Verwijderd

Topicstarter
Welke prog's moet ik hebben om een TV of een DVD met mn 505 te besturen???

Jacob

PS Weet iemand trouwens of de led in de 505 ook blauw kan? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 12:38 schreef JacobZ het volgende:
PS Weet iemand trouwens of de led in de 505 ook blauw kan? >:)
Dat zal vast wel kunnen ja, maar je bent je garantie vast wel kwijt ook denk ik... Maar het is wel een idee voor mijn M500 >:)

En ik denk dat je omniremote nodig gaat hebben... (via IRC wel ergens te vinden)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk ook ff op [topic=362562]

Volgens mij is er een programma dat 'OmniRemote' heeft, of iets in die geest. Zoek ff http://www.palmgear.com naar 'remote control' en je vindt vast meer.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Die topic had ik uiteraard al gecheckt en heb dus ook al OmniRemote geprobeerd...

Maar (zoals ook in die topic staat) werkte die niet :(

Weet je mschien iets beters?

@rAvers: Mschien iemand in casemodding?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Omniremote werkte ook niet op mijn palm m100, toen heb ik Palmremote geprobeerd en dat werkte perfect.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb ook een m100 en bij mij werkte omni remote ook niet.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben Philips TV's die zijn niet supported... En de Panasonic die we volgende week kopen ook niet |:(

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Palmremote werkt op alle tv's hier thuis en op school, verschillende philipsjes, sony's enz..

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zaterdag 05 januari 2002 23:06 schreef Gizz het volgende:
Palmremote werkt op alle tv's hier thuis en op school, verschillende philipsjes, sony's enz..
<

Hopelijk op een Nokia TV (die hebben wij namelijk :) )

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet aangeven welke TV ik wil gebruiken maar Philips staat er niet tussen??? :?

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 08 januari 2002 09:54 schreef JacobZ het volgende:
Ik moet aangeven welke TV ik wil gebruiken maar Philips staat er niet tussen??? :?
Moet je die aan de palm 'leren', staat vast wel ergens in de readme ofzo :)

Pagina: 1