Toon posts:

Winamp plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een plugin die er voor zorgt dat ALLE mp3z die je in je lijst hebt staan EVENhard afspleeld? Sommige mp3z zijn namelijk harder opgenomen dan anderen... Is best iritant voor als je opneemt met minidisc

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik hen goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
het goede nieuws is, dat die plug in er is maar het slechte nieuws is dat ik echt niet meer weet waar hij staat.

Sorry

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

He hallo,

hier ben ik dus ook hard naar opzoek, dus als iemand antwoord heeft of de plugin, mail maar die naar mij!! :) want zo is het echt rot opnemen :(

groetjes

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

he,

ik heb eens goed gezocht en volgens mij is het deze: http://ftp.winamp.com/customize/component/2000/1/9/P/wided100.exe

correct me if I'm wrong, I'm not sure! :)

Verwijderd

Maar je hebt alle MP3's toch zelf opgenomen van je eigen CD's? :P

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ja duhhh

:) ja kijk, ik had geen digitale uitgang op mijn cd speler, dus dan dacht ik, koop ik digitaal spul voor mijn computer, maak ik van mijn cd's mp3's en kan ik ze dan op mijn computer bewaren als kleine files en dan ook digitaal op mp3 zetten :) :) :) ;) ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Er staat er inderdaad een op de Winamp site. Maar ik heb hem al eens geprobeerd en bij mij werkt hij niet. Als hij het bij jou wel doet, wil je het dan effe zeggen en vooral effe je instellingen doormailen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

He,

Nou die ik hierboven heb gepost werkt volgens mij wel, je kunt niks instellen, hij doet het meteen na installatie, hoe merk ik dat?? nou alle platen worden volgens mij op hetzelfde volume afgespeeld, geen verschil meer in geluidsniveau!
Pagina: 1