Heb je de audio kabel van je DVD speler naar je geluidskaart lopen?
Er horen drie kabels aan je DVD speler te zitten, stroom, IDE en audio.
Er horen drie kabels aan je DVD speler te zitten, stroom, IDE en audio.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je geen audiokabeltje over hebt, kun je met een winamp plugin via ASPI (dus digitaal) ook audio cd's aflezen, die plugin heet CD Reader v1.71 [x86]. Suc6
Kan de speler de audio cd helemaal niet lezen of geeft 'ie geen geluid?
In het eerste geval is er iets kaduuk en voor het tweede zijn de oplossingen hierboven al gegeven.
In het eerste geval is er iets kaduuk en voor het tweede zijn de oplossingen hierboven al gegeven.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Via de verkenner kan hij de cd wel lezen , maar wil ik een track afspelen begint ie ff brommen maar speelt de track niet af.
Die kleine bestandjes klopt, je drive is dus niet stuk, maar je hebt waarschijnlijk een kabeltje (die dunne tussen drive en geluidskaart) niet (of niet goed) aangesloten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op zaterdag 05 januari 2002 15:08 schreef chuck het volgende:
Via de verkenner kan hij de cd wel lezen , maar wil ik een track afspelen begint ie ff brommen maar speelt de track niet af.
Ik neem aan dat je het lampje dus ook niet ziet knipperen als ik je verhaal zo lees? Zoniet dan accepteerd de drive de CD niet. Probeer ook eens een originele CD als je een CD-R/RW gebruikte.Op zaterdag 05 januari 2002 15:16 schreef botoo het volgende:
Die kleine bestandjes klopt, je drive is dus niet stuk, maar je hebt waarschijnlijk een kabeltje (die dunne tussen drive en geluidskaart) niet (of niet goed) aangesloten.
/dev/null
Heb je de Audio CD bron in Windows misschien op dempen staan? Check even het luidspreker icoontje rechts op de taakbalk.
Pagina: 1