[kt266a] Heeft de Abit kr7a non-raid ATA133?

Pagina: 1
Acties:

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:47
Lees dit eens, die reviewer lijkt wel stoned :o http://www.techhard.com/docs/mobo/abitkr7a/abitkr7a_1.htm

Hij reviewed de KR7A en zegt dat ie ata133 heeft, vervolgens zegt ie in de conclusie dat ie ook raid kan! Maar aan de foto tezien is t toch echt de non-raid...En wat een spelfouten, tering :D
Volgens mijnj kan de kt266a geen ATA133 , en heb je aparte controller nodig.
Maarruh dit is hoedanook mijn bordje hoor: geen raid, geen lan, en geen sound.

Verwijderd

wat zit er boven de floppy controller????? kijk eerst voor je commentaar geeft>:)

Verwijderd

kt 266A kan standaard GEEN ata 133 aan. Maar met een aparte controller bereik je veel ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
de raid versie van het bord heeft idd ata133. zonder is het gewoon ata100.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:47
wat zit er boven de floppy controller????? kijk eerst voor je commentaar geeft>:)
Nee jij moet ff kijken voor je flamed. Wat jij ziet zijn de reserveringen voor de raid, ze zitten erniet. Tevens zie je dat kop van 't artikel zegt kr7a, en nergens raid noemt..... Ik heb t hele artikel gelezen, en in de conclusie komt ie opeens met RAID.

Heb nog ff op Abit's site gekeken of ik misschien toch slecht gekeken had, maar die raid's zijn echt knalgeel als ze erop zitten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op zaterdag 05 januari 2002 11:43 schreef Sjah het volgende:

[..]

Nee jij moet ff kijken voor je flamed. Wat jij ziet zijn de reserveringen voor de raid, ze zitten erniet. Tevens zie je dat kop van 't artikel zegt kr7a, en nergens raid noemt..... Ik heb t hele artikel gelezen, en in de conclusie komt ie opeens met RAID....
:o

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
ATA133 alleen op de RAID controller. De IDE is gewoon ATA100.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is zelfs als volgt:

De niet raid-versie heeft gewoon twee conn. ATA100
De raid-versie heeft dit ook, maar er zit ook een Highpoint Raid controller op, die wél ATA133 ondersteund.... De ondersteuning zit dus in de RAID-controller, en niet op het bord.

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 09:30

Skywalker

Use the force Luke!!

En dan heb je nog de KR7A-133 die ik hier heb liggen en daar zit wel een fijne ATA133 controller op (en géén RAID)

May the force be with you!!

Pagina: 1