Toon posts:

F1 2001 met voodoo 3 3000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het echt onmogelijk of is er toch iemand die toch met ze "magische kaart" heeft kunnen spelen. Er moet toch wel een tweakie of crackie of iets in die trend voor zijn. Of is echt nee in de leesme ook echt nee?

Zou graag ff willen racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Voorzover ik weet kan het echt niet.
Trouwens, als het al zou draaien dan zou het nogal traag gaan *D
De Voodoo3 is gewoon te achterhaald voor de nieuwste games dus dan maakt 't ook niet zoveel uit of een spel helemaal niet meer draait ipv een diashow voorgeschoteld te krijgen. En wat kost een Geforce2MX kaartje nou nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Heb zelf ook een Voodoo3, en het spel start dus gewoonweg niet op. Baalde er zelf ook een beetje van, maar goed, ben onderhand gewend dat ik niks meer kan draaien.
Over een tijdje toch maar eens wat gaan upgraden...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zaterdag 05 januari 2002 10:10 schreef Frank128 het volgende:
Voorzover ik weet kan het echt niet.
Trouwens, als het al zou draaien dan zou het nogal traag gaan *D
De Voodoo3 is gewoon te achterhaald voor de nieuwste games dus dan maakt 't ook niet zoveel uit of een spel helemaal niet meer draait ipv een diashow voorgeschoteld te krijgen. En wat kost een Geforce2MX kaartje nou nog? :P
Voodoo 3 TE achterhaald? Ik geef toe, hij is al aan de oude kant maar bij mij draait bijna elk spel nog perfect op minimaal 800*600 en meestal 1024*768 met alles op high. Het ziet er dus nog allemaal goed uit. En F1 2001 speel ik toch niet :)

Maar ik ga binnenkort een GF2 GTS kopen met 64 mb :9~
Toch wel een vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:14
Op zaterdag 05 januari 2002 12:17 schreef qweenix het volgende:
Voodoo 3 TE achterhaald?
Nou, ik dacht het toch wel. Sinds 3DFX gestopt is worden de driver-updates niet meer goed bijgehouden, en de meeste games worden toch geoptimaliseerd voor de GeForce reeks van nVidia.