[geheugenshop] Memory FAQ + FP vermelding

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 12:02

syserr

kangoeroe

Topicstarter
zat net es de nieuwe geheugenshop te bekijken en toen bedacht ik opeens dat het misschien wel een idee kan zijn om een soort van geheugen faq te maken, zo blijft het toch een beetje een echte tweakers shop.. zat dan te denken aan verklaringen van termen als dimm, ecc, registerd en aan pc100 snelheden etc etc.. zo maak je de shop volgens mij ook voor de nog niet zo erg gevorderde geheugen koper interresant omdat hij (m/v) precies weet wat ie nou koopt/moet kopen... (de configurator helpt daar al prima bij btw...)

en dan viel me nog wat, op de t.net FP staat nog nergens in de dropdown menu's een verwijzing naar de shop!? klopt dat of heb ik em gewoon ff gemist!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zo'n link is straks wel makkelijk als het van de frontpage afzakt, misschien kan het wel i.p.v. die link naar www.dane-elec.com? Een "geheugen voor dummies" FAQ lijkt mij ook wel aardig om een keer te publiceren. Veel mensen hebben ook geen idee wat CAS / RAS etc. allemaal inhoudt. Dus misschien als één van de reviewers een keer tijd heeft... :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

en dan viel me nog wat, op de t.net FP staat nog nergens in de dropdown menu's een verwijzing naar de shop!? klopt dat of heb ik em gewoon ff gemist!?
Zodra je verse javascriptjes hebt gekregen zie je onder buyers zone een item 'shop.tweakers.net'.