[XP] DVD Drive - wel cd`s geen DVD

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een DVD speler omgezet van een andere pc naar m`n eigen computer. De speler kan wel CD`s lezen, maar geen DVD. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Het gaat hier om de SD-M1102 van Toshiba. Drivers moeten niet nodig zijn voor Windows volgens hun site. En het lijkt mij dat dat al helemaal niet het geval is in WinXP :)

Bij voobaat dank!! Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 12:27 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik heb een DVD speler omgezet van een andere pc naar m`n eigen computer. De speler kan wel CD`s lezen, maar geen DVD. Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Het gaat hier om de SD-M1102 van Toshiba. Drivers moeten niet nodig zijn voor Windows volgens hun site. En het lijkt mij dat dat al helemaal niet het geval is in WinXP :)

Bij voobaat dank!! [afbeelding]
heb je al master en slave goed ingeseteld.

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Misschien domme vraag, maarre.... DVD-software geinstalleerd?

Het is nou eenmaal zo.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 05 januari 2002 12:35 schreef efd het volgende:
Misschien domme vraag, maarre.... DVD-software geinstalleerd?
Op zaterdag 05 januari 2002 12:27 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]Drivers moeten niet nodig zijn voor Windows volgens hun site. En het lijkt mij dat dat al helemaal niet het geval is in WinXP :)
[..]
;)
Op zaterdag 05 januari 2002 12:30 schreef M_KOS het volgende:

[..]

heb je al master en slave goed ingeseteld.
Jep, die staan precies zoals de cd-rom speler die ik eruit heb gesloopt..
Ik zie net met een paar andere DVD`s, dat hij DIE wel kan afspelen (volume: 7 gb) terwijl hij mijn Visual Studio.NET DVD niet kan lezen (volume: 17 gb)...

Op de DVD die het wel doet zitten alle regio codes. Volgens de achterkant ervan tenminste (regiocodes: 2 t/m 6)
De hoes van de .NET DVD heb ik niet, en er staat ook niks op, dus ik mag er vanuit gaan dat die ook alle regio`s bezit?

Op een andere DVD speler kan ik hem wel lezen trouwens, maar die mag ik niet uit die pc slopen ;(

Is de DVD die ik bedoel nou beschermd ofzo? Ik kan het me niet voorstellen eerlijk gezegd..