelling kunt voorstellen nadat ik van u een bericht ontving waarin wordt aangekondigd dat u per 1 februari as. een verhoging van EUR 5,26 per maand wordt doorgevoerd op het abonnementsbedrag. Ik zag in luttele seconden mijn zeer aantrekkelijke korting als sneeuw voor de zon verdwijnen. (immers 12 maanden à EUR 5,26 = EUR 63,12) zo blijft er niet veel over van mijn "korting" van EUR 90,00 ) Ik heb het sterke vermoeden dat er zeer veel consumenten organisaties geïnteresseerd zijn in dit soort vormen van volksverlakkerij. Ik ga er zonder uw ommegaande tegenbericht van uit dat u zich zozeer in uw klanten kunt verplaatsen, en met name in mijn teleurstelling, dat u deze verhoging voor mij niet zult doorvoeren. In het vertrouwen op een gezonde relatie in de toekomst. Met vriendelijke groet, XXXXXX
info@mxstream.nl
wel netjes houden die mails! niet te veel schelden!
Goede vraag idd, zou wel raar zijn als basic omhoog gaat en fast niet.Op maandag 07 januari 2002 19:30 schreef eborn het volgende:
Hoe zit het trouwens met de ontvangen brieven? Hebben tot nu toe alleen Basic abonnees een brief ontvangen?
Dan kan je net zo goed Fast nemen, verschil is dan niet eens zo groot meer.[quote]
NewsgroupsOp maandag 07 januari 2002 19:32 schreef eborn het volgende:
Het volgende staat in de newsgroup xs4all.adsl:
'De mxstream helpdesk heeft mee gedeeld dat de prijs in de brief correct is. Dat wil zeggen per 1 februari kost het abb. ? 27.95 per maand'

Hierzo hetzelde.Op maandag 07 januari 2002 17:43 schreef laddy17 het volgende:
[..]
Zal ik je is wat vertellen ik heb op 29 december een me contract gepost (planet basic). Hadden ze dan wel mogen zeggen toch!
Ik er zwaar aan te denken dan maar gelijk over te stappen of een ISP van BBnet, aangien dit hier ook beschikbaar is. Ik heb hier ook nog Casema Basic (vergeten op te zeggen)
Bij een wijziging in de voorwaarden mag je toch je contract opzeggen?
maar stel dat het waar is.... wie van jullie zal het dan om op te zeggen, want ik heb me net 5 dagen geleden aangemeld (nogmaals: aangemeld)
[ikweethetmode]
als kpn stiekem zit mee te lezen.... dan kan je natuurlijk niet altijd eerlijk zijn hè
[/ikweethetmode]
Anoniem: 39836
Ik ben geboren voor een dubbeltje en heb het dus vanaf 1 januari nog moeilijker
Ik moet nog bijkomen van mijn gevecht met UPC nu niet nog es met KPN
Ik heb overigens nog geen brief gehad (Planet Basic/Mxstream)
Ze staan hier denk ik wel volledig in hun recht. Er wordt hier het 'take it or leave it-principe' gehanteerd.Indien een Contractant een wijziging van de algemene voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.
Anoniem: 26762
ik heb me ongeveer een maand geleden aangemeld, inmiddels wordt de aansluiting gereed gemaakt, is nog niet gebeurd. maar ik ga 't direct opzeggen als blijkt dat ze gaan verhogen die prijzen, dus morgen bellen met de provider om te weten of de geruchten waar zijn. stelletje :(:(:(Op maandag 07 januari 2002 21:18 schreef Liquid het volgende:
hmmm dus er is nog steeds geen zekerheid of heb ik deze topic te vluchtig doorgelezen.
maar stel dat het waar is.... wie van jullie zal het dan om op te zeggen, want ik heb me net 5 dagen geleden aangemeld (nogmaals: aangemeld)
[ikweethetmode]
als kpn stiekem zit mee te lezen.... dan kan je natuurlijk niet altijd eerlijk zijn hè
[/ikweethetmode]
Moah, ik deel je mening over het enorme HOAX gehalte van dit topic heel erg. Zeker als je ziet hoe dit topic begon.. Eers met de melding dat Mxstream van 99 piek naar 143 zou gaan (20euro), later blijkt dat 20% te zijn, en dat blijkt ook nog eens alleen op het abonementsgeld van de kpn te zijn (49piek). De verhoging is dus 10 piek...Op maandag 07 januari 2002 19:41 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Goede vraag idd, zou wel raar zijn als basic omhoog gaat en fast niet.
Dan kan je net zo goed Fast nemen, verschil is dan niet eens zo groot meer.

Adsl Basic kost dan dus ongeveer 109 gulden en fast nog steeds 175 (ik las hier net 184.78 piek). Dus echt superzinnig om over te stappen is het nog niet.
