viper 550 tvout + tv + divx

Pagina: 1
Acties:

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:25
Ik zou graag Divx films bekijken op mijn sony breedbeeld tv. Nou heb ik in mijn 2e pc die voornamelijk als server dient een viper 550 met tv out zitten. Als ik deze aansluit op de tv, met een speciale video kabel (geloof svhs) dan krijg ik toch geen beeld.

Drivers die ik heb geinstalleerd voor de video kaart zijn de laatste nieuwe. In windows zelf kan ik ook niet overschakelen van beeld naar de monitor of naar de tv. Ik denk zelf dat hierzo ergens het probleem zit.

Iemand hier meer ervaring mee, of kan ik beter zo'n tv-kaartje kopen. En welke kan ik dan het beste kopen voor ongeveer 200/250 gulden.

Boedha

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-03 13:57
tv out ? hetzelfde beeld als op je monitor ? dan moet je terug naar 640x480. of 800x600, maar da wee'k niet zeker. Misschien je refresh rate ook nog aanpassen.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 14:26

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb ook zo'n kaart gehad. Overschakelen doe je via eigenschappen van beeldscherm, tabblab instellingen, geavanceerd, tabblad ... (weet niet meer welke)
Dit werkte bij mij altijd prima, zo niet zou ik ff de laatste drivers proberen.

Suc6

Verwijderd

Of TV-Tool gebruiken, wordt je output een stuk beter van...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

*kuch*
oh kan dat ook zo.... heb even gekeken naar zo'n tabblad en jawel hoor....

Ik trok m'n monitor er af en dan ging m'n TV-out aan... hehe (ik ga me nu even in een hoekje zitten schamen) :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp