Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Dit zijn vrij oude speakers geloof ik, voor 400 gulden per paar, dus 180 euro koop je nieuw niets denk ik.
2dehands echter wel, ik heb voor dat geld een set chario syntar 100 op de kop getikt, da's een speaker die voor dat geld onverslaanbaar is, mijn advies is dus 2dehands zoeken, of je koopt die 110's. Ik heb de manual eens gelezen op de b&w site en het lijkt me toch wel een oudje als ik het plaatje zo zie, hoeft niet slecht te zijn maar ik was www.marktplaats.nl een paar weken blijven volgen, daar komen veel leukere dingen langs.
2dehands echter wel, ik heb voor dat geld een set chario syntar 100 op de kop getikt, da's een speaker die voor dat geld onverslaanbaar is, mijn advies is dus 2dehands zoeken, of je koopt die 110's. Ik heb de manual eens gelezen op de b&w site en het lijkt me toch wel een oudje als ik het plaatje zo zie, hoeft niet slecht te zijn maar ik was www.marktplaats.nl een paar weken blijven volgen, daar komen veel leukere dingen langs.
De DM110i heeft mijn vader en dat is echt een mooie volwaardige, rustig klinkende speaker. €180 is wel wat veel geld voor zo'n oud stel, maar is het eigenlijk ook wel weer waard.
Een stel syntar100 is een stuk esthetischer (compacter en veel mooier om te zien) en ook een stukje muziekaler dan een stel 110i's, maar ook een stuk minder rustig (modern geluid zeg maar), terwijl die B&W's echt aan de 'vooroordelen' van B&W voldoen (zogenaamd engels (ingetogen) geluid, wat B&W's tegenwoordig echt niet hebben
).
Mooie speaker, dat wel.. Alleen was de nieuwprijs destijds 300piek per stuk
. (inflatie he? Kuteuro
).
Een handleiding kan je vinden op www.bwspeakers.com in de 'back catalogue'
. (een keer zoeken per dag is wel genoeg
).
Een stel syntar100 is een stuk esthetischer (compacter en veel mooier om te zien) en ook een stukje muziekaler dan een stel 110i's, maar ook een stuk minder rustig (modern geluid zeg maar), terwijl die B&W's echt aan de 'vooroordelen' van B&W voldoen (zogenaamd engels (ingetogen) geluid, wat B&W's tegenwoordig echt niet hebben
Mooie speaker, dat wel.. Alleen was de nieuwprijs destijds 300piek per stuk
Een handleiding kan je vinden op www.bwspeakers.com in de 'back catalogue'
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 19680
ik vind 400 piek voor zo'n oude speaker rijkelijk veel..het zijn leuke speakers, maar ze zullen niet meer zo "fris" klinken als toen ze nieuw waren...
is dat zo? Ik vind die van m'n pa nou niet echt fris klinken, maar wijt dat meer aan het ontwerp dan aan de ouderdomOp zaterdag 05 januari 2002 14:11 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ik vind 400 piek voor zo'n oude speaker rijkelijk veel..het zijn leuke speakers, maar ze zullen niet meer zo "fris" klinken als toen ze nieuw waren...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp