I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
1.48.756 op Monza knijn, met mn viper >:)! LOSER 8-)!Op donderdag 10 januari 2002 22:15 schreef ko9 het volgende:
[..]
tja, idd meestal wel jah.
Maar een optie om 's nachts te rijden ofzo leek me wel super bruut
ik zit nu ergens net boven de 1 minuut en 50 sec. op Monza, met mn Lister
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Jah, werkt in multiplayer, yonexfreak en ik wilde het net ff doen, maar toen moest ik eten :(!Op vrijdag 11 januari 2002 17:57 schreef tazzman het volgende:
Werkt die mod ook in multiplayer? Heb binnenkort een LANnetje - lijkt me heel erg gaaf om een paar vette GT races te rijden.
Ik denk niet dat je vette gt races krijgt, aangezien het vet moeilijk is! :)! En zonder stuurtje vind ik het echt niet te doen!
tyss zwak hoor om je maag voor te laten gaan ipv mooie raceOp vrijdag 11 januari 2002 17:59 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Jah, werkt in multiplayer, yonexfreak en ik wilde het net ff doen, maar toen moest ik eten :(!
F1 2001 start goed op, als ik dan single race of championship kies dan kan ik autotje kiezen - gaat ook prima. Dan begint hij het seizoen, gaat ie laden etc. Ok dan klik ik op "DRIVE" en dan gaat ie naar de pitbox ..hij tracht dan die cockpit te laten zien maar alles flikkerd en knipperd en dan zie ik ineens allemaal textures door het beeld vliegen (lijnen van de weg ofzo?)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Hmm, ik zou het nog allemaal eens heel goed na lezenOp vrijdag 11 januari 2002 22:49 schreef tazzman het volgende:
ik krijg die mod niet aan de praat. Ik heb F1 2001 geinstalleerd, die EA 1.07 patch erover heen, en dan alles volgens de regels uitgepakt etc etc.
F1 2001 start goed op, als ik dan single race of championship kies dan kan ik autotje kiezen - gaat ook prima. Dan begint hij het seizoen, gaat ie laden etc. Ok dan klik ik op "DRIVE" en dan gaat ie naar de pitbox ..hij tracht dan die cockpit te laten zien maar alles flikkerd en knipperd en dan zie ik ineens allemaal textures door het beeld vliegen (lijnen van de weg ofzo?)![]()
Ik nie snap nie?
Wat denk je trouwens van sturmovik? Een Wo2 flightsim als cfs2..is echt wel w00000000t volgens mij 8-)!
zelf heb ik hem 2x moeten installeen voordat ie feilloos werkte dus geef hoop nog niet op
ehh ik had eerst cleane install gedaan en toen de mod en als laatste de patch+ nocd en toen werkte hetOp zaterdag 12 januari 2002 19:00 schreef tazzman het volgende:
Moet ik eerst de 1.07 patch van EA installeren over F1 2001 of eerst de mod?
jaja ik heb zowel een legale als minder legale kopie
vond hem zo cool dus maar braaf gekocht
tazzman ff f1 2001 2x installen (scheelt hoop gezeik als het fout gaat...kan je tenminste verder met F1)
Dus dan maar ZONDER 1.07 geinstalleerd en de mod werkt nu prima.
Maar de FPS met de Mod is wel fors lager dan bij de normale F1 2001 met dezelfde instellingen... merken jullie dat ook?
vreemd dat die patch problemen veroorzaakt, misschien moet je andere install volgorde doen (eerst patch dan mod?)
maar hoe zijn je reacties tot nu toe Tazzman?
geslaagd? of....
1 2e install van F12001 in andere directory
2 1.07 patch van EA over deze dir
3 nocd erover heen.
4 tenslotte de GT mod in die nieuwe dir installen.
Is dit een veilige methode?
Ik laat het resultaat morgen weten.
Kan ik eindelijk met mijn MOMO in een Maranello racen
mn volgorde was:Op maandag 14 januari 2002 13:07 schreef MarcoM het volgende:
Ik ga het vanavond ook eens proberen.
1 2e install van F12001 in andere directory
2 1.07 patch van EA over deze dir
3 nocd erover heen.
4 tenslotte de GT mod in die nieuwe dir installen.
Is dit een veilige methode?
Ik laat het resultaat morgen weten.
Kan ik eindelijk met mijn MOMO in een Maranello racen
1. install F1 2001 in APARTE DIR, los van orignele game
2. install mod
3. install patch
4. install nocd
Maar uh Yonexfreak, met jouw volgorde zou je dus nooit meer iets van een mod kunnen installeren. Of zie ik dat verkeerd.Op maandag 14 januari 2002 13:19 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
mn volgorde was:
1. install F1 2001 in APARTE DIR, los van orignele game
2. install mod
3. install patch
4. install nocd
Anyways ik ga het eerst op mijn manier proberen. En als het niet lukt, heb ik gelukkig nog de originele F1 in de originele dir. Tsja, ik moet toch wat te racen hebben vanavond.
Heb jij dan problemen gehad met mijn manier van installen?
Die Ferrari..... kwwwwwwwwwwwwwwijijijijllllllllllll
Ik vind het rete moeilijk.Op maandag 14 januari 2002 12:48 schreef yonexfreak het volgende:
klopt de fpm is idd stuk lager, vandaar ook die patch erover heen
vreemd dat die patch problemen veroorzaakt, misschien moet je andere install volgorde doen (eerst patch dan mod?)
maar hoe zijn je reacties tot nu toe Tazzman?
geslaagd? of....
Alleen de Framerate is ERG veel lager dan dat van de normale F1 2001. Zonder 1.07 patch.. dit moet aan de Mod liggen hoor. Misschien gebruiken de GT auto's meer polygonen ofzo?
Overigens waar heeft iedereen nou een NO CD crack voor nodig? Als ik het serie nummer invul van mijn F1 2001 bij installatie dan vraagt hij nooit om de CD..
moeten nog steeds keer online gaan karren met GoT-ers?!
enne ik gebruik nocd alleen voor mn kopie die ik gebruik voor de GT mod
ik gebruik mn orignele versie voor de F1 wagens
of heb ik dat wel gedaan toen ik hem vorig maand voor het eerste installde.... dat weet ik niet meer.
ik kan niet wachten tot ik thuis kom
Dat zal het wel zijn ja denk. Heb jij het dan ook als je meerdere keren installed en uninstalled?Op maandag 14 januari 2002 14:14 schreef tazzman het volgende:
Als ik mijn orginele F1 2001 CD installer dan vraagt ie gewoon om een CD Key. Maar misschien blijft die in je registry staan als je hem uninstalled?
Anyways, ik heb de originele gepatche en genocd-de dir van F12001 geheel gekopieerd naar een nieuwe dir. Daar ben ik gaan modden. Werkt perfect. Alleen werkt Quickrace niet. Dan is het terug naar desktop. Heeft iemand anders dit ook?
Verder: ontzettend mooi gemaakt die mod. De Maranello is echt JUMMMIIEEEE
Verwijderd
En , bevalt ie?Op dinsdag 15 januari 2002 01:13 schreef tazzman het volgende:
Quickrace werkt idd niet nee. Grand Prix en Season overigens wel.
Ik moet yonexfreak nog ff bedanken dat ie me er op heeft gewezen dat IL2 sturmovik een koel spel was :)!
Toppie! Ik ga er echt helemaal in op, wat een gameplay!
graag gedaanOp dinsdag 15 januari 2002 07:58 schreef Ro2 het volgende:
[..]
En , bevalt ie?
Ik moet yonexfreak nog ff bedanken dat ie me er op heeft gewezen dat IL2 sturmovik een koel spel was :)!
Toppie! Ik ga er echt helemaal in op, wat een gameplay!
alle GoT-ers helpen elkaar he
2: patch erover (ff enz)
3: hele f1 2001 dir gekopieerd
4: season 01 en save dir gedelete
5: mod eroverheen
6: spelen maar
Zo heb ik het ook gedaan. Maar dan met de legale versie....Op woensdag 16 januari 2002 08:40 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
1: Warez versie geinst
2: patch erover (ff enz)
3: hele f1 2001 dir gekopieerd
4: season 01 en save dir gedelete
5: mod eroverheen
6: spelen maar
Tazzman probeer het zo eens:Op woensdag 16 januari 2002 11:01 schreef tazzman het volgende:
Hmm raar dat die 1.07 patch al die problemen veroorzaakt. En ik kan hem niet opnieuw installeren! Dan gaat ie zeggen of ik alles wil verwijderen - en dat wil ik niet!
1 maak een kopie van de hele F12001 dir (gepatched + nocd) naar een nieuwe dir
2 volg nu de instructies op. Let op: doe precies zoals het daar staat.
Op bovenstaande manier heb je 2 voordelen:
1 je weet zeker dat je originile (geupdate) versie van F12001 niet naar de haaien gaat
2 je hoeft niet telkens met ini files te kloten om van de F1 naar de GT te switchen.
Nadeel: het vreet 2x zoveel schijfruimte. Maar dat is niet zo erg als je in je Maranello rondblaast.
Verwijderd
Ik hoop dat er snel iets van een duidelijke uitleg op die site komt over hoe of wat met die patch en een verdere beta met iig een auto installer, dit is echt tiring man :Z!Op woensdag 16 januari 2002 11:01 schreef tazzman het volgende:
Hmm raar dat die 1.07 patch al die problemen veroorzaakt. En ik kan hem niet opnieuw installeren! Dan gaat ie zeggen of ik alles wil verwijderen - en dat wil ik niet!
kom kom zo moeilijk is het nou ook weer niet. Gewoon ff lezen. Mijn volgorde werkt zekers.Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel iets van een duidelijke uitleg op die site komt over hoe of wat met die patch en een verdere beta met iig een auto installer, dit is echt tiring man :Z!
