Vreemde opstartcrash

Pagina: 1
Acties:

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Situatie: ik laat mijn beeldscherm uit en ik zet mijn computer aan. Als ik het beeldscherm aanzet als de computer volledig is opgestart, dan krijg ik een ZWART scherm. Als ik dan 2 X cntrl alt delete doe en ik laat mijn beeldscherm aan, dan geeft tie alles keurig weer.

Dit gebeurt dus alleen als ik mijn beeldscherm uit laat en de computer opstart. Wie O Wie kan mij helpen dit irriprobleem te verhelpen?

Specs: Athlon 1 Ghz, 384 RAM, Geforce 2 MX 32MB, detonator drivers (waar kan ik zien welke versie).

HELP ME!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Verse install al geprobeerd? Dus ff alle kaarten verwijderen en opnieuw aansluiten alle stekkers eruit halen en opnieuw inzetten. Ga hierbij sistematisch te werk. Begin bijvoorbeeld met de cd drivers voor je videokaart.
Probeer elke keer er wat nieuws bij te zetten totdat je de oorzaak heb gevonden.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Heb je ook al een andere videokaart geprobeerd, of die hetzelfde probleem geeft?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
versie drivers alleen bij win2k; datum bij 9x

Ga naar de "Device Manager" (Apparaatbeheer)

Zoek de driver

Klik op "Driver details" daar staat de versie, kan ook via het nVIDIA control panel dat verstopt zit in de eigenschappen van het beeldscherm