Heb net een sennheiser hd 570 gekocht en het is echt een mooi dingetje, ware het niet dat er en raar knisperend bijgeluid in het laag zit in de linker kant. Erg irritant tijdens lage passages. Ik heb 'm dus weg bij Scheer & Foppen en die lui zitten te zeuren dat ze "het niet horen" en dus niks van geld teruggave/ omruilen willen weten. Is het niet mogelijk dat ding rechtstreeks bij de sennheiser importeur om te ruilen of doen ze daar niet aan? Iemand ervaring?
Verwijderd
Ik heb er eentje gehad waar een schroeje los in lag die rammelde.
Ook 3 keer mee terug geweest
en toen zelf maar opengehaald, schroefje er uit en luisteren maar.
Verwijderd
Weet je zeker dat het de Sennheiser is?
Horen andere personen het ook?
Ik weet niet hoe oud ie is, maar Sennheiser geeft 2 jaar garantie.
Er staat metOp zaterdag 05 januari 2002 10:17 schreef exter het volgende:
Weet je zeker dat het de Sennheiser is?
Verwijderd
kan wezen dat er gewoon wat los zit, gebeurt wel es.
kan ook wezen dat er iets met het membraam mis is, kan gebeuren.
in beide gevallen zal Sennheiser waarschinlijk niet zo moeilijk doen en gewoon repareren of vervangen. niet voor niets garantie.
kan ook wezen dat er iets met het membraam mis is, kan gebeuren.
in beide gevallen zal Sennheiser waarschinlijk niet zo moeilijk doen en gewoon repareren of vervangen. niet voor niets garantie.
Ik heb precies het zelfde gehad met een nieuwe, als het volume een beetje hoog staat hoor je links gekraak bij lage tonen.
En dat was al de tweede keer dat ik em terug bracht, bij de eerste deed de rechterkant het helemaal niet
De verkoper hoorde het ook niet tot ik hem heel hard zette, heb toch weer een nieuwe gekregen, nooit problemen mee gehad
Super service bij hobo hifi in Amersfoort.
En dat was al de tweede keer dat ik em terug bracht, bij de eerste deed de rechterkant het helemaal niet
De verkoper hoorde het ook niet tot ik hem heel hard zette, heb toch weer een nieuwe gekregen, nooit problemen mee gehad
Super service bij hobo hifi in Amersfoort.
Verwijderd
Als ik iets koop, wil ik het altijd in een gesloten doos, anders koop ik het niet, dan loop je dit soort risico's.
Het feit dat de vergulde verloopplug weg is, zegt al genoeg.
Maar eh, als er echt wat aan mankeert moeten ze je of een andere geven of hij moet worden opgestuurd. Als je hem nog maar net hebt zou ik een andere eisen.
Maar eh, als er echt wat aan mankeert moeten ze je of een andere geven of hij moet worden opgestuurd. Als je hem nog maar net hebt zou ik een andere eisen.
Bij mij zaten ze in geloten doos en toch had ik 2x een fabrieksfout.Op zaterdag 05 januari 2002 20:42 schreef exter het volgende:
Als ik iets koop, wil ik het altijd in een gesloten doos, anders koop ik het niet, dan loop je dit soort risico's.
De winkelier vertelde nog dat ze er al de een hele hoop verkocht hadden en ik de enige was met een fout (2 zelfs
Wat ik heb gedaan om het de winkelier te laten horen was door een stukje uit het menu van de fightclub dvd te rippen en op cd te branden, daar hoorde je het best duidelijk.
Verwijderd
Ja, ik bedoel alleen maar, als de doos open is geweest en het verloopplugje ontbreekt, dan is ie waarschijnlijk door iemand anders weer teruggebracht die het ding eerder had gekocht.
Of is het een showmodel geweest waar iedereen met zijn takken aan kan zitten.
Of is het een showmodel geweest waar iedereen met zijn takken aan kan zitten.
Ben je binnen de periode van 8 dagen en hebben ze hem niet speciaal voor je besteld>geld terug vragen.
Anders contact opnemen met sennheiser nederland. hebben perfecte service, kan je buiten scheer en foppen om afhandelen (gaat ook nog eens veel makkelijker en sneller, enige nadeel is dat je verzendkosten moet dokken naar sennh toe)
Anders contact opnemen met sennheiser nederland. hebben perfecte service, kan je buiten scheer en foppen om afhandelen (gaat ook nog eens veel makkelijker en sneller, enige nadeel is dat je verzendkosten moet dokken naar sennh toe)
waar zit die importeur eigenlijk?Op zaterdag 05 januari 2002 21:20 schreef Lampje het volgende:
Ben je binnen de periode van 8 dagen en hebben ze hem niet speciaal voor je besteld>geld terug vragen.
Sennheiser Nederland BV
Televisieweg 62
1322 AM Almere
Postbus 50050
1305 AB Almere
Phone (+31) (0) 36-5358444
Fax (+31) (0) 36-5358499
Televisieweg 62
1322 AM Almere
Postbus 50050
1305 AB Almere
Phone (+31) (0) 36-5358444
Fax (+31) (0) 36-5358499
Verwijderd
Gewoon rechstreeks opsturen naar Sennheiser zonder inmenging van Scheer en Foppen !! Gewoon doen !
dit topic is zo oud en ook niet echt een boeiende discussie die weer opgerakeld wordtr, lijkt me nutteloos
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()