Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Ik heb ook een GF2MX en heb een 10m s-VHS kabel rechtstreeks naar de TV. De beeldkwaliteit is te vergelijken met die op computerscherm. Ik heb geen tulpverbinding dus kan geen oordeel geven over het verschil maar ben dus zeer tevreden met s-VHS.
Kabel kost € 18,=
Kabel kost € 18,=
voor de aansluiting van PC TV-out naar video
kan je gerust een tulp kabel gebruiken, de beeldkwaliteit is zowieso niet zo geweldig..
maar je VCR zelf moet je S-VHS aansluiten op je TV.
of met een 21 polige scart op de RGB-in van je TV doen,
staat meestal wel een "RGB" symbooltje boven de scart 2 of 3 van je televisie.
geeft het zelfde effect als een S-VHS kabel,
dit heeft natuurlijk geen invloed op de beeldkwaliteit van je TV-out.
kan je gerust een tulp kabel gebruiken, de beeldkwaliteit is zowieso niet zo geweldig..
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Zat info te vinden via search over tulp. Maar niet waar ik op doel:Op zaterdag 05 januari 2002 10:05 schreef ge0rgi0 het volgende:
Als je de search gebruikt en zoekt op tulp, zal je je antwoord vinden...
A. is 7,5 meter te lang voor tulp --> tulp. En heb ik daardoor kwaliteit verlies ?? En is dit dan op te lossen door een s-video aansluiting (heeft deze het lengte probleem niet ??).
B. Heb ik nog voordeel met mijn video die s-vhs is ?? betere kwaliteit ??
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Mijn TV is niet zo super (Aristona, al redelijk oud (8jr)). De verbinding ertussen is wel met de scart, maar ik weet niet of het een 21 polige scart is.Op zaterdag 05 januari 2002 10:09 schreef BadMotha het volgende:
voor de aansluiting van PC TV-out naar video
Althans wel dat hij 21 polig is (anders is het geen scart
Het voordeel van S-Video is is dat de kleuren gescheiden zijn dat is bij tulp niet het geval. Ik heb geen eravring met jouw opstelling maar voor mijn gevoel is S-Video beter
Verwijderd
Voor punt A zal ik je op weg helpen, B mag je zelf vindenOp zaterdag 05 januari 2002 10:10 schreef Jivecar het volgende:
[..]
Zat info te vinden via search over tulp. Maar niet waar ik op doel:
A. is 7,5 meter te lang voor tulp --> tulp. En heb ik daardoor kwaliteit verlies ?? En is dit dan op te lossen door een s-video aansluiting (heeft deze het lengte probleem niet ??).
B. Heb ik nog voordeel met mijn video die s-vhs is ?? betere kwaliteit ??
[topic=125459/1/25]
Topic beantwoord vraag niet geheel; er zijn dus mensen met een gf2mx die een +10meter kabel gebruiken en hier geen kwaliteit verlies zien. Ikzelf ervaar met 7,5 meter (kwaliteitskabel) al kwaliteitsverschil.Op zaterdag 05 januari 2002 10:16 schreef ge0rgi0 het volgende:
[..]
Voor punt A zal ik je op weg helpen, B mag je zelf vinden
[topic=125459/1/25]
Ben ik nu te kieskeurig......of is het een ander probleem..
Pagina: 1