Toon posts:

CPU cooler stopt niet in stand-by mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je pc in windows stand-by gaat dan moet je cpu cooler toch ook stoppen, of heb ik het mis ?

Verwijderd

je hebt het mis :)

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02-2025

visboer32

Koen

Nee, hij stopt alleen in de slaap mode.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Verwijderd

Zou niet best zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 januari 2002 10:03 schreef visboer32 het volgende:
Dan blijft ie ook draaien

Verwijderd

Topicstarter
Met me oude P3 800 EB MHz ging de cooler wel uit in standby modus.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Maybe ff kijken in de bios, ik denk dat op je oude mobo ergens een instellingkje daarvoor zat.

Ik raad het iig niet aan om je cpu-fan er mee te laten stoppen, dan kun je namelijk een nieuwe proc gaan kopen.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:00

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Als je em uit wil hebben haal je toch gewoon het stekkertje los?:P niet vergeten weer aan te zetten :P:P:P

maareh, ik zouem niet uit laten gaan, is hoe dan ook niet gezond

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

gaat niet uit, zeker niet met de nieuwe systemen. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat hij ooit helemaal uitging .. Dan fikt ie door :).

Verwijderd

Topicstarter
Met me ouwe p3 bak was het altijd lekker stil in stand-by mode, je ramt ff op het toetsenbord en alles gaat weer aan, temperatuur was ook in orde.
Ging om een AsuS CuSL2, het bord dat ik nu heb ondersteunt dat schijnbaar niet meer :r
Als ie in stand-by stand staat dan wordt je hardware volgens mij niet eens gebruikt omdat het power ledje ook knippert geen HD activiteit, nothing..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou hij kan uit hoor. Als ie helemaal in standby is heb je bij sommige moederborden dat de CPU fan ook uitgaat. Maar het is niet echt aan te raden :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

mij lijkt het errug gevaarlijk, zeker met een AMD TB ;). Mijn laptop, toshiba 220 CS p133, is wel helemaal stil @ standby, zelfs als je een tijdje alleen maar word gebruikt. Alle fans gaan daar dus wel uit. Maar de warmte-ontwikkeling is bij een p133 natuurlijk veel kleiner dan bij de tegenwoordige processors

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 10:03 schreef visboer32 het volgende:
en dan staat ie uit ja
Pagina: 1