Ze staan hier denk ik wel volledig in hun recht. Er wordt hier het 'take it or leave it-principe' gehanteerd.[/quote]Als je wil opzeggen, dan mag dat mits je voor de datum dat de wijziging doorgevoerd wordt je abonnement opzegt.Op maandag 07 januari 2002 21:37 schreef rellehenk het volgende:
De algemene voorwaarden:<blockquote><hr><font size=1>De Algemene voorwaarden:
Indien een Contractant een wijziging van de algemene voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.</font>
Als die wijziging op 01-02 doorgevoerd gaan worden, dan moeten de abonnees wel ruim voor die tijd ingelicht worden, anders heb je niet eens de kans om op tijd het abonnement op te zeggen... Dan heeft de KPN nog een week ofzo om iedereen op tijd in te lichten. Het lijkt me dus erg sterk dat niet iedereen die brief heeft gehad als het nog maar twee weken duurt. Twee weken lijkt me wel een redelijke termijn om je abo op te zeggen...
Gelukkig kan ik kiezen uit al die soorten DSL van Cistron en Trueserver enzo.. Dus dat scheelt alweer.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 44978
Jongens, KPN aandelen kopen. Die zullen net zo snel stijgen...
Nogmaals. Van 100 naar 110 piek is ten eerste niet echt dramatisch... 175 piek is nog steeds FLINK duurder.Op dinsdag 08 januari 2002 00:49 schreef iskes het volgende:
Ik heb KPN wel door, ze verhogen Basic zodanig dat de overstap naar Fast aantrekkelijker wordt. Nadat een bepaald percentage dat heeft gedaan wordt het Fast abbo verhoogd.
Jongens, KPN aandelen kopen. Die zullen net zo snel stijgen...
Mag ik je even op mijn sig wijzen?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
We kunnen natuurlijk met z'n allen ook Mxstream gaan boycotten door over te stappen naar bbnet of Versaltel die bieden ook allemaal soort gelijke diensten tegen dezelfde (oude!!!) bedragen aan!
Kijk maar op adsl.nl daar staan ze allemaal op...
ik weet dat Cistron bij wie ik zit te twijfelen of ik er klant ga worden via Bb_net ADSL aanbied... tegen zeer concurerende prijzen.
En nu ga ik echt niet spammen hoor... Maar 't mag gewoon ff gezegd worden vind ik!
't is dat ik voor Plex.nl/adsl heb gekozen... maar anders...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Is 't hiermee toch enigzins bevestigd?De helpdesk van Mxstream bevestigde mij het bericht, ze sturen de klanten
per district brieven over de tariefsverhoging (basic abo stijgt met ? 5,50
p/maand). Hoogstwaarschijnlijk is dit de reden dat niet iedereen al een
brief heeft ontvangen.
Jurjen
"xs4all" <somebody@yahoo.com> schreef in bericht
news:3c3a3391$0$4600$e4fe514c@dreader3.news.xs4all.nl...
> Hallo allemaal,
>
> Ik heb net de sit www.mxstream.nl bezocht en daar staan de oude tarieven
> vermeld.
> Het is natuurlijk mogelijk dat deze nog niet ge-update is, maar de prijzen
> zijn wel
> in euro's (en niet meer in guldens) dus zo oud kan de update niet zijn.
>
> Mijn conclusie: brief=fake?
>
> <<i.p.v. 3x naar links kan je net zo goed 1x naar rechts gaan>>
> "de kortste weg"
>
>
Is KPN getting away with the new prices....?
Are the Tweakers going to get justice....?
Watch this thread more....!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Anoniem: 44978
------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik bij u een klacht indienen over het feit dat KPN de tarieven voor een Basic MXstream abbonnement per ingaande van 01 feb. 2002 gaat verhogen. Nee, flink verhogen. Vele ADSL internetters zullen hierdoor flink gedupeerd zijn. De tariefsverhoging die KPN gaat doorvoeren bedraagt 5,26 euro. Dit is een verhoging van meer dan 20%.
Even voor de duidelijkheid, het tarief van een basic ADSL abonnement is opgebouwd uit 2 bedragen, het abonnementsgeld van KPN MXstream en het abonnementsgeld van de provider. Tot 01 feb. 2002 zijn dit de volgende bedragen:
KPN MXstream = 22,69 euro.
Provider = 22,22 euro.
Totaal komt dit dan op 44,91 euro.
Vanaf 1 feb. zal KPN dus het tarief gaan verhogen naar 27,95 euro.
Op de internetsite van MXstream is nog niets te vinden over deze verhoging. Mensen die zich nu gaan aanmelden denken nog steeds dat de "oude" tarieven ook voor hun gelden.
De providers zullen, voor zover bekend, (nog) geen verhogingen doorvoeren.
Op de volgende site [topic=370693/4/25]
kunt u een discussie lezen die op dit moment gaande is.
Graag zou ik willen dat u tijdens uw eerst volgende televisie uitzending hier aandacht aan besteed.
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------------------------
Laten we nu met z'n allen eens wat van ons laten horen. Al is het alleen maar om KPN te laten merken dat wij niet zomaar over ons heen laten lopen.
Ben erg tevreden over mijn Mxstream Basic verbinding en ik denk dat de concurrentie ook hun tarieven gaan verhogen op een gegeven moment.