Toon posts:

[CM] ik heb (nog) maar 1 casefan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo medetwekers...

Ik heb maar 1 casefan in mijn kast... :'( Niet dat die dingen zo duur zijn... Maar waar kan ik die het beste plaatsen?? Beneden aan de voorkant of boven aan de achterkant??

Alvast bedankt!!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:43

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Denk voorin => meer doorstroming

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Jivecar
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zaterdag 05 januari 2002 10:09 schreef pjot het volgende:
hallo medetwekers...

Ik heb maar 1 casefan in mijn kast... :'( Niet dat die dingen zo duur zijn... Maar waar kan ik die het beste plaatsen?? Beneden aan de voorkant of boven aan de achterkant??

Alvast bedankt!!
--> beide, beneden word de lucht naar binnengezogen en boven naar buiten geblaasd. Zorg voor een optimale airflow....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 10:15 schreef Jivecar het volgende:

[..]

--> beide, beneden word de lucht naar binnengezogen en boven naar buiten geblaasd. Zorg voor een optimale airflow....
Ja dat weet ik... Ik moet er dus nog 1tje hebben... dit is dan ook een tijdelijke oplossing...

• Jivecar
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zaterdag 05 januari 2002 10:17 schreef pjot het volgende:

[..]

Ja dat weet ik... Ik moet er dus nog 1tje hebben... dit is dan ook een tijdelijke oplossing...
Vanwaar het topic dan als je het antwoord al weet ?!? Bevestiging van het onbekende ;)

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 10:21 schreef Jivecar het volgende:

[..]

Vanwaar het topic dan als je het antwoord al weet ?!? Bevestiging van het onbekende ;)
Nee k wist het antwoord niet, ik vroeg me af als je 1 casefan hebt waar je die dan het beste kunt plaatsen... En ja tuurlijk weet dat een optimale airflow het beste is! :) Thanx btw voor je 1e reply!

Verwijderd

Het makkelijkst is natuurlijk, daar Casefans te plaatsen, waar de kast het toestaat! In mijn geval kan ik in een Aopen kast een Fan aan de voorkant kwijt (let op de richting, hij moet lucht de kast inzuigen) en twee op de achterkant (bovenin geplaatst) die de lucht er weer uitblazen. Dit zorgt voor de nodige verkoeling zonder chirurgische ingrepen! suc6 :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voorin. Er huist immers ook een fannetje in de powersupply, nietwaar? Dus het beste is om voor-onder te beginnen met een fan die binnen de case blaast. Je kunt later eventueel boven-achter uitbreiden met extra fan die alles uitzuigt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 10:52 schreef BalusC het volgende:
Voorin. Er huist immers ook een fannetje in de powersupply, nietwaar? Dus het beste is om voor-onder te beginnen met een fan die binnen de case blaast. Je kunt later eventueel boven-achter uitbreiden met extra fan die alles uitzuigt.
thanx!!!! Dan heb ik em goedzitten!!! :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Vooronder zit meestal al de voorbereiding, dan hoef je alleen maar te schroeven (en vergeet het stekkertje niet aan te sluiten |:( )

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1