.com verhuizing met niet werkend admin contact

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:04
Vroeger kon dit topic terecht in HWS dus ik plaats het nu in ANS. Mocht ik verkeerd zitten dan verplaats een van de modjes het wel.

Mijn probleem:

Ik probeer een .com domeinnaam te verhuizen naar een andere registrar. Bij een verhuizing wordt er een request for appoval gestuurd naar de huidige eigenaar die bij de admin contact gegevens staat genoteerd. Bij het domein wat ik probeer te verhuizen staat een e-mail adres dat de eigenaar niet meer gebruikt en dus niet meer kan lezen. Met als gevolg dat hij ook geen approval kan geven :( en het domein niet verhuist wordt.

Weet iemand hier een oplossing voor, of de te volgen procedure?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

euh .. dat admin adres laten wijzigen misschien ??

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Faxen is altijd mogelijk.
2) You can ask the Registrant for this domain name to send a
fax, showing the tracking number in the subject line of this
e-mail, approving the request you've sent us. The fax must
follow certain guidelines. Read those guidelines and
find a wizard for completing the fax at
http://goto.netsol.com/fax-domain.

Verwijderd

De nieuwe registrar bellen...hebbik ook gedaan, ff flink boos worden en ze werken wel mee :)
Op zaterdag 05 januari 2002 12:42 schreef The Source het volgende:
Vroeger kon dit topic terecht in HWS dus ik plaats het nu in ANS. Mocht ik verkeerd zitten dan verplaats een van de modjes het wel.

Mijn probleem:

Ik probeer een .com domeinnaam te verhuizen naar een andere registrar. Bij een verhuizing wordt er een request for appoval gestuurd naar de huidige eigenaar die bij de admin contact gegevens staat genoteerd. Bij het domein wat ik probeer te verhuizen staat een e-mail adres dat de eigenaar niet meer gebruikt en dus niet meer kan lezen. Met als gevolg dat hij ook geen approval kan geven :( en het domein niet verhuist wordt.

Weet iemand hier een oplossing voor, of de te volgen procedure?