Al moet ik wel zeggen , dat ik van nature nogal lui ben aangelegd.
Dus ik hoop dat er binnenkort een installer komt.
Je kunt heel gemakkelijk andere dingen installeren zonder weer 40 mb te dl. En dat is best prettig voor een modemer zoals ik.
nouja tis idd ff een werkje maar zoals ik eerder zei meer dan de moeite waard!!
vanavond eens die andere mod proberen....
Zal wel kewl zijn.Op donderdag 17 januari 2002 17:18 schreef yonexfreak het volgende:
ik dacht dat iemand hier van forum een installer zou maken?!
nouja tis idd ff een werkje maar zoals ik eerder zei meer dan de moeite waard!!
vanavond eens die andere mod proberen....
Wat zijn jullie ervaringen?
zie dit topicOp vrijdag 18 januari 2002 11:58 schreef Vos het volgende:
japanse gt 500 mod ? en waar staat die ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/382341/
Ik vind hem ook echt yummie. Veel betere fps door minder polygonen en minder grote graphics op de wagens. Op de forums van www.simracingnews.com is een apart subforum gemaakt voor de mods.Op vrijdag 18 januari 2002 12:05 schreef tazzman het volgende:
Laat even weten wat jullie ervan denken? Ik vind hem zelf beter rijden dan de FIA GT Mod.
Op http://www.bad-cracker.com/ kun je ook een update file dl voor de Fiagt mod. Ik vond die physics update maar niets veels te moeilijk geworden. De originele vind ik leuker.
Ook zijn op http://www.bad-cracker.com/ 3 update zips te downen voor de JCGt mod. Die heb ik nog niet geprobeerd. Aangezien ze van dezelfde makers zijn, maak ik eerst een back up van de te overschrijven files. Zo kan ik snel weer terug naar de oorspronkelijke en goede physics van Jcgt mod.
Iemand die physics updates al geprobeerd?
zal hem dit weekend als ik ff wat min tijd heb ook ff installen en beoordelenOp vrijdag 18 januari 2002 13:31 schreef tazzman het volgende:
Ik gebruik de FIA GT Mod niet meer. Ik vind de Japanese GT 500 mod gewoon beter. Ik vind de cockpits mooier en vooral de FPS is gewoon stukken beter. Ik vind het echt een aanrader!
vind GT mod al aanrader en als deze nog beter is dan YUMMIE !!!!
F1 2001 Japanese GT500 vs FIA GT Mod
+ Jap. GT500 heeft betere Framerate
+ Jap. GT500 heeft (IMHO!!) mooiere cockpits
+ Jap. GT500 betere handling
+ Jap. GT500 betere AI (ik heb minder vreemde dingen gezien dan bij FIA GT Mod).
- FIA GT Mod heeft meer gedetaileerde auto's (veroorzaakt ook lagere FPS)
+ Jap. GT500 auto's zijn "simpeler" maar ik heb minder "Graphical Glitches" dan bij FIA GT Mod ("see through textures" onder bepaalde hoeken en dat soort dingen).
heb jij de 3 update zips al geprobeerd voor de JCgt mod?
tazzman hoe is het geluid ??Op vrijdag 18 januari 2002 14:13 schreef tazzman het volgende:
Nou ja beter.. mijn eerste bevindingen:
F1 2001 Japanese GT500 vs FIA GT Mod
+ Jap. GT500 heeft betere Framerate
+ Jap. GT500 heeft (IMHO!!) mooiere cockpits
+ Jap. GT500 betere handling
+ Jap. GT500 betere AI (ik heb minder vreemde dingen gezien dan bij FIA GT Mod).
- FIA GT Mod heeft meer gedetaileerde auto's (veroorzaakt ook lagere FPS)
+ Jap. GT500 auto's zijn "simpeler" maar ik heb minder "Graphical Glitches" dan bij FIA GT Mod ("see through textures" onder bepaalde hoeken en dat soort dingen).
vind het geluid in de GT mod erg mooi klinken, vooral de Ferrari 360 Modena of Ferrari 550 Maranello
Ja, geen idee wat ze doen maar gewoon geinstalleerd .. eerst nummer 1, dan 2 en dan 3Op vrijdag 18 januari 2002 14:28 schreef MarcoM het volgende:
@Tazzman,
heb jij de 3 update zips al geprobeerd voor de JCgt mod?
Wat betreft dat geluid: De file die ik gedownload had was corrupt dus ik weet het even niet. Ik zal hem even overnieuw moeten downloaden. Maar ik vind hem wel echt tof die mod.
Helaas geen Vipers maar met zowel de Viper als de Ferarri 360 (mooie bak man!) stond ik om de 2 seconden langs de baan.. terwijl ik de Toyota Supra Mk4 gewoon prima kan besturen. Het loopt gewoon lekkerder, vooral door de lagere Pylogon count en wellicht betere physics van de Japan GT500 Mod - en dat is voor mij het belangrijkste: playability.
rijdt echts stoer die mods.